Hier zie je hoe de meningen over de Ria's Eetcafé verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. fam van welie uit hoogvliet

We hebben super lekker gegeten met 19 personen vriendelijke mensen en superlage prijs we komen zeker nog eens terug de saladebar en het verse fruit vielen goed in de smaak personeel en koks ga zo door.

2. Voor een eetcafé is het keurig en degelijk ingericht. Ziet er meer uit dan een restaurant dan als een café.

Bediening was opgewekt en vlot. Eten was uitstekend bereid en ruim voldoende. Alles netjes en verzorgd. Zeer tevreden!

3. Fam van Dijk

Wij waren hier voor de derde keer en het was weer heel erg.

Gezellig, lekker en niet duur. Ook de salade bar is een aanrader. Hier komen wij zeker terug. Een klein nadeel (niet echt) : het is verstandig om te reserveren. Ps : zeer vriendelijke bediening.

Fam vd Linden Montfoort en Fam van Dijk Hoevelaken.

4. Op de terugweg vanuit Duitsland snel even naar Ria's eetcafe voor een snelle lunch.

Zelf nam ik Ria's gehaktbal met brood en garnituur en mijn vrouw nam tosti Hawaï en twee maal frisdrank.

De bediening was zeer vriendelijk, vlot en attent.

De gerechten waren lekker warm, echt een aanrader.

De prijs is ons 100% meegevallen, dus komen wij hier vaker terug.

Dit is nog een echte ouderwetse Twentse eetgelegenheid.

Nogmaals een aanrader.

5. Ik heb er laatst met mijn vriend gegeten, het was overheerlijk! Ook de saladebar was heel lekker, ik vond dat alles gewoon perfect voor elkaar was. De bediening is heel vlot en vriendelijk, er wordt op tijd gevraagd of er iets nodig is. Het enige minpuntje vind ik persoonlijk de muziek, dit was Nederlandstalig en daar ben ik geen fan van, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed! Heerlijk, gezellig uit eten voor een leuke prijs. Mijn complimenten!

6. Wij hebben al heel vaak bij Ria gegeten en het was altijd top.

Alles was goed, de kwaliteit van het eten de atmosfeer, de bediening.

Ria en team ga zo door en tot morgen, want we hebben al weer gereserveerd.

7. g.lourens

Niet gereserveerd. Op de bonnefooi er naar toe gereden. We kwamen om 17.00 uur aan. Restaurant helemaal vol. Er was nog een tafel voor 5 personen beschikbaar die gereserveerd was. Voor 19.00 uur. Direct werd de tafel voor ons gereed gemaakt en konden we nog gezellig eten. Het was heerlijk. Ria's bal ging erin als koek! Bediening van de meisjes was heel erg vriendelijk. Als we weer een paar dagen naar Twente gaan zullen we zeker teruggaan al zullen wij voor de zekerheid wel eerst even bellen of er plaats is.

Geert en Elly - Almere.

8. Gisteravond heerlijk gegeten.

9. Gister heb ik heerlijk gegeten bij Ria's eetcafé. Mijn ouders en zus.

Hebben een gehaktbal gehad. Zelf heb ik het kindermenu.

Sparerib's gehad.

En het was heerlijk.

10. Ik heb meerdere malen gegeten bij Ria's eetcafe en nooit maar dan nog nooit is het me tegengevallen.
    Ik wilde zelfs mijn huwelijk diner daar houden maar helaas, te veel gasten maar anders... Ik kan alleen maar zeggen ga zo door! Echt super.

11. Een klein en druk eetcafe.

Het eten is er voor een eetcafe goed maar voor een restaurant mag je wat beters verwachten.

Standaard 1 opgewarmde groente, veel patat en gebakken aardappeltjes, en een goede saladebar.

De prijs is hier ook naar.

Je kunt er best goed en snel wat eten maar als je voor een gelegenheid uit eten wilt, dan zou ik wat anders uitzoeken.

12. Wij hebben op 15-05-2010 bij Ria's Eetcafé gegeten op aanraden van vrienden en familie die daar ook al eens heerlijk hadden gegeten.

Het was een groot succes... echt heerlijk!

Een knus, sfeervol restaurant met goede bediening, service en heerlijk, echt goed eten!

Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer eten!

Een echte aanrader dus!

13. helga en familie

Heerlijk gegeten, leuke ambiance, veel gezelligheid!

De saladebar is ook fantastisch, zeker een aanrader!

14. Eten is degelijk, goed klaargemaakt en zeker voldoende, ook voor de grote eter. Lekkere saladebar. We komen regelmatig, maar reserveringen gaan niet altijd goed. Dat is zeker een punt van aandacht. Vriendelijke en vlotte bediening door een stel enthousiaste jonge meiden.

15. Gisteren gegeten daar, echt genoten.

Gezellige bourgondische landelijke sfeer, je voelt je er meteen thuis.

Spare-ribs en de gehaktbal zijn echte aanraders. De kwantiteit is prima evenals de kwaliteit van eten en bediening.

Ria's eetcafe verdient echt een pluim!

Echt een aanrader!

16. Mijn schoonouders wilden een feestje vieren, lekker uit eten, 42 jaar getrouwd, bij jawel Ria's eetcafe.
    Daar aangekomen na ruim een 30 min. reizen, wist Ria van niets. De reservering was nergens bekend. De serveersters vroegen wel 3 keer wanneer en met wie ze gebeld hadden ( alsof wij een verklaring moesten afleggen.! )
    We waren toch zeker niet voor niets 30 min. komen rijden.
    Mijn schoonouders konden zich elk detail van het gesprek herinneren. Maar dat was niet genoeg om de eigenaresse te spreken om toch te kunnen blijven eten (wel een uur later, wat moet je in de tussen tijd.), of evt. ons wat te drinken aan te bieden. Echt jammer dat je zo met klanten om gaat.

17. margriet westerbeek

3 keer niks!

Sfeer: Niet echt je van het ... bunkeren en niet met mes en vork eten...

Service: goed.

Eten en drinken: De salade's smaakten nergens naar. Het eten was (veel te) veel en beslist niet verfijnd. De volgende dag hebben we thuis lekkerder gegeten.

Het was niet duur en de bediening was prima.

Maar voor mij eens en nooit weer.

Margriet Westerbeek.

18. Indien je het vooraf kenbaar maakt bij eetcafe Ria, krijg je buiten de kaart om een heerlijke vegetarische maaltijd.
    Dit in overleg met Ria.

Daarom staat het persoonlijk contact voor mij op een uitmuntend niveau.

Wij komen zeker terug.

19. Heerlijk gegeten, wat een grote porties en alles supervers! Leuke sfeer van 'doe maar gewoon', wij gaan er zeker nog eens heen!

20. Fam.Wolters

Wij hebben de laatste 3 maanden regelmatig genoten van de gastvrijheid en de goede sfeer. Bij het volgende bezoek wil ik Ria's gehaktbal proeven.

Prijs en kwaliteit in goede verhouding.

Bediening uitstekend!

21. Wij hebben hier twee weken geleden op zaterdagavond gegeten en het was erg gezellig! Genoten van het eten, van de ambiance en er is vrolijk personeel.

22. Heerlijk eten, mooi interieur en gezellige sfeer. Echt een aanrader.

23. Elke weekend is het hartstikke druk en zit alles vol. We krijgen alleen maar positieve reacties dat het eten lekker is en heel veel. Ook als mensen de rekening krijgen, krijgen we vaak de reactie dat het helemaal niet duur is.

Reactie op Desiree: het klopt dat het eten soms snel achter elkaar komt. Dit hebben wij, als bediening, ook aangegeven bij de keuken en er wordt gelukkig meer rekening mee gehouden!

Geschreven door:
    Saskia, werkzaam in de bediening!

24. Vandaag heerlijk gegeten. Maar een minipunt was zeker de snelle opvolging van het voorgerecht en hoofdgerecht. Nog geen 5 minuten. Jammer want de soep was nog niet weg of het hoofdgerecht was er al.... Maar het de smaak was zeer goed.

25. heerlijk eten, zeer goed saladebuffet
    alleen moet je mensen hier eerder op attenderen niet als je het eten al krijgt dan wordt dat koud

26. eet eens zo'n lekkere prachtige gehaktbal.

27. we zijn er 6 aug. geweest eten en wat was het onmeunig druk heb echt respect voor het meisje wat op het terras liep ze deed het super we hebben heerlijk gegeten en veel plezier gehad met haar we komen zeker weer toppie

28. J.Jansen

We hebben hier heerlijk gegeten. Goede kwaliteit van het eten zeer roayle porsies en niet te versmaden. Heerlijk. Bediening was ook erg vriendelijk. Met mooi weer kun je heerlijk op het terras zitten.

29. de geeuw

Heerlijk gegeten, erg drukke zaak...

30. Ria,Ben,Siny,Harrie

Er zijn speciale seniorenmenu's voor de niet zo grote eters. Deze zijn uitstekend en niet duur. Bovendien is er een heerlijk salade- en fruitbuffet.

31. Jan en Caroline Jansen

We hebben heerlijk gegeten! Het is een sfeervolle zaak en toch heel gewoon. Erg vriendelijke bediening.

32. jochem en alex

De amuse was goed en werd begeleid door een goed glas bier. Leuk die prijzen van het klootschieten. Ria en crew bedankt.

33. van leeuwen

Super zaak, alleen nu de uitbreiding klaar en we hoeven niet meer weken van te voren te reserveren !.

34. D.Scholten

Super goed en lekker.Echt een aanrader en zeer gezellig.Niet voor niets altijd druk

35. vroomshoop

echt uitstekend wat kun je hier lekker eten overal houden ze rekenig mee en maakt niet uit of je vega bent of een glutenvrij patient echt super zelfs nog suikervrij ijs bediening echt toppie we komen zekers weer

36. we hebben hier echt heerlijk gegeten het was knetter druk de bediening deed het uitstekend waren erg vriendelijk het eten was ook heerlijk we komen zeker weer en dan met de hele fam. anneriet en toyah het was super leuk team

37. uut westerhaar

we hebben de beroemde Ria's gehaktbal genomen.We hadden er al veel over gehoord, en het klopte allemaal. Heerlijk! (en veel)

38. heerlijk gegeten, mooi salade buffet en veeeeel vlees.
    heen gaan dus

39. Onze dochter 2 jaar een coeliakiepatient
    heeft hier niet goed
    kunnen eten, en volgens ons had de serveerster ook niet veel zin om hier aan mee te werken.
    Dit viel ons behoorlijk tegen vooral omdat volgens mijn vader ook coeliakiepatient het hier uitstekend was.
    Maar een nd van die leeftijd eet nog geen varkens haas en eet wel graag patat, dit was hier niet mogelijk.
    Graag uw reactie

40. de delmar

reeds lang ontdekt kwaliteit altijd prima. zeer redelijke prijzen.

41. Patrick Schottert

erg goed

42. Hier is de prijs/ kwaliteit verhouding helemaal in orde.
    vooral ria's gehaktbal is een topper

43. jan de wolde

echt een supergoed gezellig restaurant met een uitgebreidde kaart. Accommodatie is klein maar knus.
    Zeker de moeite waard!!

Vorige pagina