't Zusje in Breda

di 16:00 - 23:00
za lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00
zo lunch vanaf 12:00 diner 16:00 - 23:00

1. Bogaerts

2 maanden van de voren telefonisch gereserveerd voor 18 personen en nu blijkt er geen plek te zijn? De reservering is niet genoteerd? Jammer dit!! Je kunt er dus niet van opgaan wanneer je reserveert dat je daadwerkelijk ook een plek hebt. Voor mij de laatste keer hier.

2. Dit was de eerste keer, en de ervaring was niet al te best.
    Onze gastvrouw was echt een super lieve en aardige meid, deed d'r werk goed. alleen kon ze het niet helemaal bijbenen denk ik, hierdoor duurde het vrij lang voor opname's van de drankjes, en ook de bestel kaartjes werden over het hoofd gezien, en duurde heel lang voor ze opgehaald werden.
    Eenmaal bestel lijst meegenomen, en dit is het meest frustrerende, duurde het heeeeeeeeeeeeeel lang voordat er iets op tafel kwam.
    we hebben 4 uur gezeten, en maar van 6 gangen, incl. voor en nagerecht kunnen genieten.
    de gerechtjes waren prima te doen (geen dikke 10), maar ik ging niet met een voldaan gevoel weg. Vele gasten ervaarde hetzelfde, en zels gasten die na de 1e ronde vertrokken.
    verder zat ik naast de verwarmingsradiator, deze was loeiheet, en kon niet uit. bij navraag bleek dat de knop al langere tijd kapot was.
    (loodgieter inschakelen, ongeveer 1/2 uurtje werk. )

kortom, een prijzige avond zonder een voldaan gevoel.
    jammer.

ik ben normaal niet van de negativiteit, maar het is een super mooie zaak, onze gastvrouw is een super lieve serveerster, maar als niemand iets zegt, dan kunnen jullie niet weten dat er iets mis is.

succes.

mvg.