ma 08:00 - 22:00
di 08:00 - 22:00

ma 08:00 - 22:00
di 08:00 - 22:00

1. Ingeborg Siroen

Met onze klanten wilden we in de buurt een bijzonder hapje eten. Lokals in Arnhem leek ons de juiste plek daarvoor. Na een moeizame reservering (vooruitbetalen svp, niet gedaan) bleek bij binnenkomst dat we een regel overtreden hadden door met 8 gasten (zoals gereserveerd) te komen i.p.v. 7. Wat er zich daarna afspeelde is met geen pen te beschrijven. Schofferen, boos weglopen, niet meer bedienen, te horen krijgen dat we daar ‘te gast zijn en ons zodanig dienen te gedragen (?)’ en een bedrijfsleider die weigert naar een oplossing te zoeken, geen excuses aanbiedt voor de schofferingen van zijn personeel en aangeeft altijd voor zijn personeel te zullen kiezen en niet voor zijn klanten omdat “er geen personeel te krijgen is”. De drankjes hoefden we niet af te rekenen (fijne geste maar veel te laat), zolang we maar vertrokken. Een ander restaurant in hartje Arnhem was gauw gevonden. Daar hebben we heerlijk gegeten, gedronken, gelachen én het allerbelangrijkste: we voelden ons welkom en gast.
    De schok van Lokals zijn wij en onze gasten nog niet te boven. Die dreunt nog wel even na. Misschien wel langer dan Lokals zal bestaan.