Bezorgrestaurants in de buurt van KFC

Online eten bestellen

ma 11:00 - 00:00
di 11:00 - 00:00

ma 11:00 - 00:00
di 11:00 - 00:00

1. Ik ben best te porren voor een bucket lekkere hotwings van de KFC, maar absoluut van van KFC Emmen. Ik ben van mening dat dit de meest slechte kfc van Nederland is en ik heb veel kfc's bezocht.

Bij afhalen / kfc drive in:

- 20 minuten wachten op je eten bij de drive in (na betaling) is geen uitzondering. Ook zijn ze vaak zonder reden eerder gesloten dan de openingstijden aangeven.

- Bestelling klopt eigenlijk nooit.

- Onvriendelijk en gedesinteresseerd personeel

- Het eten is absoluut beneden pijl voor kfc standaarden. Kip is meestal slof en mega vet, patat en andere bijgerechten zijn meestal ook met volledige desinteresse en kfc emmen standaard bereid. Als je geluk hebt zijn de gerechten nog een beetje op temperatuur.

Bij ter plekke opeten in het restaurant beetje hetzelfde verhaal als hierboven, maar met gratis de volgende bonus toevoegingen.

- Vieze plakvloer in het restaurant.
    -Smerige tafels die niet worden schoongemaakt door het personeel.
    - Volle vuilnisbakken
    - Smerige toiletten en handzeep is bijna altijd op. Ook volle prullebakken.

Het had zo mooi kunnen zijn toen enkele jaren geleden voor het eerst een KFC opende in Emmen. Helaas zit er een filiaalmanager op die (naar mijn mening) niet capabel is voor deze job. Als ik nu zin heb in kfc rijd ik wel naar Assen of Groningen.