Nieuwste foto's in Brouwershaven

Laatste updates in Brouwershaven

1. Madeleine's profielfoto
    Madeleine heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

Voor de zoveelste keer waren we niet welkom bij de plaisanterie. Op terras was nog volop plaats vanmiddag om 16.00 uur maar nieuwe gasten waren niet welkom ivm pauze. Ooit van gespreide pauze gehoord ? Nee dus!
    In het verleden al negatieve ervaringen gehad met deze gastvrouw. Voor ons nu dus nooit meer.

2. Anne Stienstra's profielfoto
    Anne Stienstra heeft een recensie geschreven voor 't Opstapje

Anne Stienstra

Zeer goed gegeten, goeie hoeveelheid en erg lekker!

3. Jos van der Have's profielfoto
    Jos van der Have heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

Jos van der Have

De gastvrouw is niet echt vriendelijk, ze straalt het ook niet uit.
    Vanaf ongeveer 3uur mag je niet meer op het terras plaats nemen omdat de tafels gereserveerd zijn voor 's avonds wat niet echt klantvriendelijk is.

4. Mrianda van Valderen's profielfoto
    Mrianda van Valderen heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vrienden bij La Plaisanterie.
    Leuke vlotte bediening en heerlijk gegeten. Gezellig aan de haven.
    Een aanrader als je in Brouwershaven bent.

5. Hans Kostense's profielfoto
    Hans Kostense heeft een recensie geschreven voor 't Opstapje

Hans Kostense

We werden geweldig gastvrij ontvangen in een heerlijke ontspannen setting. We bestelden biefstuk van het Green Egg en die maakte de belofte meer dan waar (heerlijk). Een heerlijke sorbet maakte het feestje compleet. Een eenvoudige menukaart, maar goed klaargemaakt en de prijs/kwaliteit is meer dan goed. De bediening was uitermate vriendelijk en je had het gevoel echt te gast te zijn. De volgende dag teruggekomen voor de mossels die ook heerlijk waren klaargemaakt. Al met al een aanrader voor het hele gezin.

6. Joost Van den berg's profielfoto
    Joost Van den berg heeft een recensie geschreven voor Jeanzz

Joost Van den berg

Heerlijk gegeten. Alleen erg jammer dat ze bij de reservering niet verteld hebben dat ze met tijdblokken van twee uur werken. Dus om 20.15 vriendelijk verzocht werden te betalen en te gaan.

7. Cita Gaikema's profielfoto
    Cita Gaikema heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Jacob Cats

Fantastisch gegeten, dit is echt een toprestaurant! Goede bediening, jammer dat er half juni maar zo weinig gasten waren...

8. M.pieterman's profielfoto
    M.pieterman heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

M.pieterman

Wij hebben gisteren eten laten bezorgen door La Plasanterie. Vooraf hadden we gekozen voor een carpaccio en een geitenkaasje met spek uit de oven, heerlijk en t zag er mooi verzorgd uit. Als hoofdgerecht tournedo met paddenstoelen en rode wijn saus, geserveerd met aardappeltjes en een luxe salade… WAUW wat hebben we genoten, voor ons een dikke pluim aan 't restaurant.

9. Anita van Bommel's profielfoto
    Anita van Bommel heeft een recensie geschreven voor La Famiglia

De sfeer is prima. De pizza's smaken beter dan waar dan ook. Het personeel is erg vriendelijk. Zeker aan te raden.

10. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Jacob Cats

Spareribs gegeten die mals en lekker waren, een frisse salade erbij en goeie frietjes. Dit alles voor een nette prijs. Helaas twee sausjes erbij die duidelijk uit een flesje van de supermarkt kwam, jammer, niet lekker. Kom op koks maak een lekkere BBQ saus en knoflooksaus. Gezellige gemoedelijke sfeer in het restaurant en een prettige bediening en dit alles voor een nette prijs. Ik neem weer spareribs als de sausjes vervangen worden, ga wel een keer vis proberen.

11. Ans  Groenendojk's profielfoto
    Ans Groenendojk heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

Ans Groenendojk

Wij komen hier al jaren. Super. We rijden vanaf de Camping Oostvoorne hier naar toe. Ik beveel het iedereen aan.

12. George's profielfoto
    George heeft een recensie geschreven voor 't Opstapje

1 Uur zitten wachten op lauwe vissoep vervolgens 1uur en een kwartier zitten wachten op taaie spareribs en een erge arrogante eigenaresse.

13. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor 't Opstapje

Heerlijke mosselen gegeten. Ruim voldoende.

14. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Chinese Lange Muur
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

War heute Mittag in diesem Restaurant. Habe vor der Türe gesessen. Trank einen Cappuccino mein Mann ein Radler-bier. Am den Nebentischen wurden Gläser abgeräumt. Kein Tisch wurde desinfiziert bevor die neuen Gäste bedient wurden. Gibt es hier kein Corona?? Würde hier nicht mehr hingehen schon gar nicht zum essen. Hygiene wird doch zur Zeit ganz groß geschrieben. Warum in ihrem Lokal nicht??

15. Karen Beal's profielfoto
    Karen Beal heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Brouwerie

Karen Beal

Erg fijne plek met een heerlijke tuin, erg vriendelijk personeel en het eten was ronduit zalig. Niets op aan te merken.

16. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

We hadden geen zin om zelf te koken. Contact gezocht of er wat bezorgd kon worden.
    Helaas werd dit een tegenvaller.

- droge spare ribs
    - stuk zalm in satésaus gepresenteerd
    - veel te zoute gamba's
    - tournedos doorbakken
    - wat warm hoorde te zijn kwam koud aan

Kortom voor "een vrienden prijsje" van €50,00 vonden we dit een grote dure tegenvaller.

We hebben het direct doorgegeven, het antwoord van de eigenaresse was "sorry voor de overlast, ik zal het doorgeven" en er werd verder niets mee gedaan. Jammer en een gemiste kans in deze tijden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden. Een flesje wijn van €3,00 had wonderen gedaan, we zijn namelijk buren.

17. M.Lodewijk's profielfoto
    M.Lodewijk heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Brouwerie

M.Lodewijk

Een heerlijk en goed restaurant. Bediening TOP.
    Eten heerlijk echt een aanrader.

18. Bezoeker's profielfoto
    Bezoeker heeft een recensie geschreven voor 't Swarte schaep

Het eten is prima. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Bediening welwillend. Maar het was KOUD! Het was binnen 17 graden; we hebben het gemeten. Als je van buiten komt in januari wil je een beetje warmte maar nu zaten we te verkleumen. Gevraagd of de verwarming aan mocht. Die was aan; inderdaad, uit een klein roostertje stroomde enigszins warme lucht. Verder was er niets aan te doen volgens de serveerster. We kregen het aanbod om weg te gaan. We zijn gebleven; jas over de knieën gelegd. Het eten was prima. Toetje en koffie hebben we overgeslagen. Toen we weg gingen was het nog steeds 17 ° We zijn elders op gaan warmen. En de temperatuur app gecheckt. Hij klopte.

19. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor 't Swarte schaep

Echt lekker eten voor een redelijke prijs.