Pannenkoe laten bezorgen?

• Bezorgen

ma Gesloten
di 10:00 - 21:00

1. Bauritius

Een pannenkoekenhuis. Ik had dan ook een pannenkoek moeten bestellen, maar er stond ook biefstuk op de kaart. Anderen van ons gezelschap waren redelijk tevreden, alleen ik niet. Mijn biefstuk was niet mals. Het vlees was kort voor bereiding ontdooid in een magnetron. De salade - wat ervoor moest doorgaan - was door een cateraar aangeleverd. De sausjes bij de biefstuk (ik bestelde uien en champignons) smaakten precies als de cupasoup die ik op mijn werk tussen de middag uit een zakje schud, en zagen er ook zo uit.
    Oke, het is een pannenkoekenrestaurant, maar als je dat wilt zijn, zet dan die biefstukken niet op de kaart.

Trouwens... de honing die mijn dochter bij haar biefstuk kreeg zat in een klein glazen potje met een Hero etiket. Als je een pannenkoekenrestaurant wilt zijn, zet dan dat Hero-potje even omgekeerd boven een klein opdienkommetje. Zo'n kommetje waar de cupasoep saus in wordt geserveerd is daar uitstekend geschikt voor.

Vlak voor we wilden weggaan trok er ineens een scherpe geur van sigarettenrook door de ruimte. Waar die vandaan kwam? Misschien illegaal uit de ruimte naast de onze? Of van het perron, buiten? Dat hoort echt niet Ook niet als je perfecte pannenkoeken serveert.