Njoy in Kampen

di 11:00 - 22:00

ma 11:00 - 22:00
di 11:00 - 22:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Slechte ervaring! Hadden gereserveerd moesten half uur wachten. Wouden tappas eten dingen die op waren. Vervolgens 1 uur wachten op 1 tappas gerechtje. Het was gewoon slecht!

2. Wat een leuke horeca zaak. Wij hebben hier afgelopen dinsdag 24-8 heerlijk gezeten, geborreld en gegeten. Wat een leuk concept qua eten. Hardwerkende bediening. Goede sfeer huiselijk, een lekker achtergrond muziekje. Wij hebben een fijne avond gehad.

3. Even gezellig samen een drankje doen op het terras, dat was althans de bedoeling.
    We zaten al een tijdje aan een tafeltje bij de deur. De medewerkster liep constant langs maar nam geen bestelling op. Uiteindelijk zelf gewenkt met de vraag of wij mochten bestellen. Mevrouw tikte de bestelling in op haar apparaatje en ging vervolgens weer verder. Een kwartier later hadden wij ons drinken nog steeds niet. De medewerker was ondertussen met een vriendin van haar aan het praten die op het terras was komen zitten. Zei kregen een wijntje en broodjes geserveerd terwijl wij nog steeds aan het wachten waren. Inmiddels waren we al een half uur aan het wachten op onze bestelling. Ik zou me tas pakken en weg gaan maar mijn zus is naar binnen gelopen om te vragen waar onze bestelling toch blijft. Bleek dat de serveerster net als of deed met het intypen van de bestelling en is dus nooit doorgekomen bij de kassa. Heel vreemd allemaal.... Na drie kwartier hadden we onze bestelling. De bedoeling was gezellig middagje op terras borrelen maar na onze bestelling genuttigd te hebben, hebben we de rekening betaald en zijn we weggegaan.

4,1