Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noord-Holland verdeeld zijn.

9 19143
10 20590
  1. Na lange tijd weer eens hier gegeten. Eten was goed maar toen kwam de rekening! Wat een geld! Niet zozeer voor de de vis (alhoewel dat ook best aan de prijs is) maar 6,50 voor een glas witte wijn en 6 euro voor een flesje bier naast 4 euro voor een bakje friet en dat ook nog eens voor wat salade is absoluut veel te veel!

2. Geen recensie over het eten in het restaurant zelf maar over het afhalen/bestellen van maaltijden.
    Drie porties giros besteld en dan denk je ook voor drie porties de bijbehorende salades en sausjes te krijgen maar er zaten maar 2 salades bij en de sausjes waren ook wat betreft aantal aangepast. De rijst kon net in een espressokopje en de patat net voor 2 porties.
    Er was al bezuinigd op het brood en de tzaziki. Zeker geen € 17,75 per portie waard.

3. Chinees-Indisch Hoorn

Zwaar teleurgesteld in de service van de 'dame' (eigenares) van dit restaurent. Voor de tweede keer een foe yong hai kip besteld (17 euro!) en maar 2 stukjes kip en verder alleen maar ei in de saus. De eerste keer toonde zij nog begrip en gaf aan dat de kip inderdaad op was en werd mij een half bakje bami beloofd bij de volgende bestelling. Mevrouw geeft dit keer aan dat dit mijn eigen probleem is omdat het nu al de tweede keer is (dat ik bijna geen kip heb gekregen en hier melding van maakte) En niemand anders heeft hier volgens haar over geklaagd, of de moeite genomen om deze feedback te geven. Kom je thuis na een lange dag werken en wordt je zo asociaal te woord gestaan zonder enige compensatie. Bestelde hier bijna wekelijks maar ik kom hier nooit meer en raad iedereen aan goed te controleren wat je meekrijgt als je een bestelling plaatst. Service achteraf hoef je hier niet te verwachten.

1,4
  4. Ik kwam vandaag lunchen en ik had de sjiek sandwiche besteld. Ik hoopte op een clubsandwich, maar ik kreeg twee geroosterde taaie boterhammen met kaas, ham bacon ei en tomaat. Ook hebben ze de saus die hierbij hoort vergeten! Ik vind het schandalig dat ik zoveel geld moet betalen voor iets wat sowieso niet lekker is. En dat ik door het personeel totaal genegeerd wordt! De man met de gouden schoenen heeft überhaupt nooit gevraagd of het überhaupt heeft gesmaakt. Zeer slecht. Ik kom hier nooit meer terug.

1,7
  5. Mascha Schutterop

6. Ellen Ong

Prima gegeten. Gezellige sfeer.

7. Laurens

Erg lekker gegeten. Super aardige bediening.
    Goede prijs kwaliteit.

8. C van Deventer

Wij hebben van een heerlijke lunch genoten bij brasserie Beeckenstein.
    De bediening was prima.
    Zo ook de locatie.
    Top...

9. R21
    Internationaal Amsterdam

Andrew Thomas

Superb! Fine gourmet dining at its best! Creative, beautifully presented, charming knowledgeable waiter. Best wines we've had in Northern Europe. Not cheap but since you can have 4, 5, 6, or 7 courses on their tasting menu plus a la carte, you have a lot of flexibility.

10. Janna Smid

Lekker gegeten, hartelijke ontvangst mooi weer op een mooi terras! Echt een aanrader!

11. Kees van Eekelen

Als vanouds : prima keuken en. Vooral uitstekende, professionele, vriendelijke bedienig. Voor ons "senioren" heel belangrijk. Kortom : Wij gaan niet zo vaak uit eten, maar indien wel valt Al gauw de keus op De Burg.

12. Rik Polak

Zeer slecht management. Faillissement is aan gevraagd. Zonde voor Oudeschild dat verdient beter. Hoop op nieuwe eigenaren.

13. Wim van Mameren

Hartelijke ontvangst door de manager. We mochten buiten beginnen en naar binnen verhuizen als we dat wilden. Keurige bediening met uitleg bij de verschillende gangen. Nergens opdringerig. Geen lange wachttijden. We hebben gekozen voor een driegangenmenu menu. Twee en een half later verlieten we het restaurant. Alles was heerlijk.

14. klaas de krijger

Mijn pensioen komt eraan, en dat hebben we heerlijk gevierd in de brasserie. Ik kan het iedereen aanbevelen. Het eten, het drinken, de brasserie en natuurlijk ook pensioen!

15. Ingrid van Weelde

Wij hebben fantastisch gegeten en een goede service.

16. Douwe Dokter

Wat een gezellige en sociale bediening.
    Eten is top

17. Mu

De adress voor traditionele Marokkaanse eten

• Eindcijfer 10
  18. Mu

19. Internationaal Haarlem

We come here often, and that's because it is always very nice. From the staff, to the food, drinks and music. This time we were there for my wife's 50th. I mentioned it in the reservation and when we came there was a banner hanging for her. It realy touched her. We had a great meal as ever, and enjoyed ourselfs very much. In other words, great staff, drinks, food and music. We'll be back soon. Thanks.

20. Henk

Na eerdere bezoeken tevreden alleen is de kwaliteit nu ondermaats.
    Twee hamburgers besteld waarvan 1 droog en niet voorzien was van alle ingredienten. De tweede was nog rauw van binnen en de geleverde patat was hard en hebben we laten staan. Geheel teleurstellend en voorlopig zien ze ons niet meer.

21. Conja Meijers

Eten was heerlijk en de bediening ook.
    Alleen duurde het erg lang dat het bestelde geserveerd werd. Jammer.

22. Het eten was weer heerlijk. En omdat mijn man jarig was werd er weer gezongen met muziek erbij door het personeel van Kriti. We hebben er weer van genoten.

23. Lena Jenal

Super nice experience!
    The staff was lovely and helpful, welcoming us and our dogs. Perfect service, beautiful atmosphere and great food!
    What a gem!

24. Benjamin

Bediening bestaat uit beleefde werkstudenten die weinig verstand van zaken hebben, dat komt jammergenoeg vaker voor, maar… De vegaburger van twintig euro (en vijftig cent!) smaakte naar niks van de pronkerige beschrijving op het menu, de 'verse' friet (één schamel yoghurtkommetje gevuld voor twee bestelde burgers) was duidelijk te vaak en te lang opgebakken (en dus niet vers), de magere salade werd vergeten en kwam na herinnering pas halverwege op tafel, terras was duidelijk lang niet aangeveegd want onder de tafel zwierven tal van stinkende sigarettenpeuken, zo kunnen we nog wel even doorgaan… En daar zit je dan 's een keer in het sjieke Blaricum. Bespottelijk.

25. Barry Visscher

We waren hier met opa, oma en de kleinkinderen. Uitstekend gegeten in een prima sfeer. Leuke vlotte bediening. O.a. de gebakken aardappeltjes waren een zeer verrassende smaaksensatie.

26. alain GRENOT

Vertaal van English naar Nederlands

Difficile d'être plus mauvais tant au niveau de l'accueil que de la cuisine. Et de surcroît de prendre les touristes pour des pigeons...👎👎👎👎👎 A éviter absolument.

Vrij vertaald:|
    Het is moeilijk om slechter te zijn op het gebied van gastvrijheid en keuken. En wat meer is, toeristen voor duiven houden... 👎👎👎👎👎 Absoluut te vermijden.

1,4
  27. Yvonne Monti

Heerlijk gegeten. Voor het eerst in jaren van perfect bereide vis genoten. De Bretonse vissoep was geweldig. Aardig personeel. Mijn man geeft nooit fooi, nu gegeven omdat hij nog niet eerder in een Nederlands restaurant zo lekker heeft gegeten. 1 tip voor de jonge serveersters, privézaken bespreek je niet want klanten je kunnen horen. Verder alles perfect!

28. Jaar in jaar uit goed, uitstekend gastheerschap en leuke bediening. Gelukkig weer wat nieuws in het verrassingsmenu. Ik heb hier altijd genoten van de verschillende smaken.

29. Chinees-Indisch Krommenie

Thomas Metz

Prima gegeten, maar wat n prijzen voor n dorpschinees. Moesten bovenop de niet bepaald goedkope gerechten nog eens 3 euro per item voor bami en nasi bijbetalen. Das 12 euro voor 1 bakje nasi en 1 bakje bami waar je echt met 4 man niet genoeg aan hebt. Jammer, maar dit was de laatste keer.

30. Internationaal Haarlem

Friendly service, cozy atmosphere (just a bit too loud music), and food much better than expected! Will come again :)