Bezorgrestaurants in de buurt van Sun by Zarzo

do lunch 12:00 - 14:00 diner 17:30 - 21:00
vr lunch 12:00 - 14:00 diner 17:30 - 21:00
za lunch 12:00 - 14:00 diner 17:30 - 21:00
zo Gesloten

1. Onze eerste ervaring was niet best. De tweede redelijk. Maar toch nog kans gegeven. Hadden we niet moeten doen. We werden vanaf het begin genegeerd, twee tafels na ons kregen de kaart en wat te drinken en een amuse. Wij hebben zeker 25 min zitten wachten op bediening. Toen eindelijk een drankje gekregen en mogen bestellen. Ruim een uur later kwam het voorgerecht. We kregen geen amuse en moesten zelf om brood vragen.
    Onze wijn glazen waren leeg maar werden niet bijgeschonken, we moesten de aandacht zien te vangen en er zelf om vragen. Wat opviel, en dit was ook ons vorige bezoek al opgevallen, dat een aantal tafels alle aandacht kregen. Daar werden zelfs de halfvolle waterglazen bijgevuld en stond zowat permanent iemand aan tafel.

Na 3 bezoeken kan ik wel zeggen dat hier niet elke gast evenzeer gewaardeerd wordt. Wij gaan wekelijks uit eten en vinden het niet erg om voor kwaliteit te betalen, maar om €200,- te betalen voor een zeer matige avond is te gek. Er zijn vele betere restaurants te vinden in Eindhoven.

5,3
  2. We konden heerlijk buiten zitten, echter aan de tafeltjes naast ons werd driftig gerookt… We waren met 5, maar de gerechten werden consequent bij de verkeerde persoon neergezet, erg moeilijk te onthouden dus wie wat had besteld.
    Het eten was goed, maar net genoeg. Alle borden waren schoongeschraapt. Als amuse precies 1 gevuld slablaadje. Geen brood erbij. BIj het hoofdgerecht 1 schaaltje groenten, zonder opscheplepel, moest iedereen maar met eigen bestek doen. De wijn bijschenken- daar moesten we om vragen tot 2× toe, er wordt niet gesignaleerd dat de glazen leeg zijn. Om dan bijna 100 euro pp af te rekenen vind ik toch vrij veel…