Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20025
4 19895
  1. Elly Vondermans

Het was gezellig druk en het eten was heerlijk
    De bediening was erg goed en heel vriendelijk.
    Zeker om terug te komen als we weer in de omgeving zijn.

2. Tiny roks

In één woord super als altijd

3. Internationaal Roosendaal

Femke Martens

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Echt een aanrader

4. Bediening vriendelijk en hield goed in de gaten wanneer je droog stond. Eten voldoende en goed. Niet super duur. Aanradertje

5. Prima gegeten. Eén gerecht was niet optimaal. Na afloop dit kenbaar gemaakt, werd goed opgepakt en keurig opgelost. Komen zeker nog eens terug.

6. Super leuke locatie. Eten was heerlijk en vriendelijk personeel.
    Aanradertje.

7. Prima eten bij Heraklion. Je moet alleen veel te lang wachten op je gerechten. Na anderhalf uur kregen we het eten. Het dessert hadden ze vergeten op te nemen. Hier hebben we nog een uur op gewacht. Maar t was al sluitingstijd. Was voor ons de eerste en laatste keer

8. Prima eten bij Heraklion. Je moet alleen veel te lang wachten op je gerechten. Na anderhalf uur kregen we het eten. Het dessert hadden ze vergeten op te nemen. Hier hebben we nog een uur op gewacht. Maar t was al sluitingstijd. Was voor ons de eerste en laatste keer

9. Colette Hulsman

Vind het heel fijn dat je zonder je opgedrongen te voelen er toch voldoende aandacht is, dat is fijn.
    Verder gisteren weer lekker gegeten, moet wel zeggen om in zo,n nisje te zitten is top, snap dar dat niet altijd kan, jullie moeten ook maar kijken waar er dan plaats is.
    Maar ik kan het met reserveren natuurlijk.altijd vragen
    Dus bedankt weer voor een geweldige avond

10. Mediterraans Den Bosch

Lekker gegeten en hele vriendelijke bediening

11. Ondanks dat we gereserveerd hadden werden we de eerste 15 minuten door de bediening genegeerd. Het hoofd bediening / eigenaar zag ons uiteindelijk wel staan en hij compenseerde grotendeels voor zijn collega’s. Bediening was ook tijdens het opdienen en afhalen chagrijnig. Het eten zelf was erg lekker

12. Paul Heidanus

Uitstekend eten! Originele gerechten in een leuk restaurant. Bediening en service was snel, vriendelijk en ervaren. Niets te klagen dus!

13. Aline Minnen

Ondanks de drukte ( koningsdag) was de er een vlotte bediening,
    We hebben heerlijk gegeten!
    We komen graag nog eens terug

14. Alles was lekker en goed verzorgd. Een mooi concept in buffetvorm. Leuke bediening. Het was best druk met een paar grote groepen,toch kwam het buffet niet druk over en werd alles netjes aangevuld. Superavond gehad

15. Chinees Hulst

Zeer goed eten, ruim voldoende. Alleen het nagerecht (vruchten sorbet) was minder. Weinig vruchten en ijs was gekristalliseerd ijs alsof het al heel lang in de vriezer lag. Bediening en vriendelijkheid was top.

16. Eetliefhebber

Het leek of de tijd hier stil heeft gestaan sinds de jaren 80. Al weten we niet hoelang dit al een restaurant is. Een restaurant om even snel een pizza te eten. Maar het nodigt niet uit om lang te tafelen. Het eten is smakelijk en wordt snel geserveerd met een glimlach.
    Helaas werd de tafel niet eerst afgenomen of gecheckt of er bestek op tafel lag. Daar hebben we vervolgens zelf maar om gevraagd.

Dus snel even wat eten voor of na de film. Dan is dit een prima locatie.

6,7
  17. Gisteravond met 8 pers. gegeten bij het zusje.
    We komen er regelmatig, maar dit was echt de laatste keer, slechte bediening, chagrijnig personeel, op 1 jongen na. Lang moeten wachten op elke gang. Brood daar moet je voor betalen, een te kleine ronde tafel voor 8 personen. Het wordt vol geduwd, maar kunnen het niet aan.
    De bediening zei ook dat ze de bestelling niet elke keer mocht meenemen , dat kan de keuken niet aan.
    Drank wordt nauwelijks opgenomen.
    Zo jammer van het geld, de erfenis en de avond 😟

18. Sfeervol, kleinschalig restaurant met gezellige bediening en heerlijk eten. We gaan er zeker weten nog een keertje eten.

19. We waren er weer eens sinds jaren. We hebben echt lekker gegeten,mooie gerechten met een prima service

20. Heidi van der Ham

Heerlijk gegeten, prima bediening, vrolijk en snel, echt een aanrader

21. We komen hier vaker omdat het eten heerlijk is voor een schappelijke prijs. Elke keer weer. Heerlijke rendang, maar als vegetariër kan je hier ook heel goed terecht. Een betere prijs/kwaliteitverhouding ga je in Ouderkerk niet vinden. De bediening is heel vriendelijk. Als het druk is moet je soms wat langer wachten, maar het eten is dat waard. We zijn niet heel dol op de aankleding van het restaurant. Het is schoon en goed onderhouden, maar niet heel aantrekkelijk. Dat kan echt beter. Dat hoor ik van meer dorpsgenoten. Maar ik heb nog niemand horen zeggen dat het eten niet lekker is. In tegendeel!
    Nog een laatste tip: neem wat contant geld mee voor de fooi!

22. Terwoert

Ze waren altijd heel klant vriendenlijk en de service was ook toppie en de kwaliteit van het eten was ook goed

23. Internationaal Sittard

Jean neven

Heerlijk gegeten
    Kwalitatief zeer goed eten.
    Redelijk aan de prijs.

24. Internationaal Wernhout

Jopie Nieuwlaat

Het eten en de sfeer en service in 1 woord geweldig.👍

25. Met Koningsdag een hapje wezen eten. Het was er erg druk en luidruchtig, kregen een prima plaatsje voor 2 en werden snel bediend met de kaart en drankjes. Mijn man koos voor de Tbone steak van 500gram die hij helaas maar voor de helft kon eten vanwege vele pezen. Mijn mixed grill was perfect, flinke portie dus kreeg niet alles op. Ter compensatie van de Tbone steak kregen we een kop koffie aangeboden van het huis. Prima opgelost.

26. Van de werken

Heerlijk gegeten ,goede bediening

27. Wiesje vd wielen

Heerlijke tapas, een gezellige sfeer en leuke bediening.

28. Eten super. Bediening zer vriendelijk

29. Mediterraans Nijkerk gld

We hadden geserveerd voor Koningsdag, en toen bleek er een aangepast menu te zijn, maar wij hadden de gewone kaart gezien, voordat we reserveerde want we hadden er vier bij die
    Niet alles lusten, helaas stonden die gerechten die ze wilde kiezen niet op de aangepaste kaart, maar ze kwamen vragen wat er was wij legde het uit, en samen kwamen we eruit, werd super opgelost door hun helemaal top, en het eten was ook super lekker dus deze blijft op het lijst van we gaan vaker daar eten.

30. John Eerens

Lekker gegeten en prijs kwaliteit was prima restaurant is niet echt groot maar alle tafels waren vol die avond en dat gaf ook een gezellige sfeer En ook een plus punt(en dit vond ik zeer fijn) er was meer dan voldoende personeel aanwezig om alle klanten snel te helpen