Hier zie je hoe de meningen over de Grand Café Rutgers verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Anneke Gerritsen

Het was zoals altijd goed en gezellig. Bediening was goed. En het eten fantastisch lekker en niet teveel.

2. Peter Seubring

Wederom heerlijk gegeten!
    Ondanks dat het goed druk was kwam onze bestelling snel en was er niks op het eten of bediening aan te merken.

3. Heerlijk geluncht op het terras in het zonnetje TOPPIE 👌

4. Erik Gerritsen

Leuke sfeer en de bediening was zeer vriendelijk en het hoogte punt was het eten dit was voortreffelijk daar gaan we vaker naar toe.

5. Erg vriendelijk personeel, ondanks de drukte prima sfeer. Lunch was prima.
    Zeker een aanrader om hier vaker naar toe te gaan.

6. Vincent

Na een tip van een collega over de heerlijke spareribs van Rutgers moest dit natuurlijk geprobeerd worden.
    De spareribs waren heerlijk.
    De zaak is leuk aangekleed en het personeel was vriendelijk.

7. Lekker gegeten, mijn vrouw onbeperkt Gamba’s (kon maar 1 bordje op😂)
    en ik heb gekozen voor mixed grill en was goed gekruid en lekker.
    Zeker een aanrader en wij komen zeker terug.👍

8. Lekker genoten en gegeten bij een goede sfeer.
    Vriendelijk personeel.

9. Zoals altijd was het eten voortreffelijk! Op een mooie locatie.

10. We zaten toch redelijk dicht bij de andere tafels. Geen 1,5 meter
    De prijs kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Erg prijzig geworden.

11. Eten en drinken was prima verzorgd. Sfeer ook zoals altijd goed en bediening ook prima.
    Er zou alleen wat meer variatie op de kaart mogen zijn. Is al jaren hetzelfde.

Verder TOP!

12. Paul van de Kamp

We hebben met vrienden van een heerlijk avondje uit genoten, in een gezellige sfeer. De stoelen zitten lekker en de bediening was top! De voorgerechten zijn aan te bevelen zoals de carpaccio en een salade met biefstukpuntjes, heel mals vlees. Kip sate, en zalm, mixed grill als hoofdgerecht; alles zeer smakelijk. Dit blijft een van onze favoriete restaurants!

Paul en Nicole

13. rob gieling

Het eten was super. Gamba's als toppertje. Bediening was snel en vriendelijk. Persoonlijk zit ik liever in het voorste gedeelte. Is wat gezelliger dan in de andere ruimte.

14. Eten is altijd lekker en goed. Service is altijd top! Worden leuk ontvangen en ze komen regelmatig langs of alles naar wens is. Wij gaan er met veel plezier naar toe!

15. Het eten was heerlijk, de carpaccio xxl was wel heel groot🙈maar super lekker. Bediening is vriendelijk en snel.
    De sfeer in het restaurant is heel fijn en gezellig.
    We hebben heerlijk gegeten en genoten, komen gauw weer terug.

16. Het eten was van goede kwaliteit en de bediening erg vriendelijk. Elke keer werd er gevraagd of het naar wens was, heel fijn. Ook heerlijk rustig, gelukkig geen harde muziek. Oja, en de stoelen zaten ook heerlijk!
    Een aanrader dus.

17. Pim pijnappel

Eten kwam vlug en vriendelijke bediening. Prachtige plek binnen met uitzicht over het terras en het water. Top avond gehad!

18. Heerlijk gegeten na een zeer hartelijk ontvangst.
    Super leuk personeel, kwamen steeds vragen of alles naar wens was en of we nog iets wilden eten of drinken. Super verzorgd van het begin tot het eind. Een echte aanrader.

19. De mixed grill was lekker en veel.
    Daarna geen dessert meer genomen, zaten echt vol.
    We hebben genoten van het eten, de sfeer en het supermooie uitzicht.

20. Helma Albers

Goede service en lekker gegeten, prijs is ook goed.

21. Marian Matthijsse

Gisteren helaas een negatieve recensie moeten plaatsen.
    MAAR:
    Vandaag heel correct van de eigenaar een e-mail ontvangen met het verzoek telefonisch contact met hem te willen opnemen.
    Dat heb ik gedaan en een goed gesprek gehad, met de mededeling dat de man die gisteren nogal ongenuanceerd was, per vandaag niet meer bij het bedrijf werkt.
    Als goedmaker een diner aangeboden gekregen.
    Kijk, dat is een goede benadering om je klant toch weer terug te krijgen in je zaak.
    Chapeau!

22. Het eten was heerlijk!
    Bediening is prima.

23. We hebben goed gegeten bij Rutgers. Onze reservering ondanks 2x namailen was nog niet goed doorgekomen, dit was erg jammer waardoor we aan een tafeltje kwamen onder de tv tegen muur aan keken. Ook personeel was erg stug, sommige zelfs een beetje chagrijnig. Voorgerecht en hoofd was erg lekker. Alleen jammer van de groente deze waren veel te gaar. In het ijs zaten ijskristallen ook erg sonde want verder smaakte het wel heel lekker.

24. Jerry en Petra

Mede omdat we 6 jaar geleden zijn getrouwd op deze lokatie, is het hier heerlijk vertoeven. Prachtig uitzicht op het water en Posbank. Lieve, gastvrije mensen. Eten prima.

25. Een mooi uitzicht op het terras en vriendelijk personeel. Helaas hoef je hier voor het eten niet heen te gaan. De mixed grill van mijn man was erg droog, mijn spareribs waren goed gaar, maar niet gemarineerd, slechts met een barbecuesaus afgemaakt. De friet was erg zout, de aardappels niet lekker gekruid en de groenten op het bord weinig en niet gaar. Ja, ik eet graag beetgaar, maar dit was bijna rauw.
    Voor een borrel kom ik graag terug, met wellicht een plankje, de wijn was erg goed namelijk.

26. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Einfach unmöglich.!! hatte selten so schlechte Bedinung.! Preise auch zu hoch für das echt nicht!! gute Essen.! Kann es leider nicht empfehlen.

27. Imco Mulderij

Bij binnenkomst was er even kleine paniek, er was nog geen tafel vrij. Na een kwartiertje even een drankje te hebben gedaan op een bank op het terras werden we naar een tafel gebracht. We moesten helaas vragen om de menukaart. Onze bestelling werd na een kwartiertje opgenomen en een half uurtje later werd het eten geserveerd. Heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Bediening zou wat beter kunnen. Het leek alsof 1 medewerker verantwoordelijk is voor het hele terras en dat vertraagt het geheel aanzienlijk. Het terras is overdekt met een groot tentzeil en ze zouden het sfeervoller kunnen maken door het zeil van onderen te kunnen belichten. Als de gereserveerde tafel nog niet vrij is, wat uiteraard kan gebeuren als het gezellig is, bied dan een drankje aan op kosten van de zaak. We komen zeker nog eens terug want de eerste kennismaking was een goed begin. Heerlijk eten, fijne sfeer en zeker niet te duur!

28. Bert Hukes

Heerlijk gegeten, en gezellig sfeer, leuk personeel en natuurlijk mooi uitzicht over het water.

29. Echtpaar uit Brunssum.

Wij hebben heerlijk gegeten bij Grand Café Rutgers. Vriendelijk personeel. Wij kregen een tafel toegewezen maar op onze vraag of we ook bij het raam mochten zitten, werd meteen gereageerd door desbetreffende tafel af te ruimen en schoon te maken.
    Zo hebben we ook nog kunnen genieten van het geweldige uitzicht.

30. Der Tisch an dem wir gegessen haben hat geklebt vor Schmutz. Also sauber war das Lokal nicht !

31. Anton Hieltjes

Wij sluiten onze vakantie elk jaar af bij Rutgers. Een mooie locatie, gezellig, aardig personeel en lekker eten. Eigenlijk komen we er te weinig..

32. Theunielle va Holland

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, en komen snel bij je. Alleen een muziekje ontbrak, dat zou net wat meer sfeer geven.

33. Twee honden op het (overdekte) terras, te weinig staff, geen handzeep (meer) op de toiletten. Erg druk bijna chaotisch. €75 voor 2, zonder desert, is onvoldoende waarde voor het geld!

34. G.J. Heijnsdijk

Lekker gegeten, fijne locatie.

35. Ondanks dat het dicht bij mijn huis is was ik er nog nooit geweest. Maar wat kan je hier heerlijk eten met een mooi uitzicht over het water.
    Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij hadden o.a. onbeperkt gamba's eten. Deze waren echt heerlijk. Net als de rib eye en mixed grill.

36. Gisteren weer heerlijk gedineerd, vlotte bediening en service.

37. Weer heerlijk geluncht, goede bediening en vlotte service. Komen er vaker ook de diners zijn altijd goed.

38. Marcel van Huet

Rommelig lauw eten. In het restaurant lag een blad blazer in de hoek, en nog wat rommel. Overal lag rommel op de vloer. Eten was middelmatig en lauw.

39. De sfeer en de bediening waren prima.
    De slibtongetjes waren heerlijk, de frietjes, gebakken aardappeltjes en salade waren prima, maar van de mixed grill was ik niet onderste boven. Haasje was droog, biefstuk niet mals, vreemde flauwe sausjes erbij. Alleen de kipspies en spare ribs waren lekker, zo ook de boontjes, maar niet uitzonderlijk.

40. wilma Luca

We hebben heerlijk gegeten, op de laatste avond van onze vakantie.
    Een lekkere afsluiting!
    En we komen zeker terug.

41. Wibe Wissink

De clubsandwich was voorheen beter, omdat er nu duidelijk minder kip op zat…
    We zaten aan een tafel die nog opgeruimd moest worden, geen probleem, alleen werd de tafel niet afgenomen de kringen vd glazen van onze voorgangers bleven duidelijk zichtbaar.
    Wellicht zijn dit wat punten die aandacht verdienen, verder alles prima 👌🏻

42. Suzanne

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Mooi uitzicht.

43. Carlakrechting

Het was prima. Netjes uitvangen en keurige en prettige bediening. Eten was goed.

44. José roelofsen

We hebben met een groep van 9 gegeten. Duurde erg lang moesten lang wachten op voorgerecht en toen we het hadden kwamen ze gelijk met hoofdgerecht er achter aan. Mixed grill vond ik niet bijzonder beetje taai en droog. Of het al heel lang lag onder warmhoudplaat. De frietjes waren lekker gekruid. De irisch koffie was slap en waterig. Al met al een tegen valler.

45. Hilde Sluiter

Wat een zalige plek om een feestje te vieren! De ontvangst is meer dan gastvrij en warm te noemen en er wordt de hele middag en avond met je mee gedacht. In een heel ontspannen sfeer hebben wij een boottocht gemaakt, midgetgolf gespeeld, geborreld op het terras met heerlijk uitzicht en genoten van de barbecue! Het vrijgezellenfeestje was dan ook echt een succes en is zo een zeer waardevolle herinnering! Bedankt team Rutgers!

46. Lindsay

Een super gezellige vrijgezellen dag gehad! Goede service en gastvrijheid!
    Zeker een aanrader!

47. Jacqueline Wolthof

In een eerdere recensie schreef ik dat de service bedroevend slecht was. Hierover heb ik contact opgenomen met de eigenaar. Deze heeft mijn verhaal serieus genomen en het personeel er op geattendeerd.
    Wij kregen vervolgens een uitnodiging om op kosten van de zaak te komen eten, zodat hij kon laten zien dat het er ook anders aan toe kan gaan. We hebben er zondag 18 juli gegeten en inderdaad de bediening was super. Het eten was lekker en de sfeer was top. Prima opgelost door de eigenaar.

48. Marian Müller

Wat een gezellige zaak. Vriendelijk personeel, fantastische eigenaar goed eten en drinken. De sfeer is super goed en alles is tot de puntjes geregeld.

49. Michiel van Wolferen-van Dijk

Gisteren 18/7/21 hebben we het vrijgezellen feest van mijn zus bij Rutgers georganiseerd.
    We werden ontvangen met een welkomstdrankje en gingen daarna een Rondvaart maken over het Rhederlaag. Vervolgens zijn we gaan midgetgolfen en hebben de dag afgesloten met een overheerlijke BBQ. Team Rutgers super bedankt voor jullie service, vriendelijkheid en lekker eten Mijn zus heeft een top dag gehad en wij natuurlijk ook. Een aanrader voor iedereen.

50. Het eten was lekker. Een mooi terras aan het water. Alleen jammer dat het bestek in het midden op tafel wordt gelegd en zie maar, ook erg jammer en eigenlijk gewoon vies dat de sauzen in een kartonnen bakje worden geserveerd.
    De bediening was wel vriendelijk.

51. janssen

Fijne bediening. En lekker gegeten komen snel weer terug dank.

52. Elsinga

Heerlijk gegeten, het is goed vertoeven op het terras.

53. Rutgers heeft het terras overkapt met een tentdoek, waardoor het bijna helemaal afgesloten is. Het was hierdoor zeer lawaaierig, op een normale toon was geen gesprek te voeren. Qua coronamaatregelen was er niks geregeld. Wij zaten met z’n drieën aan een kleine tafel, geen anderhalve meter afstand en ook het personeel houdt deze afstand niet aan.
    Gelukkig was het eten deze keer wel goed. Een hele verbetering vergeleken met de vorige keer. Toen gaf ik een dikke onvoldoende.

6,3
  54. Monique de Vries

Mooie plek om te zitten, vriendelijk personeel, lekker gegeten!

55. Bert Schouten

Was goed eten, jammer dat er bezoekers waren die aan tafel rookten.

56. We moesten lang wachten, een tent is een oplossing maar wat was het ongezellig aangekleed in tegenstelling tot binnen. We moesten lang wachten op het eten en alles was matig… De medewerkers waren achter de bar in het openbaar aan het bekvechten. Personeel was wisselend, de een echt vriendelijk een ander bijna onvriendelijk.
    Erg jammer, het is een mooie locatie… Ik ga er niet meer eten…

4,9
  57. Zoals altijd, heerlijk gegeten. De sparibs waren heerlijk en het uitzicht buiten prachtig.

58. J Selissen

Heel mooi restaurant met geweldig uitzicht over het water. De bediening is zeer goed, sfeer is super, het eten is zeer goed.

59. Meijboom

Heerlijk gegeten aan het water en zoals we gewend zijn PRIMA

60. We hebben met z'n viertjes heerlijk genoten van het uitzicht en het vriendelijke personeel. Verder hebben we heerlijk gegeten.

61. Lasschuijt

Sfeervol vakantie gevoel bij aankomst, lekker eten op buitenterras onder glamping tentzeil en heerlijk uit de wind mooi uitzicht over t water, kortom een echte aanrader mvrg fam Lasschuijt.

62. Prettig vertoeven aan de IJSSEL Een complete en lekkere maaltijd met groente en sla. Vlotte bediening.

63. Vanmiddag ontzettend lekker gegeten! Bediening ontzettend vriendelijk en erg mooi uitzicht over Rhederlaag! Aanrader!

64. 8 juni 2x Mix Grill besteld en 1x saté, laatstgenoemde was goed maar de mix grill was slecht op de spareribs na. Het vlees was veel te droog allemaal. Men kwam maar één maal vragen of we iets wilde drinken. Uiteindelijk geen desert besteld en teleurgesteld weggegaan na bijna 75 euro afgerekend te hebben. Ik was door verschillende mensen gewaarschuwd dat de kwaliteit niet meer zoals vroeger was, helaas hebben wij dit die avond ook zo ervaren. Erg jammer want wij kwamen in het verleden er regelmatig eten.

2,4
  65. Schlief-Wenting

Wij hebben heerlijk gegeten op het terras, met prachtig uitzicht over het water en alles wat daar plaatsvindt… de service van de middagdienst, die bij ons nog even de tafel kwam legen, was niet bepaald gastvrij/vriendelijk… er kon geen welkom/goedendag af. De avonddienst daarin tegen was vriendelijk en gastgericht aan het bedienen. Verder prima en in alle rust genoten van het vieren van ons huwelijksfeest met gezin… Dank daarvoor en komen zeker nog terug…

66. Jacqueline de Keijzer

Prima sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi uitzicht over het water!!

67. L.J. Van Beugen

We hebben niet gegeten alleen gedronken. Maar vaker gegeten en dat was altijd heel lekker. Mooie plek aan het water en de service is prima. Aanrader.

68. Wareman

Wij stonden niet op de lijst van genodigden, maar we konden buiten een plekje zoeken. De bediening was goed en wat we bestelden was ook goed. We hadden er niks op aan te merken

69. Vriendelijk lekker en perfect 👌🏻
    Kortom KLASSE en zeker een aanrader.

70. Ed Smit

Eindelijk weer op het terras kunnen zitten, het was de eerste dag dat het weer mocht. Voor ons een openbaring, voor het Grand Café een opluchting.
    Zoals we gewend waren een hartelijke ontvangst en een heerlijke lunch geserveerd door de vriendelijke bediening.
    Tot gauw en veel succes.
    Ed en Onna Smit.

71. E. Veenis

Na een lange Lockdown waardoor terrassen gesloten waren, hadden we van deze reservering toch echt iets meer verwacht!
    Het duurde 25 minuten voordat er überhaupt iemand langskwam om een bestelling op te nemen. Nadat een jonge man langskwam en wij vroegen waarom het toch wel lang duurde voordat er iemand kwam, werd er geantwoord dat iedereen om 13.00 uur langs kwam.
    Logisch lijkt mij vreemd als je werkt met reserveringen en ‘slots’
    Al met al werd het er niet gezelliger op. Met moeite kon het bestek op tafel gelegd worden en kregen wij na een kleine 50 mi uren een uitsmijter voorgeschoteld waar er ondanks anders besteld er beide met wit brood geserveerd werd. Om hier maar niet verder op in te gaan hebben wij onze lunch verder genuttigd en maar afgerekend.
    Verder werden mondkapjes weinig gedragen en ook niet door de eigenaar zelf.
    Buiten begrijp ik, maar binnen is toch echt anders.
    Al met een fiasco!
    Wij kwamen hier regelmatig maar dit sloeg nergens op. Sorry.

1,4
  72. Nikki van Hintum

Super aardig en goed personeel en heerlijk eten voor een super prijs!

73. Max van Zee

Vandaag eten afgehaald, goede service en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit voor een hele goede prijs. Gaan we zeker vaker doen!

74. Tanja Heidrich

Het was super, erg relaxed, erg lekker! Het enige puntje is dat we het verschil merkte toen de baas erbij was en toen hij weg was. Toen hij weg was begon het personeel (onderling wel te verstaan) met woorden praten waarvan wij dachten, dat is geen geschikte taal voor in een restaurant.

75. Super service! Heel lekker gegeten en er werd ook iets feestelijks geregeld voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren.

76. Oscarvandenheuvel

We waren een 1 uur te vroeg onze fout, en toch nog snel een tafel geregeld, bedankt daarvoor, eten was super, en bediening was ook prima.

77. Top ontvangst, vriendelijke personeel en daar boven op ook heerlijk gegeten.
    Tot volgende x.

78. Wij vonden de ontvangst niet zo prettig. De eerste contactpersoon leek niet in de beste stemming.
    Na wat geharrewar kregen we de gewenste tafel. Toen wachten op de menukaart en het eerste drankje.
    Uiteindelijk een goede maaltijd, maar ons uitje was minder. Jammer.

79. Familie Raben

Na een dagje varen met de boot is het heerlijk om daarna bij Rutgers te dineren.
    Mooi terras en lekker eten

80. Heerlijk geluncht op het terras, eten was prima, aardige bediening.
    Goed aangepast aan de coronatijd 👍

81. De sfeer is heel gezellig omdat je op het water uitkijkt. Het personeel is erg aardig en het eten was van goede kwaliteit.

82. Mia Berentsen

Allereerst hadden we een mooie plaats waar we uitkeken op het water. De sfeer is ontspannen en gezellig en goed geregeld volgens de coronaregels. De bediening is prima en vriendelijk. Het eten was heel erg smakelijk. Kortom wij gaan er zeker nog een keer eten.

83. Prima alleen de sperrib had iets doorgebakken kunnen zijn de rest was heerlijk en de bediening was oke.

84. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

85. Samentha Schuiling

Mooie locatie!
    Eten viel tegen. Mix grill gehad. Biefstuk was te ver door, kip was van kipdij dus voor mij persoonlijk te vet. Spare rib was droog. Peper saus kon je de lepel rechtop inzetten. Tegenvaller helaas

86. Tilly van den Berg

Het was weer heerlijk zoals altijd.
    Vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader.

87. Angelique Jansen

Het eten was voortreffelijk en de bediening was vlot en aardig. Het was gezellig en we hebben genoten met onze zoon en schoondochter en samen met onze kleindochter.

88. Ad van Loon

Het eten en drinken was erg goed. De bediening was goed en vriendelijk. Voldoende aandacht, correct en snel.

89. Anke Giezen

Goed ontvangst, eten was goed, personeel vriendelijk en heerlijk buiten.

90. Fijn ontvangst, leuk en vlotte bediening en al het eten was lekker warm geserveerd
    maar vooral lekker gegeten.

91. Theo Wolfs

Heerlijke Sparibs en Gamba´s gegeten! Wij komen snel terug.

92. isabel berendsen

Vriendelijke bediening! We mochten van een tafel achterin bij het raam zitten en wat hebben we genoten van het mooie uitzicht! Het eten was super en de bediening top!

93. Peter Van Vlaanderen

Super lekker eten, alleen de snelheid van service was niet echt top. Cijfer overall 8

94. Je kunt aan alles merken dat er in deze zaak teveel gekeken wordt naar de kosten.
    Het eten kan er net (niet) mee door. De salade die bij de hoofdgerechten werd geserveerd is met een paar stukjes paprika, komkommer en balsamico aangemaakt. Niks bijzonders.
    Er werden geen aparte frites, aardappels of extra groentes geserveerd. Het toetje (tiramisu) was alles behalve representatief: het was meer opgeklopte slagroom, lange vingers erin en wat cacaopoeder erover.

Daarnaast is het personeel niet 1 keer bij ons geweest met de vraag of wij nog een keer wat te drinken wilde.

Ik raad de eigenaar aan: wees kritischer op alles en investeer in personeel en je producten. "When you buy peanuts, you'll get monkeys and when you're surrounded by monkeys your business becomes a circus".

4,9
  95. Eerste indruk is mooi uitzicht over het water.
    Bediening erg matig.

Op de kaart stond onbeperkt biefstuk. Wat het onbeperkt inhoud weet ik niet, want er werd niks gevraagd of verteld hoe ik het onbeperkte biefstuk kon eten. Wat je op het bord kreeg was het, ik had niet het idee dat ik nog extra biefstuk kon krijgen.
    Dus onbeperkt biefstuk is erg misleidend.
    De biefstuk was helaas kurk droog, ondanks dat er was doorgegeven medium rare. Na een lange tijd kwam de serveerster vragen of alles naar wens was en toen we antwoordde dat het vlees niet mals was, zei ze dat ze het door zou geven aan de kok.
    Er werd een kopje koffie van het huis aangeboden ter compensatie van het eten om de teleurstelling te verzachten. Helaas is er niet gevraagd of we nog een dessert wilden, hierdoor stonden we na 1,5 uur al weer buiten. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

96. Heerlijk hapje gegeten en ondanks de drukte ontzettend vlot geholpen. Prijs kwaliteit is in balans.

97. Anja korenblik

Vriendelijke bediening! Praatje pot en oprecht contact met de kinderen! Kinderen blij, wij blij!
    Tot de volgende keer! Prachtige locatie! Je waant je in een vakantie oord. Met zand zee zon en een heerlijk restaurant met super lekker eten en drinken voor weinig!

98. Extreem trage en zelfs van een dame ronduit arrogante bediening. We moesten meerdere keren vragen waar onze drankjes bleven, of we een kaart mochten - bij de gratie gods. Zelden zo slecht meegemaakt, en dat in corona tijd.
    Wr zaten op het terras te lunchen en keken uit op een naaktstrand, ook niet waar je op zit te wachten.

5,7
  99. Karin Boode

Gezellig en lekker gegeten. Goede en vriendelijke service, ondanks de hitte. Mooi terras met uitzicht over het water. Je wordt hier getrakteerd op de mooiste zonsondergangen.

100. Lekker gegeten en super leuke bediening. Alleen het reserveren via de site was niet zo handig. Kregen de bevestiging pas toen we er al zaten. Maar voor de rest top!

Vorige pagina

Volgende pagina