Hier zie je hoe de meningen over de Juffrouw Tok verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Nederlands Ede

Onlangs hier wezen eten met famile. Hadden gereserveerd, moesten een minuutje of vijf wachten. Dat was nog tot daar aan toe. De 'onvangst' in de hal waar gewacht moest worden is niet meer dan een bordje 'hier wachten aub tot u opgehaald wordt', met nauwelijks zitplaatsen. Het vervelendste echter, is dat de wc's ook in deze hal zitten, met een onaangename menggeur van urine en urinoirblokjes tot gevolg. Niet bepaald een smakelijk begin van een avondje eten. We werden gepositioneerd in 'de schuur', wat ik toch een stuk minder gezellig vind dan de voorkant van het gebouw. Als het druk is (van 7-8 uur in ons geval) is de herrie dermate groot dat het moeilijk is om normaal te communiceren. Het was maar goed dat er geen achtergrondmuziek draaide, dacht ik nog, aangezien je het dan wel helemaal kon vergeten om normaal gezellig te praten. Terwijl ik me dit realiseerde blèrde 'LANG ZAL IE LEVEN' echter op vol volume door de speakers (ze waren er dus toch). Ik moest me inhouden om m'n gezicht in de plooi te houden. Vreemd genoeg kwam de serveersters echter de bestelling opnemen tijdens al deze herrie, wat het er niet makkelijker op maakte om de bestelling duidelijk te maken.

Het eigenlijk eten was redelijk in orde, maar had weinig van doen met wat er op de menulijst stond. Het typische 'kip piri piri' hoofdmenu bestond inderdaad uit kip en friet, maar de piri piri was meer een soort scherpe vet-jus dan dat het piri piri was. De kip zelf was tamelijk droog, waardoor ik toch maar de 'piri piri' er overheen deed. De friet daarentegen was prima, en over (gratis) bijbestellen werd niet moeilijk over gedaan.

Opmerkelijk was dat we wel vier verschillende serveersters aan onze tafel hebben gehad. De tweede ronde drankjes werd zo haastig opgenomen dat ik haar twee keer moest vragen niet weg te lopen, wij wilden immers allemaal een tweede drankje. Tevens direct gevraagd om een extra portie patat. Hier moesten we echter nog een keer om vragen toen de drankjes gebracht werden, want de serveersters die de drankjes bracht was weer een ander dan die de bestelling had opgenomen, en blijkbaar hadden ze niet goed gecommuniceerd dat er ook een 2e portie patat was besteld.

De stoelen waren ook enigszins oncomfortabel. Voor mij ging het wel, maar voor mensen met (lichte) rugproblemen lijken het me bepaald geen aangename stoelen.

Ook de gehaaste sfeer deed de ervaring bij juffrouw tok geen goed. Terwijl een van ons nog wat aan het eten was kwam de bediende al naar de tafel met de opmerking 'Heeft het gesmaakt? Kan ik jullie nog verblijden met een desert, koffie, of wilt u de menulijst zien?'. We zeiden maar dat we graag eerst uitgegeten wilden zijn alvorens aan de laatste gang te beginnen..

Service en sfeer heb ik dan ook als onvoldoende beoordeeld. Het eten zelf was ok, helemaal gezien de prijs. Let wel dat vrijwel alle extra's (appelmoes, saus, rauwkost) betaald zijn. Sommige hoofdmenu's hebben rauwkost inbegrepen, maar dit is niet aangegeven op de menukaart.

'Veredelde snackbar', zoals een van de recensenten het reeds omschreef, lijkt me een passende beschrijving van dit restaurant.

2. Nederlands Ede

Afgelopen zondag voor de eerste keer gegeten bij juffrouw tok. Veel resencies van tevoren gelezen maar het blijft voor mij toch eerst zien dan geloven. Super ervaring gehad. De kip piripiri is lekkerder dan die in Portugal. De bediening was vrolijk en enthousiast. Ze deden erg goed hun best om het zo leuk mogelijk te maken voor de gast. Je ziet dat het echt een team is!! En het wachten in de hal voor een tafel valt best mee. Dit maken ze toch goed in het restaurant zelf. Ga zo door!

3. Nederlands Ede

ik had gereserveerd voor 7 personen. Bij binnenkomst was er niemand aanwezig om ons op te vangen, er stond een bord dat we moesten wachten tot er iemand kwam.
    Binnen 10 minuten nadat we besteld hadden stond het hoofdgerecht 'kip piri piri' volgens mij gefrituurd al bij ons op de tafel. We hadden het voorgerecht 'stokbrood met bruidenboter' nog niet eens op.
    We hebben 50 minuten gezeten, van binnenkomst tot eten tot vertrek. Niet echt bepaald een gezellig avondje uit eten wat je wel zou verwachten.. beetje jammer dit! Het toetje was nog het lekkerst van allemaal, bij de mac.

3,2
  4. Nederlands Ede

We hebben met onze kinderen en kleinkinderen verschillende keren gegeten bij Juffrouw Tok in Ede. We bemerkten toen al dat de kwaliteit enigszins terug liep. Maar nu hebben we er samen gegeten, maar onze ervaring is nu zo slecht, dat dit dan ook de laatste keer is geweest.

Ik zal enkele ervaringen samenvatten:
    We zaten nog geen 2 minuten op onze stoel of er kwam al personeel naar ons toe met de vraag of we iets wilden drinken. Na even gekeken te hebben, besloten we te beginnen met een stukje stokbrood en een flesje rode wijn. De serveerster bracht inderdaad een fles geopende rode wijn met twee glazen. Normaal wordt de fles bij de tafel geopend en worden de glazen gevuld, maar niets van dit alles.
    Gelijktijdig werd een mandje brood geserveerd, dat was zo slecht afgebakken en hebben het maar terug gegeven voor wat extra baktijd. Maar naar enkele minuten werd het opnieuw aangeboden zonder verbeterd resultaat. De kip was verder goed.
    Toen we klaar waren werd de vraag gesteld of het had gesmaakt, u begrijpt onze reactie. Cijfers: Service 4, Kwaliteit 5, Sfeer: 4. Eindconclusie: Neem geen voorgerecht en nagerecht, u zal teleurgesteld Juffrouw Tok verlaten.

4,7
  5. Nederlands Ede

A v Reenen

Komen aan bij juffrouw Tok met de vraag of we wat kunnen drinken na een wandeling over de heide. Er was niemand bij het bord waarop stond dat we moesten wachten tot we naar een tafel gebracht zouden worden. Dus heel brutaal

1,5
  6. Nederlands Ede

Hendriksen

Ondanks gereserveerd te hebben, werden we toch vriendelijk verzocht om op de gang te blijven wachten. Lekker bij de wc's. Onbegrijpelijk. Uiteindelijk 10 minuten moeten wachten tot dat we 'de zaal' in mochten.

Het hoofdgerecht, Kip pirri pirri, was uiteindelijk best lekker. De onderste kippetjes waren echter doordrenkt van het vet en niet echt lekker meer om te eten. De friet en het voorgerecht (stokbrood) was erg lekker. Porties zijn ook groot genoeg. De sfeer was prima. Alleen wel een rare gewaarwording dat we om 21.00 bijna nog als enige in het hele restaurant zaten.

7. Nederlands Ede

arienne vergeer

We kwamen onverwachts binnen bij Jufrouw Tok Ede met 4vol en2kind,was nog niet druk. We hadden aangegeven rustig aan te willen doen en eerst wat wilde drinken, dit was geen probleem. Maar voor dat het drinken er was, wat al snel kwam was er al 3x gevraagd; weet u het al? we wilde wel een broodje maar dat kwam pas na dat we er hadden gevraagd waar het bleef.... daarna kwamen ze ook geregeld langs en kreeg ik de indruk dat ze de tafel weer snel leeg wilde hebben. Toen maar besteld en het stond erg snel op tafel! De bediening was niet erg vrolijk vooral 1 pers had geen zin om te werken denk ik. Het eten was niet echt heel goed. De kip piri piri was geen piri piri alleen peper en zout en droog. En ik had het ook wel lekkerder gevonden met iets sla erbij. Het toetje was lekker maar dat was dan ook kant en klaar. Koffie hebben maar niet meer genomen er stond in middels een rij mensen te wachten... Kort om niet voor herhaling vatbaar, Helaas

8. Nederlands Ede

Na veel goede recensies pp een donderdagavond met 4 pers. wezen eten, van tevoren gereserveerd, maar er werd alleen gauw een tafel afgeruimd waar we konden zitten. Het was druk, maar er was weinig personeel en het duurde erg lang voor we konden bestellen, het drinken kregen, de bestelling kregen, de dessertkaart kregen, enzovoort. Over de service waren we dus niet zo te spreken. Het eten was wel lekker, maar wel wat weinig vlees (vooral biefstuk). Ook vervelend dat er overal op het terras gerookt wordt door andere gasten, zodat je in de rooklucht zit te eten. Daar ergerden wij ons behoorlijk aan. Het restaurant is leuk aangekleed!

6,7
  9. Nederlands Ede

H B Brinkman.

Vanavond wezen eten zoals altijd geweldige bediening eten erg goed verzorgd. Het was druk maar alles loopt er op rolletjes.
    Onze complimenten.
    Zelfs tijd voor even vragen of alles naar wens is.
    Kan het iedereen aanbevelen.
    Groeten van Herman en Dini Brinkman.

10. Nederlands Ede

Op vrijdagavond hier met 4 mensen gegeten. Het restaurant zat helemaal vol ondanks de reservering moesten we toch nog een 20 min wachten.

De bediening is amicaal wat helemaal past bij de uitstraling van het gezinsrestaurant. Door de beperkte menukaart staat ook alles in korte tijd op tafel. Het is een prima geoliede organisatie. De kip piri piri is erg lekker en eigenlijk moet dat ook de reden van je bezoek zijn, ook de tomaat/ui salade is een aanrader.

Wanneer je van kip houdt moet je er een keer geweest zijn, verwacht geen groot culinair gebeuren maar gewoon een gezellig familierestaurant. En wat betreft de prijs valt het bijzonder mee.

11. Nederlands Ede

juffrouw doddel

Gisteren, na terugkomst van onze vakantie, hier heerlijk gegeten. Het kipmenu was prima in orde. Het toetje erg lekker. De bediening was werkelijk goed en leuk. Ook leuke bedrijfskleding.... Kortom, wij zijn tevreden en zouden het iedereen aanraden om hier een keertje te gaan eten!

12. Nederlands Ede

Vanavond hier weer gegeten. Je zou verwachten op een doordeweekse woensdagavond dat het niet helemaal vol zou zitten, maar de tent zat weer bomvol. Als gast moet je buiten in de rij staan wachten bij een bordje tot je wordt opgehaald (wat gezien de drukte logisch is, maar wat toch een beetje aanvoelt als een minder warm welkom).
    Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden kregen we na 5 minuten een plekje.
    De rest van de avond verliep weer zoals we gewend waren: leuke vrolijke bediening, het serveren van de gerechten gaat heel snel en het eten is gewoon goed (de kip piri piri blijft een toppertje, al heb ik het idee dat porties kleiner zijn geworden dan vroeger....).
    Kortom: een goed restaurant voor families en kipliefhebbers.

13. Nederlands Ede

Door rugproblemen kan ik niet lang zitten, en ook niet op alle stoelen. Bij binnenkomst heb ik dat aangegeven, er werd meteen een andere (goede) stoel voor mij uit een andere zaal gehaald, en de kaart werd snel gebracht. Door deze snelle service was het voor mij toch mogelijk om hier te eten! De kip piri piri, dikke frieten, en stoofpeertjes zijn erg lekker! En voor een betaalbare prijs! Ook is het fijn dat er heel veel parkeer ruimte voor de deur is. Wat leuk is voor de sfeer is dat er live muziek was! Ik kom hier zeker nog eens terug!

14. Nederlands Ede

Lekkere kip piri piri,wederom patat restaurant. Alles moet je extra bijbetalen waardoor de basisiprijs maar blijf stijgen en dat is jammer. Van te voren weten waar je aan toe bent is fijner. Jammer dat ook dit restaurant weer zo massal is.

15. Nederlands Ede

kwamen in 2011 vaak naar juffrouw tok in ede en zijn altijd goed behandeld een pluim voor het personeel.
    verjaardagen zijn ook wel leuk als je dat mee maakt als je daar eet.
    goede bedienning en het eten kwam altijd vlot ook als het zeer druk was.

16. Nederlands Ede

Vanavond wilde mijn man en ik gaan eten bij juffrouw Tok in Ede. Bij de ingang stond een bord met daarop de mededeling te wachten totdat het personeel je op komt halen. Na geruime tijd te hebben gewacht helaas geen personeel te bekennen. Vervolgens toch maar doorgelopen naar het restaurant. Ook daar geen personeelslid. Na enige tijd kwam er eindelijk een dame met een dienblad met drankjes. Zij commandeerde ons bij de ingang te wachten tot dat we daar opgehaald zouden worden. Toen hadden we er genoeg van en zijn we vertrokken. Op deze manier ga je toch niet met je klanten om. Kortom voor ons geen juffrouw Tok meer.

17. Nederlands Ede

Ik had veel meer van dit restaurant verwacht. Wij hadden om half 8 met 9 personen een tafel gereserveerd. Toen wij rond half 8 aankwamen stond er al een grote rij voor de deur. Toen wij aangaven dat we hadden gereserveerd moesten we alsnog een half uur wachten. Maar goed dat geeft niet als het eten maar wel lekker is! Persoonlijk vind ik 7 hoofdgerechten niet zoveel, maar dan verwacht ik wel dat het goede hoofdgerechten zijn. Ik had het rundvleesstoofpotje besteld. Deze was erg lekker en ook met de salade die erbij geserveerd was. Bij mijn overbuurman ging het echter mis, hij had een biefstuk medium besteld en kreeg echt een rauw stuk biefstuk, het was niet echt te eten. De bediening kwam tussendoor niet vragen of alles naar wens was, en hij had geen zin om zelf naar de keuken te lopen. Verder vielen de schnitzels met roomsaus niet echt in de smaak. Zeker de helft ervan bleef op de borden liggen. Mijn vriend had inplaats van een halve kip piri piri, een kipfilet piri piri besteld. Hij vond deze lekker, maar het was wel erg weinig. Verder is het jammer dat als je een menu besteld dat je wel een heel zielig klein ijsje krijgt! Verder was het een gezellig avondje, maar ik snap echt niet waarom er zoveel mensen naar dit restaurant komen!

5,9
  18. Nederlands Ede

Kom hier al zo een 11 jaar! Was de laatste keer erg teleur gesteld. Ze zijn een beetje over de top gegaan met hun prijzen. Een Kip is een Kip, lekkere kip, maar nog steeds een kip. Als je er heen gaat als gezin met kinderen ben je zo arm. Eerlijk gezegd noemden wij het altijd een veredelde snackbar, maar super lekker. Erg jammer. Wij wonen c.a 100km er vandaan. De laatste keer wilden we graag twee halve zegelkaarten gebruiken, maar dat kon niet. Het oude personeel is best goed, de rest niet echt.

19. Nederlands Ede

Ik vind het allemaal top je ziet personeel al heel lang en afgewisseld met jonge jongens en meisjes. Ze zijn altijd vriendelijk en snel het eten is ook top je moet er alleen van houden maar als je er van houd is het een paleis ik kom al heel lang zeker 1 keer in de 2 weken. Het is zeker een aanrader.

20. Nederlands Ede

Zeer slecht. Druk, te amicale en te joviale bediening. Maar het ergste is de kwaliteit van het eten: zeer onder de maat. Kip van binnen droog en gepresenteerd op een blaadje met een bad vet. Patat vet en slap. Eén van ons at een schnitzel: een slappe lap van wat op vlees moest lijken, bleek eveneens gefrituurd. En daar betaal je dan € 11,95 voor. Schandalig. De frikadel van onze jongste dochter werd in hetzelfde vet gefrituurd, een bijsmaak. Voor niemand een aanrader om in dit restaurant ook maar één Euro te spenderen!

21. Nederlands Ede

We komen al meer dan 12 jaar bij Juffrouw Tok in Ede en houden van de smaak die ze serveren. Helaas is het er altijd zo druk dat de bediening wat onpersoonlijker is geworden. De 'oude garde' is professioneel genoeg om goed te serveren maar de nieuwe mensen maken veel fouten. Ook de gitarist/zanger blijft leuk entertainen. Aanrader om hier met een verjaardag naar toe te gaan. Dat doen ze altijd echt leuk. Eten is flink duurder en naar verhouding minder geworden in de loop der jaren. De kinderspeelruimte is in het weekend altijd tjokvol maar anders wel erg leuk.

22. Nederlands Ede

Al een ruime tijd regelmatig te vinden bij Tok in Ede. Twee weken geleden weer gegeten bij Tok in Ede. Bij aankomst zaten we voor het eerst in het kleine gedeelte van het restaurant omdat het niet druk genoeg was. Omdat wij al een tijdje niet meer geweest waren viel ons een aantal dingen op. Ten eerste had het personeel een nieuwe look, alleen maar een pluspunt. Vervolgens werd onze bestelling opgenomen door een oudere vrouw die er totaal geen zin in had! Ruim 30 minuten! moeten wachten op ons eten! Wij zaten aan de keuken kant, heel vervelend als het personeel in de keuken op je bord zit te kijken hoe jij je kip op eet. De kip piri piri was echt een teleurstelling! Ten eerste is echte piri piri ROOD van kleur, de zogenaamde piri piri die wij kregen was doorzichtig met een lichte gele kleur. Een proef uit het glas, conclusie: dit is geen piri piri! Het smaakte werkelijk nergens naar! Het leek wel pure olie van de kip zelf. Wat betreft de kip. Deze werd zoals gewoonlijk geserveerd op die kleine ovalen zilveren schaaltjes. Het eerste wat ons opviel is dat de kleinste portie kip echt veel kleiner is dan vroeger. Wij hadden maar 4 stukjes kip terwijl de kleinste porties vroeger al veel groter waren. Daarom hadden wij de kleinste porties besteld... hadden net zo goed een xxl portie kunnen bestellen. Een andere echte tegenvaller was de smaak van de kip. Die echte grill smaak zat er gewoon niet aan en de kip was zo ontzettend zout! Ik ben niet vies van een beetje zout maar dit was te erg! Heb het ook niet opgeten, was net alsof ik een zoutpot leegde in mijn mond! Smerig! De patat en mayo waren wel lekker zoals altijd, het kleine beetje rauwkost had zoveel saus dat het bakje overstroomde. Een ander ontsmakkelijk tafereel was wat zich in de keuken afspeelde. Een van ons had sprite besteld maar kreeg spa rood! Nadat wij dit aan het personeel melden, krijgen wij een helse disscussie. Vervolgens werd het glas met spa rood terug naar de keuken gebracht waarbij een personeelslid het glas gewoon leegdronk! Hij dronk gewoon uit het glas waaruit een gast had gedronken! Waarschijnlijk had hij erge dorst of wou zeker weten dat drinken in het glas wel echt spa rood was. Al met al was onze terugkeer aan Tok een teleurstelling. Wellicht hebben zij een nieuwe eigenaar maar wat het ook was het was kansloos. Tok was ons favoriete restaurant maar het zal verlopig nog wel even duren voordat wij daar weer terugkomen. Jammer dat het personeel zo ontzettend chagrijnig was en alleen maar aan het keten was met elkaar. Al met al zeer teleurstellend. Gelukkig was ons gezelschap een stuk leuker om mee te praten! Jammer Tok hadden ons er erg op verheugd.

4,7
  23. Nederlands Ede

Gezellig met de kinderen hier gegeten.

De kippensoep was heerlijk, evenals de stokbrood met kruidenboter.

Het was redelijk druk maar toch stond het hoofdgerecht in no time op tafel. De piri-piri kipfilet en de kipfilet met champignon-roomsaus waren heerlijk mals en sappig en goed gaar. Ook de bijbehorende salade was goed van smaak. Coupe a la Tok en Portugese koffie als nagerecht maakten het geheel compleet!

De bediening was erg alert en druk bezig om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Leuke ervaring, zo tijdens onze vakantie!

24. Nederlands Ede

Onvriendelijk personeelslid, schreeuwt over het terras, zodat iedereen dat hoort dat het gedeelte waar wij zitten is afgesloten. Neemt niet de moeite om naar ons te lopen en ons dan netjes te woord te staan.

We wilde alleen maar even in de zon zitten en geniete van een kopje koffie met gebak.

De rede; ander verliezen de dames van de bediening het overzicht.

25. Nederlands Ede

Ik kom al een jaar of 8 bij deze Juffrouw Tok en heb al evenveel jaar, zonder uitzondering, het pand met een zeer voldaan gevoel verlaten!

Het is inderdaad geen culinaire verrassing, maar eerlijk en zeer goed bereid voedsel voor een schappelijke prijs, zonder fratsen.

Niet chique, geen uren tafelen, maar wel een perfect alternatief als je geen zin hebt om zelf te koken.

Het eten is structureel uitstekend (als je van kip houdt, want dit is toch echt hun specialisme!), evenals de bediening en ik ben best een "piepert" in die zin: bij een slecht product of onoplettende/ onbeschofte bediening zullen ze dat zeker van me horen.

Hier lopen echter al jaren dezelfde kundige mensen in de bediening, aangevuld met af en toe een jonge nieuweling die met evenveel enthousiasme zijn werk doet.

Ik heb een keer een mail gestuurd aan de bedrijfsleidster en mijn verzoek/vraag werd snel beantwoord en direct toegepast in het restaurant!

En met dat wachten valt het best mee; ook al staan ze tot buiten te wachten (wat toch ook heel wat zegt, want welk ander restaurant zit 7 dagen per week vol, zeker zo in the middle of nowhere?!), binnen 20 minuten heb je zeker een plaatsje en staat zelfs je eten al op tafel!

Lof ook voor het spaarsysteem met zegeltjes en verjaardagskaarten.

Ik ben een meer dan tevreden klant van Tok in Ede en zal dat nog heel lang blijven!

26. Nederlands Ede

Wat een leuke en smakelijke belevenis.

Wij werden uitgenodigd door onze lieve vriendin, die 65 jaar werd en zaten met 20 personen aan tafel onder het genot van een Venezolaanse gitarist. Buiten het voortreffelijke eten viel ons vooral de perfekte en gezellige bediening op.

Hier ben je echt een avondje uit!

Toppie!

27. Nederlands Ede

Echt de laatste keer dat ik hier ben geweest. Ondanks bespreken van een tafel laten ze je nog in een rij staan en wachten.

Dit is nu al de 2e keer dat ons dat gebeurt. We zijn na 10 minuten wachten weggegaan en hebben elders heerlijk gegeten.

28. Nederlands Ede

Juffrouw Tok, Ede is echt een fantastisch restaurant om weer eens lekker, zonder alle "sterren" te eten. Dit is echt een feestje! Prima bediening, heerlijk eten en een management met oog voor de gasten. Een echte aanrader van een kenner.

29. Nederlands Ede

Als je naar dit restaurant gaat, moet je wel weten waar het om gaat. Het is vervelend als je hierheen gaat met de verwachting dat je in een of ander romantisch restaurantje 3 uur kunt dineren. Dus ga hier niet heen met de verwachting dat je een romantisch avondje gaat krijgen. Het is geweldig als feestlocatie om met meerdere mensen iets te vieren.

De nadruk ligt op de goede kwaliteit van de Kip Piri Piri die in mijn optiek zeer goed is klaargemaakt. (dit noem je specialiseren, en daar zijn jullie een kei in)

Ik kom hier gemiddeld 1 keer per jaar.

30. Nederlands Ede

Wij eten hier elk jaar meerdere keren. Ons favoriet kiprestaurant. Je moet hier niet heen voor de service (alhoewel ik nog nooit slecht behandeld ben...), je moet er ook niet heen voor een uitgebreide menukeuze... nee hier kun je kip kluiven! En daar zijn ze de beste in! Ik heb Piri Piri op Portugal gegeten, in Afrika en andere landen maar nog nooit zo lekker als hier!

Het is niet duur en de boerderij is reuzegezellig!

Dus voor al die gevoelige mensjes die geen zin hebben om hun vingers vies te maken en met mes en vork kip te eten... blijf thuis!

31. Nederlands Ede

Erg lekker eten!

Goede service!

Soms wat langer wachten, maar dat is natuurlijk bij elk restaurant.

Erg kindvriendelijk!

Ook een erg goede sfeer!

Kortom aan te raden!

32. Nederlands Ede

We hebben een paar dagen geleden best aardig gegeten, maar dit restaurant is voor mij niet een avondje uit. Meer iets voor als je geen zin hebt om te koken. Sfeer heel ongedwongen door de vele campinggasten. Jammer dat we zo op de tocht zaten.

6,5
  33. Nederlands Ede

Emiel Reijnhout

34. Nederlands Ede

Emiel Reijnhout

Op 24 juli met een klein select gezelschap uit de familie heerlijk gegeten bij Juffrouw Tok in Ede. Een goede ontvangst, vlotte bediening ondanks de drukte, vriendelijke serveersters en een smaakvol kipgerecht gegeten. De kip was heerlijk krokant, ook de prijs was redelijk, kortom een aanrader. We gaan hier zeker terug komen.

35. Nederlands Ede

Bart

1 van de gezelligste restaurants in Ede.

Eten duurt lang, maar dat scheelt niks als je maar lekker kan eten.

Je wordt lekker verwend en je komt thuis met een volle buik.
    Wel moeilijk om serveerders te kunnen vinden (die hebben het druk).

Lekker eten.

Kom gauw weer eens langs,

Bart.

36. Nederlands Ede

esra

37. Nederlands Ede

Slecht!

1. De serveerster knoeit een halve beker chocomelk, zwabbert even met een poetsdoekje en gaat weer ,terwijl de tafel nog plakt en de placemats nog vies zijn!

Bij navraag verwijderde ze de placemat, maar niet van harte.

2. De serveerster vroeg om fooi! Ze vroeg: is het goed zo? Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Er lag een briefje van 50 euro op tafel en hoewel we maar een paar euro terug zouden krijgen vond ik het bizar dat ze hierom vroeg! De service liet te wensen over, maar we waren zo overbluft dat we het hier maar bij hebben gelaten.

3. Mini kinderporties.

Kortom geen aanrader.

6,7
  38. Nederlands Ede

Woud

's Avonds daar eten is een crime, veel te druk, dus wachten of ergens anders eten, de keus ligt aan jezelf. Volgende dag, 's middags gegaan, plek genoeg, vlotte aardige bediening.
    Het eten werd snel geserveerd en was perfect (piri piri kip met grote frieten, mayo en rauwkost). Voor mij reden genoeg om nog eens een keertje te gaan.

39. Nederlands Ede

Prima, zoals we gewend zijn.

Vlotte bediening en prima gegeten voor een redelijke prijs.

40. Nederlands Ede

Na

Ik kom hier al jaren en het eten is nog altijd even lekker! De gezellige sfeer, het ontzettend aardige personeel en de beste kippetjes zorgen voor gezellige avond uiteten!

41. Nederlands Ede

Wij hebben er nu drie keer gegeten.

Eenmaal hadden we ook gereserveerd, maar vanwege de drukte moesten we op de afgesproken tijd ook nog wachten.

Het eten maakt dit goed. De porties kip zijn niet kinderachtig. Probeer de Extra Large maar eens (als je deze helemaal op eet ben je een hele vent!).

Inderdaad komt alle groenten en salades er extra bij.

Kortom goed eten voor een goeie prijs.

42. Nederlands Ede

We hebben hier 2 keer gegeten...

De kip Piripiri is heerlijk!

Het was wel zo dat we ontzettend lang op ons eten moesten wachten. Je moet er niet vanuit gaan dat je er "even" iets kunt eten. Dat is erg jammer; omdat dat de kwaliteit van het geheel naar beneden haalt.

43. Nederlands Ede

Bij mij geeft dit het beeld van de oude vreetschuur zoals een landelijke keten vroeger was (die met de kers op de appelmoes). Terwijl je gereserveerd had moet je nog op je tafel wachten (een ronduit slechte zaak).

Het eten is niet bijzonder, maar niet slecht. De bediening laat wat te wensen over aangezien zij het meestal net iets te druk hebben.

Mooie locatie voor een relatief goedkope hap.

44. Nederlands Ede

Phillip

45. Nederlands Ede

Slecht. Als je entrecote besteld wil je geen biefstuk ontvangen. De serveerster heeft dit niet gemeld, dus eten maar!

Ook dat je nog apart voor salade of groenten moet betalen is raar. Je mag dus alleen komen voor het vlees (kip) en de rest moet je apart bestellen.
    Ook het ijs voor de kids, daar mag je niet in kiezen (zielig van de keuken).

Nee, wij komen er niet weer!

5,1
  46. Nederlands Ede

We komen hier al jaren en zijn steeds zeer tevreden, vooral de gastvrije ontvangst door Christel is hartverwarmend. Het eten is erg lekker en de gitaarmuziek erg leuk. We rijden zelfs een uur om in Ede te kunnen eten.

47. Nederlands Ede

Belabberde service. We hadden gereserveerd maar moesten meer dan 30 min. wachten op een tafel. Heel slecht!

Eten op zich goed maar met alleen dat trek je geen klanten.

6,3
  48. Nederlands Ede

Een echt familie-restaurant. Als je niet tegen gegil van kinderen of tegen gitaar-muziek kunt, moet je hier niet komen.

Het eten - kip piri piri en lekkere frietjes is prima. Prijs/kwaliteit verhouding goed! In de weekenden altijd heel druk.

49. Nederlands Ede

Leo

1 maal geweest, nooit weer. Op de stoelen en tafel lag nog ijs van de gasten voor ons. Als je iets naders wil eten als piri piri kijken ze je raar aan. Naar mijn idee typisch een kinderrestaurant.

50. Nederlands Ede

Monique

Altijd weer gezellig om hier naar toe te gaan. Ons favoriete restaurant in de omgeving. Goed eten, goeie prijs en ook belangrijk, voor ons, een leuk speel gedeelte voor de kinderen.

De kinderen vragen er zelfs om, om naar Juffrouw Tok te gaan!

51. Nederlands Ede

Erg lekker eten, ontzettend leuke sfeer, lekker druk, goed betaalbaar, vaak live muziek, leuke bediening.

Super, een echte aanrader. Een kiprestaurant waar je echt heerlijk kunt eten.

52. Nederlands Ede

Een van mij favo restaurant in de buurt. Ga hier graag lekker eten en de prijs is zeer betaalbaar. Personeel is altijd vriendelijk en ook regelmatig live muziek erbij... De sfeer is warm en gezellig, Al om al een topie. Chritel ga zo door met je team, blondje uit Arnhem

Vorige pagina