Hier zie je hoe de meningen over de Your Place verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Nederlands Emmen

Wij bestellen hier vaak maaltijden als wij over moeten werken.

lekker en ze bezorgen ook nog!!!

2. Nederlands Emmen

Gewoon leuk en gezellig.
    Voor een super prijs.
    Gaan we vaker doen.

3. Nederlands Emmen

Super lekker eten daar Alleen jammer dat ze cola van de lidl schenken

4. Nederlands Emmen

Afgelopen week een tenniskamp gehad op de camping naast het restaurant. Met ruim 20 kinderen en 4 begeleiders de hele week hier 's avonds gegeten.

Elke avond was het goed verzorgd en lekker. Het was er gezellig en vooral heel gemoedelijk. Vriendelijk personeel.

Bij onze groep hadden we één kind die glutenvrij moest eten. Hier werd heel goed mee omgegaan. Voor haar werd zelfs nog speciale kroketten (glutenvrij) ingekocht om gezellig met de groep mee te kunnen eten. Super service!

Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Nederlands Emmen

Holtkamper Tenttrailers

Wij bestellen bij restaurant Your Place vaak maaltijden als wij gaan overwerken. Dit zijn vaak grote bestellingen. Deze maaltijden worden dan altijd keurig netjes op de afgesproken tijd bezorgd.

De maaltijden kloppen altijd en eventuele speciale wensen en/of vegetarische maaltijden zijn ook geen enkel probleem!

De maaltijden worden geleverd met bestek, en hebben de juiste proporties. Hierdoor hebben we zelfs tijdens het overwerken een evenwichtige maaltijd! (meeste gerechten bestaan uit: aardappels/friet, vlees en groente/salade, en worden geleverd inclusief toetje!)

En voor de prijs van de maaltijden, blijft overwerken zelfs voor de werkgever betaalbaar.

Na de maaltijd, kunnen we er weer vol goede moed tegen aan!

6. Nederlands Emmen

Nico Florijn

Wekelijks gaan wij gezellig uit eten in het restaurant.

Het is elke keer weer een feestje. Het eten is uitstekend en we worden verwend met een heerlijk wijntje. Niets is te veel en het personeel staat altijd open voor een praatje.

Prijs/kwaliteit is uitstekend. We hopen hier nog veelvuldig te komen.

Groetjes Paula en Nico.

7. Nederlands Emmen

Na een middagje zwemmen kijken bij Aquarena leek het ons wel wat om bij de buren iets te gaan eten.

Het eten liet wel iets te lang op zich wachten, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat wat wij kregen heel goed was. Wat ons vooral opviel was dat het goed warm werd opgediend. Het was het wachten dus wel waard.

Prijs/kwaliteit is goed te noemen. We komen zeker eens terug.

Groetjes.

8. Nederlands Emmen

Vanwege de verbouwing van onze keuken hebben wij hier een week gegeten, de patat was heerlijk knapperig, de vis zalig, het vlees verrukkelijk en de kip overheerlijk en lekker gekruid.

De bediening was goed en had de tijd voor je, ook voor een praatje.

Alles super we komen zeker weer, een aanrader!

9. Nederlands Emmen

Een geweldige plek om eens onbeperkt spareribs te eten. Dus hebben wij dat ook gedaan. Heerlijk waren ze en onbeperkt, voor een lage prijs.
    Verder kregen wij div. sausen en groenten en gebakken aardappelen. En een heerlijk nagerecht.

Kortom, dit doen wij over.

Groeten, Hans en Jos.

10. Nederlands Emmen

van den berg

Ik kom hier 2 a 3 dagen in de week eten en voor iemand die alleen is, is dit een geweldige uitkomst. De prijs is echt niet duur en de kwaliteit die je ervoor krijgt is super. De bediening heeft alle tijd voor je. Blijf hier zeker nog komen.

Mvg. Harold van den berg.

11. Nederlands Emmen

We zijn met het gezin uit eten gegaan bij Your Place.

Echter was dit niet wat we hadden verwacht.
    De kip was gortdroog. Het stukje kip was opgemaakt met aardappeltjes en doperwten.
    De aardappeltjes waren redelijk, de doperwten matig, smaakten erg waterig. Daarbij zag het er niet verzorgd uit.

Het personeel zag er ook niet verzorgd uit.

De prijs is laag, maar het eten is ronduit slecht.

1,4
  12. Nederlands Emmen

We zouden even gezellig uit eten, maar het is niet geworden wat we gedacht hadden. Het eten was veel te vet, en de spare ribs waren bij lange na geen spare ribs. Toen ik zei dat het eten mij tegen viel was de bediening ook ineens nergens meer te bekennen. Er werd niet gevraagd of wij nog wat na wouden, en er werd ook niet meer gevraagd of wij nog wat te drinken hebben wilden. Kortom jullie moeten nog wel heel wat leren, willen jullie te boek staan als een restaurant. Dit was eenmalig, en wij prijzen jullie zeker niet aan.

13. Nederlands Emmen

Goed verzorgd, ontspannen en heerlijk eten voor een perfect prijsje!!
    Ik kom regelmatig hier even eten, waarbij ik altijd wel iets lekkers vind in de weekmenu's..... aan te raden zijn zeker de Boerenschnitzel of het Varkenshaasje in champignon-roomsaus, maar ook de vis is niet te versmaden!!

Ga binnenkort ook zeker eens het buffet proberen :D.

14. Nederlands Emmen

Marjan en Rene

Het is een leuk en eenvoudig restaurant. Het eten is eenvoudig maar erg goed, en voor een leuk klein prijsje. Er is voldoende keus uit meerder gerechten. En de bediending is zeer vriendelijk en goed.

We komen er zeker een keer vaker. Het is goed aan te raden, en voor de prijs moet je het niet laten... Het is toppie.

Vorige pagina