Brasserie Palace in Den Haag

Brasserie Palace laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 09:00 - 22:00
di 09:00 - 22:00

• Bezorgen

ma 09:00 - 22:00
di 09:00 - 22:00

1. Wat een slechte restaurant!
    Oke, voor dit geld kun je niet zoveel verwachten maar dit sloeg nergens op.
    Ook nog sfeerloos en waardeloze bediening.
    Waar te beginnen....
    Aioli waar de knoflook doorheen is gevlogen, kruidenboter waar je de kruiden niet van proeft, geserveerd in plastic bakjes van de snackbar.
    Voorgerechten wel redelijk, maar geserveerd op goedkope bordjes van de snackbar. Niet zo mooi opgemaakt als op de foto's.
    De kaasfondue was heel slecht, de groente lagen op een bord om de rechaud heen. Deze zat vol met roest waardoor ook de groente onder de roest zaten, de kaasfondue zelf was korrelig en er zaten reepjes bakpapier in. Geen fondueprikkers maar houten saté prikkers om de groente mee te dopen. Dit laatste werd op ons bord gegooid. Moesten zelf nog vragen om het brood en de patatjes.
    Bij de vraag of het gesmaakt had, alles aangegeven, tussendoor kwamen ze niet langs en konden we ze niet bereiken door te werken of te roepen. We kregen een drankje van het huis voor het ongemak.
    Dan nog de lavacake. Daar hoort de chocolade uit te lopen, maar daarvoor moet het cakeje wel goed warm zijn, deze was lauw, dus geen lava op onze borden.
    Oh ja en als je naar het toilet moet, dan moet je naar die van het winkelcentrum.

Al met al geen leuk moeder dochter etentje.
    Kom hier nooit meer.