Familie Snorhaar in Breda

• Veganistisch

ma Gesloten
di 12:00 - 17:00

1. Stef 1307 punten

Vandaag weer retour met mijn moeder en dochter voor een gezellige lunch. Helaas was het deze keer lang niet zo geslaagd als de vorige keer. Het was erg druk (alle plaatsen bezet) en er was te weinig personeel om iedereen adequaat te kunnen helpen waardoor je steeds lang moest wachten. Er zijn zelfs mensen vertrokken zonder iets genuttigd te hebben. Verder is de gehele lunchkaart vegetarisch (en optioneel veganistisch) geworden. Prima dat die optie er is maar niet fijn als je geen andere keuze krijgt waardoor de kaart ineens heel beperkt is. Het brood (van Echt Brood in Breda) was heerlijk en ook het drinken was prima maar het vegetarisch beleg viel helaas nogal tegen. Ook de prijzen van het eten en drinken zijn fiks (9 euro voor een tosti). De kattenbijdrage niet mee gerekend want die wordt bij binnenkomst netjes gemeld en dat geld gaat volledig naar de verzorging van de 8 zeer schattige katjes die we helaas niet heel veel hebben kunnen knuffelen omdat we een tafeltje achterin kregen waar ze niet echt kwamen. Al met al besloten om de volgende keer maar eens een kattencafe in een van de omliggende gemeentes te gaan bezoeken.

5,7