Hier zie je hoe de meningen over de Calla's verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Maria Hendriks

De kok van Calla's heeft talent. Het eten was zeer goed. Waarom toch voor de andere onderdelen een slechtere beoordeling? De prijzen zijn hoog, van de drank extreem hoog. Ook voor een lagere prijs is uitstekende wijn te vinden. Dat maakt terugkomen gemakkelijker. Een fles wijn hoeft niet 5 keer 'over de kop' te gaan. De bediening was vriendelijk, maar mechanisch, gespeend van persoonlijke belangstelling. Mijn man zei dat ik jarig was. Er is op geen enkele wijze op gereageerd. Onze ervaringen bij Alain Ducasse in Londen (***) waren een stuk positiever. Niet alleen wist men waar wij de vorige keer hadden gezeten en welke drank onze voorkeur had, ook werd voor iedere feesteling een taartje met een kaarsje neergezet. Daar zijn we inmiddels al zeker 10 keer geweest.
    Ik ben bang dat Calla's niet meer op onze lijst terugkomt. Eten is niet alleen je voederen, maar ook genieten van goed gastheerschap en belangstelling die verder gaat dan de inhoud van de beurs.

5,9
  2. Heerlijk gegeten! Ruim van te voren dieetwensen doorgeven, erg fijn dat alles mooi werd aangepast. De verse groenten uit eigen tuin waren verrassend smaakvol! Een aanrader.

3. Met zijn tweetjes gedineerd bij Calla's. Werden erg hartelijk ontvangen. Amuses waren heeerlijk, vooral die op basis van soja, Super! Wij gingen voor a la carte. Cassoulet van asperges was fantastisch. Zonnevis met kreeft idem, sterwaardig. Mooie huischampagne en de wijnen op glas ook uitstekend. Bediening de gehele avond attent en prima ontspannen, spontaan gesprek of praatje zoals het hoort. Kortom, wij komen terug en aanbeveling voor anderen!

4. Fantastische keuken. Jammer dat alles via de trap gehaald en gebracht moet worden. Arme benen van de zwarte brigade. Een goederen lift is in deze situatie een must. Lijkt mij iets voor de arbeidsinspectie. Ter bescherming van de zwarte brigade zal ik uw restaurant niet aanraden.
    J.A.Zandvoort

5. Echt prima gegeten in dit restaurant.

Vooral de langzaam gegaarde hele ui gevuld met ossehaas was heel bijzonder. Moderne, strakke inrichting zonder dat het al te modieus of kil wordt. Zeer directe, persoonlijke bediening waar ik niets op aan kon merken.

Mocht ik weer in de gelegenheid zijn, dan zou ik hier weer eten. Geheel terecht dat dit restaurant een Michelin ster heeft.

6. Wat zonde, zo mooi ingericht, heerlijke wijn en waanzinnig lekker eten. Het wijnarrangement leek ons iets te gewaagd. Maar "ons persoonlijke smaak was begrepen" en we kregen een ander glas. En dan koude, arrogante bediening, weinig oog voor bijvullen en hebben het er duidelijk niet naar hun zin. Een koude sfeer, stijf en absoluut geen aanrader vergeleken soortgelijke restaurants

7. Eten was goed. De bediening was ook goed. De sfeer was ook goed, want wij waren daar met (gezellige) vrienden.
    Ik vond 1 ding eigenlijk heel slecht: wij vroegen om een fles witte wijn, maar dat was er niet meer omdat er die avond ervoor veel naar gevraagd was, dus het was op (Oké dat kan). Dus kregen wij een andere fles witte wijn, maar die was warm, dus dat vond ik echt heel slecht want het hoort gewoon koud te zijn. En ik kan het weten.

8. Eten op michelin niveau. Was dus zeer goed.
    Bediening was zeer vriendelijk.
    Sfeer kan verbeterd worden. Bijv. iets warmer.
    Prijs kwaliteit verhouding zoals bij ieder michelin restaurant.

Overall goed

9. Callas is is sfeerloos en onpersoonlijk geworden. De sommelier vertelt met verveeld gezicht en te luide stem zijn verhaal dat bij elke tafel woordelijk identiek is. Een toetje met smakeloze frambozen, onrijpe perzik en chocolade sorbet (hoe verzin je het!) was wel het summum - Callas is te kostbaar en te ongezellig.

3,5
  10. Michel Klaster

11. Fanisha Salamat

12. Hardemannen

Een lunch met een gouden randje!
    Echt eten met in iedere gang een duidelijke keuze.
    Geen eindeloze zalfjes, maar eten met een bite.
    En geweldig bijpassende wijnen.

13. Ivanka Overvliet

14. Weinig sfeer, redelijk aan de prijs voor hetgeen wat je krijgt. Wij vonden het een ongezellig restaurant waar we niet meer terug naar toe gaan. Ook het eten vonden wij niet echt bijzonder. Er zijn andere michelin restaurants die veel beter zijn.

2,5
  15. Afgelopen vrijdag in juli wederom fantastisch gegeten bij Calla's. Ook de bediening (dame) is grote klasse. Precies zoals het moet zijn.

Culinair hoogtepunt vonden wij de risotto met kreeft. Grote klasse. Ook de bijpassende wijnen waren prima.

Om zeker weer snel terug te gaan.

16. W. Janmaat

Excellente keuken, waarbij met liefde en precisie aan elk bord wordt gewerkt. De smaak per gerecht is zo goed afgestemd, dat het als fluweel smaakt. Kleuren en de opmaak van het gerecht zien er ook prima uit! De open, smetteloze keuken is op zich al een plaatje en sfeervol verlicht. Bediening is sympathiek en informatief met ook weer passie voor het vak!

Vooral het taartje van st. jacobsmosselen met truffel gegarneerd was verrukkelijk!

Smaakt naar meer! Ster(ren)waardig!

Parkeren bleek ook geen probleem.

Vorige pagina