Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20101
4 19933
  1. oscarspookiewookie

Hmmmmmmm... ik hou er erg van als Oscar Yang op de tafel gaat twerken. vooral als hij de Meneer Wang special gooit en er homemade mayo uit zn penis komt. het is een echte verukkelijke frikandel xxl.

2. H.T. van Reenen

Heerlijke tapas en snelle bediening.
    We gaan binnenkort weer.

3. Han Prinsen

Op maandag uit eten geweest, rustig maar nog wel wat klanten. Eten erg lekker, helaas nog geen drankvergunning, dus geen wijntje. Spa rood voor een keer ook goed.

4. Na een tweetal keren eerder lekker gegeten te hebben bij Da Wu, gingen we hier in de meivakantie met een paar familieleden heen met een Tripper Deal. Aanvankelijk ging het goed en kregen we lekkere sushi voorgeschoteld. Vanaf de derde ronde ging het gruwelijk mis: het was flink drukker geworden. Onze bestellingen kwamen grotendeels niet meer aan. Na ruim drie kwartier op ronde 3 te hebben gewacht toch nog maar eens gevraagd of we ons eten nog zouden krijgen. De bestelling lag nog in de keuken werd ons verteld, dus ja, onze bestelling zou nu meteen bereid worden. Na nog een half uur wachten hadden we nog steeds geen eten. De kinderen waren het wachten beu en zijn aan het toetje begonnen. Na ruim drie uur te hebben gezeten, hadden we nog bijna niks gegeten maar wel onze buik vol van het wachten.
    We hadden uiteraard begrip voor de drukte en het langer moeten wachten op het eten, maar vijf kwartier wachten op een paar stukjes sushi was echt niet acceptabel. Omdat we de gerechten die we hadden besteld wel voorbij zagen komen voor andere tafels die later hadden besteld, gingen we toch nog maar eens in gesprek met, naar wat we denken, één van de eigenaars. Wellicht waren er bonnetjes kwijtgeraakt of overgeslagen?
    Niet zozeer het lange wachten maar de manier waarop we daarna zijn behandeld, leidt ertoe dat ik deze negatieve recensie schrijf.
    Met de dame die ons te woord stond, viel geen beschaafd gesprek te voeren. Het kwam erop neer dat we niet moesten klagen want we hadden immers minder voor het eten betaald omdat we via Tripper Deal hadden gereserveerd. We hadden maar 'gewoon' rechtstreeks moeten reserveren en dan kon ze iets voor ons betekenen. Wij maakten daar best een punt van, want we vonden dit een nogal waardeloos argument. Ook werd gezegd dat we te weinig hadden gedronken (3 a 4 drankjes per persoon en nog wat grote flessen water), volle schalen eten hadden teruggestuurd (wat niet waar was: het enige wat we hebben gedaan, is een deel van een niet bezorgde ronde van anderhalf uur daarvoor geannuleerd. Die was nog niet bereid en volgens de bediening was dat prima). Oh ja, en er werd ook nog gezegd dat we discrimineerden. Die opmerking kwam overigens volledig uit het niets.
    Het enige wat ons werd aangeboden is dat we nog langer mochten blijven zitten dan de tweeënhalf uur die er voor een reguliere all you can eat stond, maar omdat we al drie uur zaten en al anderhalf uur geen eten hadden gehad hadden we er weinig vertrouwen in dat dit nog goed ging komen. De lol was er inmiddels ook wel vanaf.
    Uiteindelijk, na veel discussie, hebben we de drankjes afgerekend met een kleine korting (€12,- korting voor 8 personen) en zijn we gegaan. Ondanks dat de sushi lekker was, gaan wij hier echt niet meer heen.

5. Petra Tirion

We hebben donderdag avond heerlijk gegeten in de Tamme Boer. De bediening was goed. En zondag voor moederdag n hightea gekregen die was ook voortreffelijk. Met liefde klaargemaakt n tevreden klant kom er gauw weer

6. Internationaal Haarlem

De ontvangst was hartelijk, het eten heerlijk,de service goed
    Het was een ontspannen relaxte sfeer, geen haast ..
    Leuke locatie, dicht bij station.

7. Japans Epe

Ton & Wendy

Gastvrij restaurant met prettige bediening, uitgebreide kaart en prima kwaliteit, wat ons betreft een aanrader, als wij in de buurt zijn dan gaan we hier graag onze sushi eten

8. Esther Stehouwer

Een pareltje. Een klein gezellig restaurant met verstand van lekker eten.
    Het eten smaakt goed, ziet er prachtig uit en is duidelijk met zorg, passie en liefde gemaakt.
    Ik kom hier graag en regelmatig. En kan dit restaurant van harte aanbevelen!

9. John en Jolanda

Heerlijk gegeten bij 'De Klipper'. Ontspannen sfeer, heerlijk rustig (géén achtergrondmuziek; wat een verademing!), relaxte bediening en goede gerechten. Wij hadden de diamanthaas en het stoofpotje; beiden waren verrukkelijk. Als toetje hebben we genoten van ijs met verse (lokale) aardbeien en ijs met ouderwetse koffiesiroop (echt een aanrader).

10. Inge de Munck

Wat een ambiance en heerlijk eten. Onlangs al van de Paasbrunch genoten en nu een overheerlijk diner. Maar wat nog meer opvalt, is de intens gastvrije en vriendelijke bediening !! Een dikke pluim voor alles en we komen binnenkort zeker terug ! Mart en Inge

11. De carpaccio was saai. Er zat weinig smaak aan het vlees, weinig saus en weinig variatie erop.
    Stoofvlees, zalm, kip saté en bijgerechten waren allemaal lekker.

12. Miriam Mol

Zeer uitgebreide kaart! Voor ieder wat wils.
    Super vriendelijk geholpen.
    We gingen naar een concert, alles was op tijd. We, vijf personen, waren heel tevreden.

13. Een mooi en fijn restaurant in het dorp Riethoven. Aspergesoep is heerlijk! echt een aanrader. Verder hadden we aspergesalade, was heerlijk. Burger en schnitzel prima!
    Aardige en spontane serveerster, dacht mee, had humor.

14. Italiaans Tiel

Met een groep van acht allemaal tegelijk een heerlijke warme pizza!
    Jammer dat de sigaretten rooklucht binnen te ruiken was.

15. Italiaans Tiel

Met een groep van acht allemaal tegelijk een heerlijke warme pizza!

16. Hanneke

Lekker terras aardige bediening lekker eten fijn dat maandag open is

17. De vreese Lucas

Goede dag wij hebben inderdaad gereserveerd in jullie restaurant op 12mei wij zijn mensen met een bepaalde leeftijd en wij gaan regelmatig eens ergens eten wij kennen restaurant Lekens al vele jaren het heeft een goede naam .Wij zijn dan bij jullie geweest en het was wat wij willen rustig eten en drinken .Wij waren allebei tevreden mooie tafel goede bediening lekker eten we hebben Lekens terug ontdekt en zijn van plan regelmatig eens terug te komen .Lucas en Andrea uit Aalter BE

6,1
  18. Peter de Vlugt

Top sfeer goede bediening, het eten is gewoon super lekker. Echt een aanrader

19. Italiaans Heeze

Atie Bracke

Prima verzorgd, goede vlotte bediening.
    Nr 67a is aan te bevelen!

20. Laurens

De scores spreken voor zich: alles was goed!

21. S vd Linden

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten/gedronken en mijn verjaardag gevierd, waaraan ook aandacht was besteed.

22. Anoniem

Was heerlijk.
    Lekker mals vlees bij de spies.
    Volgens mijn vriend heerlijke spareribs gegeten.
    Attente bediening.
    Dankjewel 😊

23. Fam. Veldhuis

Lekker gegeten. Bediening was top. Sfeer was goed. Echte aanrader

24. Angela Nuismer

Het was weer lekker.

25. 45 min gewacht op een biertje, een voorgerecht wat is je holle kies past.
    De koeler voor de wijn werd gebracht toen de fles al bijna leeg was. Hoofdgerecht: de frites werd als eerste opgediend, 20 minuten later het fantasieloze lauwe hoofdgerecht erbij gebracht.
    Excuses te over, het was véél te druk!!
    Onzin, want alleen het terras was bezet, geen enkele gast binnen.
    Waardeloze kwaliteit voor echt véél teveel geld!

2,7
  26. Jaco van der Mik

Taj Mahal is er niet meer. Momenteel is dit adres A. van Leeuwenhoekweg 38d 10 een kantoor. Het is mij niet duidelijk waarom er een verwijzing is naar de site van grandcafé Eight.

27. Het eten was goed. De sfeer wat minder. Toen het drukker werd duurde het wel lang voor de volgende ronde kwam. Al met al wel voor herhaling vatbaar.

28. Jaco van der Mik

Dit restaurant is er niet meer. Op de Zuiderkeerkring zit een huidverzorgingspraktijk. Andere bronnen verwijzen naar de Ondernemingsweg 34, en daar zitten: Bouwbedrijf Rijnbouw, Traprenovatie Nederland en Stichting Administratiekantoor Akira Sushi.

29. Jaco van der Mik

Gitzels heeft de totaal oplossing voor je vloer maar stilt geen trek.

30. Jaco van der Mik

Dit bedrijf zit er niet meer. Er zit nu HYPERPRO SERVICE ALPHEN. Geen restaurant, maar handel in motorfietsen en onderdelen.