L'Impasto in Rhoon

di Gesloten

• Bezorgen

ma Gesloten
di Gesloten

1. Even met respect naar alle bezorgende pizzeria's e.d.
    Maar eindelijk is er een Italiaans bezorgrestaurant, die gerechten bij je thuis bezorgt op toprestaurant-niveau.

De altijd vriendelijke en energieke eigenaar en zijn medewerkers staan garant voor uitzonderlijk goede pizza's van een kwaliteit en smaak die ik in ieder geval na heel veel jaren bij geen enkele andere bezorgdienst van pizza's heb geproefd.

Een vriend van mij in Barendrecht bestelde voor hem en mij 2 pizza's en sindsdien wil hij alleen nog maar hier pizza bestellen. Een mooier compliment kun je niet krijgen. Maar helemaal verdiend.

De eigenaar kennende van restaurant Il Carretto in Rotterdam..... ik weet dat ook zijn andere gerechten (vlees, pasta, vis, risotto, voorgerechten) allemaal top zijn. De zorg, die aan elk gerecht wordt besteed, is subliem te noemen.

Dit is een absolute eye-opener voor diegenen die het zo makkelijk en prettig vinden om Italiaans eten thuis te laten bezorgen, maar die tegelijkertijd ook zoeken naar topkwaliteit en een zeer aangename beleving van de maaltijd. Nogmaals met respect naar andere bezorgende pizzeria's, maar L'Impasto onderscheidt zich duidelijk van alle anderen als het gaat om zorg, smaak en algehele kwaliteit.

Chapeaux!!