Hier zie je hoe de meningen over de Wereldrestaurant Puur verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Genoeg keuze en lekker gegeten. Wel vrij groot en daardoor wat ongezellig. Prima plek om met kids te gaan eten.

2. Na zoveel te hebben gehoord hoe goed het wel niet was, zijn we gisteren er naar toe geweest. Wat een afgang! Het eten was koud en er zat geen geur of smaak aan. Voor wat mij betreft eenmalig.

4,3
  3. J.Egberts

Met collega's een gezellig avondje uit eten geweest en drinken. De ontvangst was goed. Ondanks dat het restaurant goed vol zat was hier in de wachttijden weinig van te merken. De bediening, sfeer, en service waren goed. De prijs en hoeveelheid van het eten en drinken, en de kwaliteit in het algemeen en hoe e.e.a. gereserveerd wordt is het zeker waard.

Dus een echte aanrader en zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

4. RB

In het eerste jaar dat Puur nu open is al een behoorlijk aantal keren gegeten in dit Wereldrestaurant. Eten is eigenlijk altijd wel goed, net als de sfeer.

Aardig wat reacties dat het druk en rumoerig is, wat hadden die mensen anders verwacht bij zo'n groot restaurant? Ook heb ik een aantal reacties gelezen waarin word geclaimd dat het rommelig is maar daar kan ik me totaal niet in vinden, het ziet er eigenlijk altijd netjes uit. De koks bij het wokken en de grill zijn wat soms wat nukkig, maar dat lijkt een beetje bij dit soort koks te horen (aangezien het bijna bij elk wok-restaurant zo is). Personeel is altijd professioneel maar wanneer de avond vordert lijkt de aandacht om het afruimen van de tafels te verminderen waardoor dat soms wat langzaam gaat.

5. Mooi groot en ruim opgezet restaurant met zoveel verschillende gerechten dat je onmogelijk alles kunt proeven. Toetjes zijn heerlijk, vers gebakken wafels, poffertjes of flensjes met vers fruit. Mooie speelgelegenheid voor de kids. Enige minpuntje was dat de wok-kok de wok niet altijd omspoelt na een bereiding, waardoor mijn gerecht met kip naar de vis van de vorige klant smaakte. Jammer en zonde!

6. CJ Habing

Ik ben er een paar keer geweest, was gezellig en goed.

7. Was aangegeven dat glutenvrij mogelijk was. Qua glutenvrij erg weinig keuze en weinig kennis bij de koks. Jammer.
    Voor de rest wel veel keuze, vooral lekker en uitgebreid toetjesbuffet.

8. Ter luun

Het eten was over weldoend veel en lekker, de wijn was niet lekker, mag wel een betere kwaliteit

9. Goede sushi. Heerlijke rauwe vis, rauwe tonijn en zalm!! Mmm. Vooral zo laten want dit vind je nergens! De koude gerechten zijn top! De wok is prima, de Italiaanse gerechten zijn ook goed van smaak. Wij missen de geurige Marokkaanse en smakelijke Turks-Griekse-balkan keuken. Een hoekje met couscous, gevulde paprika en taboulleh zou absoluut niet misstaan in een wereldrestaurant.

10. Met een groep van 12 personen gegeten bij Puur. Het eten smaakte heerlijk, er was volop keus en ondanks de grootte was het gezellig!

11. Martijn

Prima restaurant om gezellig met een groep te tafelen, personeel was zeer aardig en er hing een goede sfeer.
    Enige minpunt is dat sommige borden niet goed schoon waren.

12. Zaterdag gezellig met het team van het werk naar Puur geweest, dit was voor mij de eerste keer en de eerste indruk was goed. Een zeer mooi en modern restaurant, maar wel een hele gezellige sfeer.

De keuze van het eten was zeer uitgebreid, alleen wel van een matige qualiteit... salade bar was wel heel goed.
    De grillplaat vond ik wat minder, ik had een eendeborst filet en een t bone stake, echter smaakte het alle twee hetzelfde en vooral laf van smaak, de wok vond ik redelijk en het lopend buffet daar lag het eten te lang naar mijn mening. De vis afdeling daar heb ik zalm gehad en dat was goed van smaak en goed van bereiding.

We hebben een zeer geslaagde avond gehad en ik weet zeker dat als ze op de kwaliteit iets beter aan letten dan is dit een wereld formule.

13. Vorig weekend erop uit geweest en de zaak Puur bezocht met 8 personen. Wat een grote schuur. Het doet erg rumoerig en rommelig aan. De sushi is oud. De bami en nasi missen groenten en vlees. Het lijkt wel of er bezuinigd word op de ingrediënten. De bediening is redelijk maar veel jonge mensen die het vak nog moeten leren. Wij zijn denk ik te verwend geraakt bij de wok net buiten Emmen want daar worden we wel perfect bediend en is het eten vele malen beter van smaak. Ik wens de eigenaar van Puur wel alle geluk want het is erg ambitieus om zo'n grote zaak neer te durven zetten en zo'n grote investering te doen, maar hij zal meer waar voor zijn geld moeten geven. Beter op de hygiëne moeten passen, en de kinderhoek beter schoon moeten houden. (*eigenlijk lijkt zo'n kinderhoek erg leuk maar is alles te vies om vast te pakken)

3,7
  14. Heerlijk gegeten met een groep van 15 personen. Bediening was vriendelijk, eten was heerlijk en het was snel bereid.

15. M'n zus en zwager hadden de hele familie uitgenodigd hier te eten. Een voltreffer, want van 7-jarige tot 70-jarige hebben het hier reuze naar de zin gehad. De bediening was vlot, vriendelijk en competent. Het eten was ontzettend lekker. Had me door de recensies laten leiden en de sushi en sashimi waren voortreffelijk, evenals de warme gerechten en desserts. Je vind er werkelijk alles: van tapas tot aan een Nederlands 'prakje' zoals hache. En de toetjes....we waren niet weg te slaan bij de chocoladefontein. De kids waren ook geentertained, want tussen al dat lekkers door konden ze een film kijken in een heuse kinderbioscoop achter in het restaurant en lekker ravotten. Een erg leuk concept de hele opzet en organisatie.

De prijs-kwaliteit is heel goed en ik weet zeker dat onze familie hier nog vaker terug zal komen.

Ook dank aan A. & R. : een zeer geslaagde en mega-gezellige avond!

16. Wij zijn twee keer bij Puur geweest. Wat een prachtige zaak en wat een mooie gerechten, ook alles even vers. De Italiaanse gerechten waren super, trouwens ook de voorgerechten en hoofdgerechten en nagerechten met gebak en ijs.

Dat je even moet wachten bij binnenkomst om te betalen en je jas op te hangen vind ik vrij normaal, en heeft nog geen vijf minuten geduurd. Daarna word je uiterst vriendelijk behandeld, de uitleg over de buffetten is prima en je wordt persoonlijk naar je tafeltje gebracht.

Ook vinden wij het een prima idee om voor de kinderen een aparte ruimte te hebben waar ze heerlijk kunnen spelen en klauteren. En je hoort er niets van, ze lopen nu ook niet meer langs je tafeltje te rennen. Al met al zijn wij en ook onze gasten die mee waren zeer tevreden. We komen zo gauw mogelijk weer genieten.

17. Nette ontvangst met uitleg, tafels ruim opgesteld. Eten prima, alcoholische drankjes wat minder. Het "wereldse" vond ik wat tegenvallen.

18. Dit was voor ons ook de 2de keer dat we kwamen eten. Maar daar blijft het bij! Dacht ik geef het nog een kans maar het blijft bagger. Heel triest. Weer smakeloos eten, en weer niet op temperatuur. Koks in de keuken bakken er letterlijk niks van. Waar halen ze die vandaan? Ook nog 20 min moeten wachten op mijn jas. En 15 min bij de kassa gestaan. Wat een slechte zaak zeg. Kom er nooit en nooit meer.

2,4
  19. Voor 2de keer hier geweest. Eten was beter dan eerste keer dat we hier waren, ook lekker is dat we voor 17u00 er waren en het toen rustig was. Na 18u00 is het zo druk dat je mekaar amper kan verstaan, laat staan eten kan laten bereiden.
    Buffet wordt goed aangevuld en is erg lekker, het eten van wokken/grillen/bakken is echt super goed. Vuile borden en glazen werden snel van tafel gehaald, ook toen het druk was. Er was een aanbieding dat bier en wijn nu wel bij prijs inzat, dus geen gezeur met die pasjes, wat ik de vorige keer echt 2x niks vond. Helaas nog maar weinig toiletten...

20. Wij hebben hier onlangs gegeten. Eten was over het algemeen goed, sommige dingen niet (koud) en smaakloos. Wel keus genoeg. Het was voor ons te groot en niet erg gezellig. Voor één keer goed, maar zouden niet terug komen.

21. Wij zijn vanavond met onze familie bij jullie geweest om het 25-jarig huwelijk van mijn zuster en zwager te vieren. Over het eten en drinken hadden wij niks te klagen, want er was keuze in overvloed en alles smaakte voortreffelijk.

22. M. Nienhuis

Voor de 4de keer bij wereld restaurant puur gegeten. Echter het wordt elke keer slechter, als je nu vroeg of laat komt. Vooral het chinese eten koud, patat niet gaar. Veel eten is op, nu meerdere malen meegemaakt, zowel het voor als nagerecht. Erg jammer.

3,3
  23. Vanavond voor het eerst wezen eten met de familie. Eten was heerlijk, ruime keuze en ook alles werd op tijd aangevuld. Wij komen zeker terug. Nog een groot compliment voor de Italiaanse kok, werkt zich helemaal uit de naad en zijn gerechten waren heerlijk!!!

24. Lekker eten... Ruime keuze... Vriendelijke bediening... Goede koks... Redelijke prijs... Aanwinst voor de horeca van Emmen!!! (Alleen rokershoekje is wat aan de kleine kant.)

25. Eerste keer geweest en er heerlijk gegeten. Veel verschillende gerechten, te veel om alles te proeven. Goed opgezet en we komen zeker nog een keer weer om een hapje te eten.

26. Wolters

Voor de tweede keer hier gegeten. Wederom de slagroommachine en ijsmachine die niet meewerken. Nu was ook de chocoladefontein vastgekoekt. Eten ligt best lang en dat ziet er niet smakelijk uit in de bakken. Sushi werd hele avond niet aangevuld, jammer. De stukjes vlees die worden bereid op de bakplaat e.d. smaken dan wel weer goed goed en je hoeft hier ook niet lang te wachten. Veel keus in toetjes.

Bij de meeste gerechten staat geen kaartje, zodat iemand met notenallergie niet weet wat hij kan eten en een vegetariër wordt verrast door zalm in haar pastasalade. Het antwoord hierop is dat de gerechten dagelijks verschillen (dit heb ik niet opgemerkt trouwens). Een handgeschreven kaartje volstaat ook :) Jammer dat hiermee niets wordt gedaan.

Later op de avond worden de bakken niet meer bijgevuld en heb je blijkbaar geen recht op aardbeien e.d., wat wel jammer is omdat je gewoon € 30,- p.p. betaalt.

27. Linda Groen

Ik had gereserveerd voor 7 personen op zondagavond voor vaderdag. Komen we daar met z'n allen (incl. oma van 81 jaar), kon de dame achter de balie ons niet vinden, na overleg bleek dat ze de reservering op zaterdagavond hadden gezet. Na enige tijd wachten hadden ze toch een tafeltje geregeld, alleen aan een verhoogde tafel en stoelen. Ik gaf al gelijk aan dat gaat niet lukken voor oma, maar ze gaven toch aan om even te komen kijken, dus we gingen mee, maar dit ging niet lukken voor oma. Hier werd verder niet op gereageerd en ze gingen gewoon verder met de volgende klanten. Nog geen excuses o.i.d. en geen respect naar oma toe, we zeiden al, dit was de eerste keer en ook gelijk de laatste keer. Ik ging toch nog terug naar die jongen omdat ik zeer teleurgesteld was in hun houding en klantvriendelijkheid. Verder heb ik aangegeven waarom ze mij niet hadden gebeld, want bij de reservering moest ik mijn gegevens incl. tel nummer achter laten, ook daar kon de jongen geen antwoord op geven en liep weer bij ons weg. Dus wij komen hier nooit meer!

28. Na zowel positieve als negatieve ervaringen over Puur te hebben gelezen, waren we toch wel nieuwsgierig geworden.

Het concept is ontzettend leuk, alleen de uitvoering wat minder (de aandacht die de Italiaanse kok aan zijn pasta schonk zou voor alle koks moeten gelden). Deze gepassioneerde kok heeft als enige een lekker vers gerecht voorgeschoteld (wel jammer dat we dit laat hadden ontdekt en al bomvol zaten). Het haalt bij lange na niet het niveau van de concurrent (jammer want een goede sushikok doet wonderen!), maar gelukkig maakte de sfeer een hoop goed van deze vreetschuur.

Het gevoel van een wereldrestaurant kregen we niet, vooral veel kant en klaar eten en het grootste gros was slecht op smaak. Tip voor de grillkok: ga aub over op een echte olie want van phase butter flavour wordt niemand gelukkig (zo verpest je een mooi stuk vlees).

Al met al een 5 voor het eten. De pizza, sushi en toetjes halen wel een 6. De Italiaanse pasta's een dikke 8 (ook de brownies waren prima), de rest was gewoon onvoldoende. De pizza had gelukkig wel een goede bodem, alleen de kaas smaakt naar plastic en was algeheel flauw. Dit had met de saus van de pasta een 8 kunnen halen.

Als familie uitje prima, maar voor echt goed eten kun je veel beter naar de sushi-concurrent in Emmen.

5,9
  29. Ik overdrijf niet met mijn beoordeling, elke factor is absoluut een dikke 10 waard. Wereldrestaurant Puur is één van dé beste restaurants waar ik ooit gezeten en gegeten heb. Het ziet veel beter uit dan het zich voordoet op hun website. Op het eerste gezicht krijg je een beetje de indruk dat het een enorme commerciële 'vreetschuur' is, maar niets is minder waar. Het is een gigantisch restaurant waar honderden mensen in passen, maar het restaurant is zo goed ingericht en ingedeeld dat je amper last hebt van de drukte.

Het is zeer toegankelijk, rechtstreeks onder het restaurant bevindt zich een enorme gloednieuwe parkeergarage waardoor je geen gedoe hebt met parkeren of met het erheen lopen en er zijn voldoende mogelijkheden voor invaliden.

De beschreven ambiance klopt absoluut. Het is ondanks de drukte erg gezellig. Zoals ik al eerder zei, je hebt vrijwel geen last van de andere drukte vanwege de efficiënte inrichting. Je staat niet massaal in de file voor een bord eten en je loopt elkaar niet in de weg, er zijn voedselbereidingspunten en ruimte paden zat. Kinderen kunnen zich vermaken in een afgezonderde geluidsdichte ruimte (waar je wel op kan toezien) waardoor de gasten geen overlast ervaren. Het is een restaurant voor mensen van alle leeftijden en alle formaten van groepen. Of je nu met twee man bent of met twintig, er wordt een perfecte plek voor de mensen uitgezocht.

Het eten is absoluut heerlijk en vers. Er is zo gigantisch veel keuze aan maaltijden die afstammen van verscheidene culturen dat je er helaas nooit aan toe zult komen alles ook maar ietsjes uit te proberen. Voor ieders is wat wils. Het drinken is onbeperkt (behalve alcoholische dranken) en zit bij de prijs inbegrepen.

De service is ook perfect. Het personeel staat altijd voor je klaar en is je nooit tot last. De koks zijn enthousiast en professioneel, ze maken absoluut de heerlijkste gerechten en garneren het ook nog eens zoals je van een luxueus restaurant verwacht.

De prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening precies goed. Deze ligt tussen de €26,25 en €29,76 (afhankelijk van leeftijd en dag van bezoek) per persoon per 2,5 uur. De prijs valt veel lager uit voor kinderen, en er zijn regelmatig acties waardoor je extra korting krijgt. Mocht u langer willen blijven, dan kost het slechts €3,- per half uur extra, maar tegen die tijd ben je in het algemeen wel al lang uitgegeten. Zoals ik al eerder zei zit het drinken inbegrepen bij de prijs en is alles onbeperkt. Je mag eten/drinken/opscheppen zoveel als je wilt. De meeste restaurants met onbeperkt eten arrangementen geven tegenwoordig boetes als mensen een maaltijd laten staan, bij Puur is dit echter niet het geval en dus hoeft u niet bang te zijn dat als u iets nieuws wilt uitproberen dat u het per se moet opeten om een boete te voorkomen. Ook is het drinken bij de meeste restaurants niet inbegrepen in het onbeperkt eten arrangement, waardoor andere restaurants uiteindelijk ook rond dezelfde prijs als Puur komen te liggen of zelfs hoger.

Al met al is Puur een toprestaurant en ik kan het restaurant absoluut iedereen aanraden. Je voelt je er alsof je op avontuur gaat. Ik en mijn vrienden komen hier gegarandeerd terug en zullen het aanbevelen aan anderen. TOP!

30. Annemarie de Vries

Zondagavond voor de tweede keer bij Puur gegeten met dochter en schoonzoon. Hadden gereserveerd om 19.15 en tot ruim half 8 in de rij gestaan voor we aan de beurt waren. Toen we aan ons tafeltje zaten en een drankje wilden halen, hebben we weer 20 minuten in de rij gestaan. Het eten is lekker, maar het restaurant is erg lawaaierig en als je gezellig uit eten wil moet je hier niet zijn, dit is erg massaal. We zullen vast nog wel eens terugkomen, maar dan alleen om te eten, voor de gezelligheid gaan we ergens anders naar toe.

31. Ben voor het eerst geweest, echt super lekker. Maar ik vind het jammer dat er een drank pas is. Vind ik onzin. Het eten was super, maar jammer genoeg niet echt warm. De rest was super, wij gaan er zeker weer heen.

32. Heb slechte ervaring. Ben er wezen eten. Bij aanvang van het eten was de soep op, was niet binnen 20 minuten aangevuld (geen soep). Veel eten was lauw, biefstuk vettig en weinig keus bij het wokken omdat het niet aangevuld was. Geen sinaasappelsap. Sinaasappels op. Geen slagroom machine defect. Begeleiding en vriendelijkheid goed.

33. Heerlijk eten, ziet er prima uit, voldoende keus. Vriendelijk personeel. Het is inderdaad groot en ruim opgezet, maar voor ons geen probleem. Ook voor vegetariërs is er ruim keus. Het enige minpuntje is dat vegetariërs niet kunnen wokken, terwijl we juist de groente zo lekker vinden uit de wok. Een apart pannetje water is toch niet zo moeilijk, lijkt mij. Helaas is dat voor jullie te ingewikkeld. Dus Puur denk ook aan de vegetariërs die graag wokken. Maar voor de rest een prima restaurant, waar je heerlijk kunt genieten van het eten.

34. Jan en Fia, Klaas en Janny

Geweldig gegeten, fantastische avond. Zeer attent personeel. Sfeer goed. We komen zeker terug!
    We bevelen het aan aan vrienden en familie.

35. Grote vreetschuur waar geen structuur is. Bij aankomst 10 minuten wachten voordat de reservering gevonden was en betaald kon worden, daarna nog een 10 tal minuten bij de garderobe wachten.

Bij aankomst bij de tafel bleek deze al bezet. 20 minuten wachten tot er een nieuwe tafel gereed was (6 volwassen en 4 kids). Overal te weinig personeel, de koks moesten bij de wok en grill zelf alles aanvullen als er iets niet meer vooradig was m.a.g. lange wacht rijen.

Het speel gedeelte was vies en goor, geen toezicht dus iedereen ging met eten en drinken naar binnen. Personeel was niet allemaal even vriendelijk. Hygiene was ver te zoeken.

Eenmalig bezoek, er zijn goedkopere zaken die veel beter zijn.

36. Net thuis gekomen van een heerlijk avondje eten. Veel eten wordt vers bereid, zoals de sushi, alles van de wok en de grill, de pasta's en pizza's. Er staat ook eten in bakken, dit smaakt ook nog goed. Er wordt inderdaad met handen aan het eten gezeten, maar geloof me, dat gebeurd bij alle restaurants. Ik ben vrij zeker dat er bij een restaurant waar gasten op je letten, meer op hygiëne wordt gelet dan bij een a la carte restaurant. Lijkt me vrij logisch dat dit gebeurd... Heb zelf jaren in een restaurant gewerkt, dus weet hoe het er aan toe kan gaan. Ben zeer onder de indruk. Verder heerlijk gegeten en bediend, enige minpuntje is dat je van te voren moet betalen, maar ook wel weer te begrijpen, aangezien er zoveel gasten zijn. Een absolute aanrader!

37. Heel veel keuze qua gerechten, je kon net zoveel drinken pakken als je wilde. Sociale en aardige bediening die weten waar ze het over hebben. Goede koks met ervaring, heerlijke biefstuk, veel eten wordt à la minute klaargemaakt. Zeer tevreden, echt een aanrader als je van buffetten houdt! Zelfs de sfeer was goed, ook al is het restaurant groot.

38. Middeljans

Makkelijk parkeren in de garage. Ziet er super netjes uit, je kan pakken waar je zin in hebt. Heerlijk eten en wat een keus. Vriendelijke bediening.

Wij komen er zeker terug.

39. Erg leuk en lekker restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Sandra

Doordeweeks gegeten bij het restaurant. Goed ontvangst bij de balie. Daarna werden we begeleid naar de tafel, echter er kwam niemand. Vervolgens door een dame uitleg gekregen over het buffet. Personeel mag wat wel wat vriendelijker zijn en hun taalgebruik meer afstemmen op de doelgroep.
    Buffet zag er zeer verzorgd uit. Ruime keus aan eten. Nadeel aan het buffet is dat ze te grote bakken gebruiken, waardoor sommige producten zijn uitgedroogd en saus wordt voorzien van een dikke laag. Bij het eten staan geen kaartjes, maar door dat het personeel achter het buffet zeer behulpzaam is, is dit ook niet nodig. Dessertbuffet zeer uitgebreid en super lekker! Wij komen hier zeker weer.

41. Wij bezochten het restaurant met onze drie kinderen van 5, 7 en 11 jaar. Zij hebben, net als wij, heerlijk gegeten en leuk gespeeld in de speelruimte. Het buffet is geweldig, enorm veel keuze, en vers eten. Eten zeer smakelijk en vooral de live cooking en sushi zijn aanraders. Restaurant is smaakvol ingericht en schoon. Bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker terug, aanrader voor gezinnen met kinderen.

42. Heerlijk gegeten, heel modern restaurant en je kunt lekker ruim zitten. Het personeel mag wel wat vriendelijker zijn en mogen ook wel vaker aan de tafel komen borden en bestek ophalen; wij hadden met 2 personen een stapel borden op tafel staan, omdat ze het niet komen ophalen. Maarja voor de rest perfect! Echt een Aanrader.

43. Ik ben wel overwegend positief. Er is meer dan voldoende keuze qua eten en dat wat ik geproefd heb was ook meer dan prima. We waren met een groep van 17 man en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit van het eten. Het buffet is ruim opgezet met grote kookeilanden waardoor je nooit echt lang hoeft te wachten. Op de meeste plekken kun je zelfs in één ruk doorlopen en je bordje volgooien. Ondanks dat er 600 man kunnen eten merk je door de indeling vrij weinig van die drukte. Het is echter geen eetgelegenheid voor een romantisch avondje met z'n tweetjes maar voor gezinnen/grotere groepen is het uitstekend. Personeel is vriendelijk en de borden werden vaak genoeg van tafel gehaald. Wel een nadeel dat we dik 20 minuten in de rij moesten wachten bij binnenkomst. Een vlottere doorstroom bij de garderobe zou fijn zijn.

44. Avondje uit. Eten was goed van smaak, temperatuur eten matig. Rommelig door lege tafels niet op te ruimen. Al met al 1x geweest, maar niet voor herhaling vatbaar.

45. Marie Slijter

Eerst in de rij gestaan voor de kassa. Toen in de rij voor de jassen. Waarom worden er niet meer mensen ingezet? Heeft al met al een half uur geduurd. Toen naar onze tafel gebracht, we waren met een groep dus van te voren gereserveerd. Er stond niets klaar. Er werden wat mensen weggestuurd en wat tafels aan elkaar geschoven. Maar helaas niet goed schoongemaakt, wat was het vies! En de stoelen ook. De borden waren vies, aan de afzuigkappen hingen al vieze resten.

Het eten was soms rauw, koud, niet gaar. Er werd veel met de handen aan het eten gezeten (vooral op de pannenkoekjes afdeling, erg van geschrokken) en het "vers bereiden" was voor de show. Alles was eigenlijk al klaar maar voor het idee nog eventjes in de pan of iets anders. Prima, maar doe niet zo nep... Eten was erg zout en vettig.

Service was niet van te spreken. Niet al het personeel, maar wel een aantal medewerkers waren onvriendelijk. Een glimlach kon er niet van af. De ruimte was te klein voor het aantal mensen dat erin werd gestouwd. Het was niet gezellig.

Veel te duur voor wat het is, een echte vreetschuur en daar zijn er wel betere van in Emmen... Ons zie je hier niet weer.

46. Puur is duur. Slechte kwaliteit eten. Niks puurs aan. Sushi was droog en standaard. Ze noemen het een wereld restaurant. 't is niks meer dan standaard vette rommel. Niks wereldse specialiteiten. In de Nasi en bami zit bijna geen groente en vlees.

Verder is het een groot lopend buffet. Met heel veel mensen die met hun handen aan het eten zitten. Geen prettige sfeer. Wij zaten bij de ingang van de kinderhoek. Waar de hele tijd ouders en kinderen langs je stoel aan het rennen waren. Erg hinderlijk.

Het is een kopie van een concurrent. Daar wordt je echter wel goed bediend. En is de sfeer is daar beter, omdat het daar minder druk is.

Bij Puur moet je bij binnenkomst direct al betalen. Dat vind ik geen service.

2,2
  47. Eten: koud en rauw.
    Service: het is dat je het vraagt, maar anders..
    Sfeer: hutje mutje.
    Prijs/kwaliteit: mij nog geen stufer waard.

1,1
  48. Twee inwoners van Noord Sleen

Vriendelijk ontvangst. Heerlijk eten, heel veel keuze, nog wel wat kinderziektes, maar door de positieve instelling van de eigenaren en het personeel komt dat vast goed. Veel succes.

49. Wij zijn met z'n vieren heen geweest. Werden erg vriendelijk naar onze tafel gewezen en alles werd uitgelegd. Het is wel erg remoerig, dus dat haalt het cijfer voor sfeer wel een beetje naar beneden. Maar over het eten zijn wij zeer tevreden! Alles was lekker. En door de vele verschillende keukens, is er altijd wel iets wat je lekker vindt. Top avond gehad! Bedankt.

50. w.deiman

Super avond gehad. Zeer veel en vers aanbod. Zeker een aanrader. Wij komen zeer zeker terug.

51. Ger.

Toch maar eens proberen. Binnenkomst was correct en een duidelijke uitleg, leuke aankleding en mooie ruime zitjes. Vriendelijke meest onervaren bediening. Sushi was zeer goed van smaak. En dan begin je aan de diverse buffetten, het Chinese gedeelte is aardig aan de zoute kant en smakeloos. De Griek smaakte goed, alleen weinig echt Grieks bij het buffet of je moet de Griekse salade met inferieure kwaliteit feta en olijven goed vinden smaken. Dan maar naar het Italiaans buffet, ahum 3 soorten pasta, carbonara of pesto en 3 soorten schamel belegde pizza's. Geen cannelloni, lasagne of een goede Osso Buco. Dan het dessert buffet, in een woord een grote aanfluiting, smerig buffet, heel veel zooi op de grond en de verse vruchten die er lagen tentoon gesteld mocht je niets van hebben, mango, kiwi, etc. Wel de beurze aardbeien die met kilo's werden aangeleverd en vroeg je om iets dan was het antwoord "nee". Dan nog het probleem bij de diverse buffetten met de borden en/of bestek, zorg er dan voor dat je genoeg borden en/of bestek gereed hebt staan, niet dat de koks van de buffetten eerst op zoek moeten naar schone borden.
    Kortom een groot restaurant met weinig ervaring met grote groepen bezoekers. En als een van de eigenaren bij het inleveren van de dranken kaart al niet vraagt hoe de ervaring is geweest, zegt het ons genoeg. Wij gaan niet meer.

52. Heerlijk gegeten. Wat kun je enorm veel kiezen! Groot maar heel gezellig ingericht. We gaan snel weer.

53. Prima restaurant, je wordt erg vriendelijk begroet en geholpen. De ruimte is heel groot, maar door het interieur krijg je toch een intieme sfeer. Het blijft een lopend buffet restaurant, dus sjouwende mensen blijven, maar het stoort niet. Het restaurant is mooi ruim opgedeeld. Ook het eten is erg lekker, met extreem veel keuze! Voor elk wat wils! Een nadeel is dat je zelf je drinken moet pakken, maar ook dat begrijp ik wel weer, anders is het voor de bediening niet te doen! Wel de prijs is aan de hoge kant. Vind 30 euro erg veel geld en helemaal als je bedenkt dat alcoholische dranken daar nog over heen komen. Ook is het tijdslimiet van 2,5 uur erg krapjes. De hele avond de wereld rond in 2,5 uur is niet te doen. Algemene indruk, prima! Ik kom zeker weer!

54. Emmenaar

Veel keus en alles vers. Zeer groot restaurant, echter door goed interieurontwerp toch gezellig.

55. Renate Spit

Ontzettend veel keus. Erg lekker eten. Alles is vers en wordt continu aangevuld. Erg vriendelijke ontvangst en bediening. Tafel wordt snel weer afgeruimd. Grote ruimte, maar wel gezellig zitten door de indeling.

56. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het restaurant ls zoals je deze tegenkomt bij all-inclusieve vakanties, een grote ruimte waar het onmogelijk is om er iets gezelligs van te maken. Het is rumoerig en druk; veel heen en weer lopende mensen; je komt hier niet voor de sfeer. Er is veel keuze in eten maar de kwaliteit is onder de maat; te gekruid(haast chemisch) en veel te zout. De prijs (29,50 excl. drinken) is te hoog voor de kwaliteit en de ambiance.
    De beginnende ondernemers zullen de voornaamste prioriteit moeten geven aan de kwaliteit van het eten.

4,9
  57. Prachtig restaurant, lekker eten. Ruime keus, kom er vaker. Goede gastheren.

Vorige pagina