Hier zie je hoe de meningen over de Wiro Wok verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Ik heb gisteren hier gegeten met mijn ouders, en heb echt heerlijk gegeten.

De voorgerechten waren zeer uitgebreid en erg smakelijk.

We hadden als hoofdgerecht een grote schotel met Grieks vlees voor 2 personen, dit was erg groot en zag er goed uit.

Ik ben niet echt een vleeseter, maar heb heerlijk gegeten.

De porties waren groot want ik kon geen dessert meer op.

De bediening was erg vriendelijk en erg verzorgd.

Tot de volgende keer!

2. Op 8 januari 2010 besloten om hier te gaan eten. Schitterende zaak met een modern, maar gezellig interieur. Heel anders (en veel mooier) dan de andere Griekse restaurants in Eindhoven. Een zeer uitgebreide kaart met veel voorgerechten, vis en grillgerechten. Gekozen voor de pikilia (een verzameling van koude gerechtjes) vooraf. Mooi opgemaakt op een enorm bord. Als hoofdgerecht een traditionele grillschotel met diverse vleessoorten. Erg smakelijk en van goede kwaliteit!. De zeer vriendelijke bediening maakte de avond compleet. Een aanwinst voor Eindhoven dit nieuwe restaurant en zeker de moeite waard om snel weer te gaan eten.

3. In vergelijking met hoe het restaurant er voor de verbouwing en overname uitzag, vind ik het in zijn geheel erop achteruit gegaan. Er ontbreekt iets aan de sfeer; iets waar je niet helemaal je vinger op kan leggen. Daarnaast vind ik de schotels er ook op achteruit gegaan. Het smaakt wel maar je krijgt minder voor meer geld. Eigenlijk is de oude formule in zijn geheel uitgekleed, 1 sausje ipv 3, een klein hoopje vieze, zure koolsalade ipv een saladebar met veel keus, weinig variatie in desserts die behoorlijk aan de prijs zijn, enz. De bediening is overigens prima! Zij doen behoorlijk hun best om het je naar de zin te maken.

4. Altijd lekker en voor een goede prijs in een traditioneel Griekse gezellige omgeving eten.

Lekkere schotels en ook bijzondere wensen zijn mogelijk!

Heb begrepen dat de oude uitbater er vandoor is en de nieuwe midden december zijn deuren opent. Ben benieuwd!

Vorige pagina