Qookies laten bezorgen?

ma 15:00 - 22:30
di 15:00 - 22:30

1. J hendriks
    Vertaal van English naar Nederlands

Gister hier eten gehaald. Ik kwam binnen. Wacht netjes op mijn beurt(niemand voor me, moet je voorstellen). Mevrouw achter de kassa werpt een blik op mij en keert me daarna de rug toe. Spreekt haar collega aan om mij te helpen( maar collega keert 10 min later nog niet terug). Mevrouw gaat vervolgens rustig praatjes maken met klanten en helpt nog 3 klanten voor mij. Zelfs hierna nog geen blik geworpen op mij. Vervolgens vraagt collega of ik geholpen ben. Mevrouw antwoord weer zonder een blik te werpen op mij, aan collega ja is geholpen. Gaat vervolgens door met praatjes maken. Vervolgens moet ik naar collega toe om aan te geven dat ik al 10 minuten wacht. Collega is nog brutaal genoeg om te zeggen: dan moet je toch wat zeggen?( doet dus nog gewoon alsof het mijn fout is). Collega haalt daarna verhaal bij mevrouw en mevrouw zegt weer zonder een blik te werpen heel zacht tegen haar collega dat ze “ dacht” dat ik geholpen was. Collega bied nog zijn excuus aan mij. Maar mevrouw heeft de gehele 10-15 minuten dat ik in de winkel geweest bent geen woord tegen mij gezegd en niet eens aangekeken en ook niet persoonlijk haar excuus komen aanbieden. Een van de meest bizare ervaringen die ik meegemaakt heb. Jammer, want het personeel was vroeger wel vriendelijk en beoordeelde mensen niet op hun uiterlijk. Want dat gevoel( beoordeelt worden) heb ik nu wel overgehouden na mijn ervaring met de werknemers van deze tent.