Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ede verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Ik ben hier van de zomer met 2 vriendinnen heen gegaan om half 11 's morgens om een kopje koffie te drinken met een appelpunt. Kopje koffie was geen probleem maar appelpunt kon niet. Dat kon pas na 11 uur. Er was wel appeltaart in de keuken maar de serveerster mocht dat niet aansnijden, dat mocht alleen de kok. Toen bestelden we een broodje, maar dat kon ook niet, pas na 11 uur als de kok er was. Is het niet normaal om 's morgens om half 11 koffie te kunnen drinken met iets lekkers er bij! We zijn gegaan en even verderop was een pannenkoekenhuis. Hier hebben we heerlijk buiten op een prachtig terras gezeten en genoten van een lekkere kop cappuccino met een heerlijke grote appelpunt er bij. Bij de Planken Wambuis zien ze ons nooit meer terug!

2. Cornelisse

Hmm, kan de ervaringen van hier niet helemaal delen. We hebben de Planken Wambuis een aantal jaar geleden met kerst bezocht, en waren toen onder de indruk van de sfeer en kwaliteit.

Vorige maand 's avonds zonder reserveren en zonder stropdas binnengelopen en een prachtige avond gehad. Bediening heeft idd zichtbaar hotelschool genoten, maar alleszins vriendelijk.

Prachtige selectie wijnen. Ik kan me voorstellen dat alleen een hoofdgerecht wellicht weinig is, maar ik geef meer om kwaliteit. Een 4 gangen menu krijg ik met moeite op. Gekozen voor wild en vis, we waren beide erg tevreden. Met name de sfeer zo midden in het bos vind ik erg bijdrage aan het avondje uit. Al met al een prima ervaring, voor een redelijke prijs.

Vorige pagina