Friterie Emmen in Emmen

1 positieve stem1 negatieve stem

Friterie Emmen laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 10:30 - 18:30

• Bezorgen

ma Gesloten
di 10:30 - 18:30

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Vriendelijk personeel, echte verse frieten.
    Beste frikandelen speciaal van emmen.
    Kom zeker weer terug.

2. Erg leuke zaak met goede producten. Heerlijke nononsens echte verse friet en prima héérlijk ijs. Medewerkers zijn echt gastheer en gastvrouwen. Zo hoort het!

3. Jan 662 punten

Het is vlakbij het gemeentehuis. Ik dacht ik zal eens een keer proberen. Je moet binnen bestellen (en eventueel kan het buiten worden gebracht). Zowel binnen (weinig) als buiten (veel) zitgelegenheid. Rechts bij de toonbank voor patat, etc. en links voor ijs.
    Ondanks verse friet.....gezien het tijdstip dat ik er was en de enorme drukte in Emmen was het geen opgewarmde friet. De bediening (maar beslist niet alleen hier) is zakelijk. Het is opmerkelijk dat het personeel in winkels vaak veel vriendelijker/gastvrij is dan bij diverse horeca-gelegenheden. (Lopende bandwerk indruk. Kom je volgende keer terug prima kom je niet weer ook goed). De uiteinden van de frietjes waren bijna allemaal hard, ik moest voorzichtig eten en nee ik heb geen slecht gebit. Ook vond ik na afloop dat ik vrij vettige patat had gegeten.
    Smaken verschillen maar kan me niet vinden in lovende berichten elders. Niet voor herhaling vatbaar.