Hier zie je hoe de meningen over de La Puerta verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Vandaag eten besteld. Wat we kregen was heerlijk. Maar vond het erg duur voor wat we kregen. 2 curry gerechten, klein bakje rijst en 1 Naan, 36 euro. De vorige keer dat we hier iets besteld hadden zaten er papadums bij met saus, raita en een bakje salade en dat bij ieder gerecht. (hadden toen 3 gerechten besteld). Nee, dit was echt een deceptie. Ben echt teleurgesteld. Ga hier ook niet meer bestellen.

4,1
  2. Leyla

3. Heel weinig voor veel geld. Wij hebben 2 x een menu voor 4 personen gekocht en kregen echt te weinig. Totaal was de prijs voor dit alles 53 euro.
    Nadat we met stomheid geslagen waren hebben we de meneer van het restaurant meegedeeld dat het niet klopte qua hoeveelheid, hij beloofde dat er nageleverd zou worden… nooit gebeurd en niets meer gehoord. Iedereen had nog trek. Let wel: Op de foto lijken de ronde bakjes groter dan ze zijn, het zijn nl kleine bakjes.

2,9
  4. De service is zeer slecht en traaaag. Zelf mijn schildpad is nog sneller. Het eten is niet lekker, ik geef er geen geld meer uit!

5. Geweldig Indiaas restaurant. Ruime keuze en een echte Indiaase keuken. Authentiek qua eten, ambiance en bediening. Alles smaakt vers en is fantastisch. Het vlees wordt hier echt in een Tandoori oven bereid en is altijd mals. Het is een waar feest om hier te eten, ook voor vegetariërs (aldus mijn vriend). Het is steeds weer genieten. Wij komen dan ook regelmatig terug. Enige minpuntje is de witte wijn, maar daar blijven we niet voor weg. Beste Indiase keuken van Arnhem!

6. Hier gegeten met een kortingsbon. Vaak geven restaurants korting omdat de zaken toch al niet zo goed gaan en ze willen er nog een draai aan geven. Bij Kohinoor niet! De zaak zal vol, het eten was heerlijk en we kregen goed advies van de gastheer. Gastheer was ook in voor een kort praatje over het eten en het land, leuk. De smaken bevielen ons prima en naar ons idee is er niks aan kruiden aangepast voor de nederlandse gast: Vindaloo hoort superpittig te zijn en dat was het ook. Gewoon authentiek dus, zoals het hoort. Wij komen hier zeker terug!

7. Na 15 jaar voornemen hier een keer te eten, n.a.v. xenos actiebon over de drempel getrokken. Ik hou persoonlijk meer van thaise curry's en japans, heb wel eens indiaas gegeten maar was er niet kapot van. Maar indiase keuken moet je hier ervaren! Zoveel keus en mogelijkheid meerdere gerechtjes te proeven in een menu. Sfeervolle inrichting.. niet te chique maar laagdrempelig. Kom zeker weer terug om de rest te proeven. :-)

8. henriette 53

Eten gehaald, erg goed. Kreeg nog korting ook. Hele vriendelijke obers. Ik had sheek kebap en een curry. Grote porties en goed gekruid. Kom hier zeker terug.

9. Floris litjens

Wij hebben heerlijk gegeten. Het leukste was de vriendelijke Indiase ober, die zelf ook een kok is, hij vroeg naar onze voorkeuren en verraste ons met een heerlijk drie gangen maaltijd. Alles was onbeperkt, maar wat er komt is meer dan voldoende. De service was ondanks de drukte erg goed, attente bediening die de tijd en aandacht geeft aan een tafel.

10. Uitstekend! Heerlijk gegeten, goede service. Opvallend er zaten heel veel Indiase mensen, meer dan Nederlanders. Als een echte Indiase het al goed vind.... Wij vonden het super.

11. dandra alveer

Na lange tijd weer bij de Kohinoor gegeten, het was werkelijk zo slecht. Goede bediening, maar de kwaliteit van het eten is ver te zoeken.

12. Echt authentiek Indiaas eten. Kruidig, smaakvol en zeer mals was het lamsvlees. De ambiance is sfeervol en knus, een echt thuis gevoel. De bediening is heel vriendelijk en attent. De chai was net als thuis, heerlijk!

13. Sharin Narain

Ik heb in het verleden vaak hier gegeten, altijd heerlijk gegeten.

Afgelopen zaterdag eens eten besteld en laten bezorgen. Het was een beetje een teleurstelling, ik wist niet dat er een andere eigenaar in zat.

Het eten was oke, maar niet wat ik gewend was. De rijst, daar zat echt teveel komijn in, daar moet je heel voorzichtig mee zijn, dat wordt al snel te overheersend.

14. Alles smaakt naar blik en plastic, en alle groenten zijn diepvriesgroenten, alleen de papadams de rijst en het naanbrood lijken vers gemaakt te zijn.

15. Op tweede kerstdag hebben wij hier heerlijk met het hele gezin gegeten. Ondanks de drukte stond het eten snel op tafel. Wij hadden een royal mixed grill uit de tandoori oven en een verschillende currys die medium pittig waren. Alle gerechten waren goed gekruid en smaakten prima. De bediening adviseert je op een leuke wijze. Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaar kwam nog een gezellig praatje maken. Speciaal voor deze dag hadden ze een fotograaf die gratis deze dag vast legde. Dit gaan we zeker vaker doen!

16. Ik heb hier laatst gegeten met een vriendin en het was telleurstellend. Wij konden vanaf de tafel waar wij zaten de keuken in kijken. We zagen dat de gerechten voordat ze uit werden geserveerd werden voorgeproeft van hetzelfde bord af in de keuken. Toen we ons eten uiteindelijk hadden viel dit ons gelukkig niet tegen. Ook de jongeman in de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Eenmaal aan het eten werd ons nog wel 3x gevraagd of alles naar wens 1x door een wat oudere man wij vermoeden de eigenaar die nogal knorrig overkwam.

5,3
  17. Een vriendin van mij heeft dit restaurant aanbevolen. Ik woon zelf nog niet zolang in Arnhem dus was er nog niet mee bekend.

Het restaurant heeft een traditionele inrichting maar is wel heel sfeervol. Aan de muur hangen Indiase schilderijen, de ene iets mooier dan de andere. Op elke tafel staat een kaarsje wat een leuke sfeer geeft. Op de achtergrond is er romantische bollywood muziek.

Ik ben een liefhebber van pittig eten.
    Als voorgerecht had ik een boti kabab van lamsvlees, deze wordt bereidt in een klei oven vertelde de ober mij. Het vlees was heel mals en zacht en heerlijk pittig gekruid.
    De presentatie van het voorgerecht was goed, de creativiteit vind je terug in de salade.

Mijn voorgerecht was een pittig lams gerecht in een curry. Deze was wederom weer heerlijk mals. Het vlees was zeer smaakvol en goed gekruid. De rijst was van een goede kwaliteit met wat gekleurde rijst erdoor wat een zeer leuk effect gaf. Daarnaast had ik indiaas brood, naan. Van het huis wordt er een salade bij gereserveerd, de opmaak hiervan was erg creatief.

Als nagerecht had ik Kulfi IJs en mango ijs. Het Kulfi IJs maken ze zelf zoals de gastheer mij vertelde. Het ijs was lekker en heel romig. De presentatie was erg leuk, op de puntjes van het vierkante bord lagen heel sierlijk stukjes fruit. Naast het ijs een bol slagroom met heel decoratief een stukje aardbei erin. Ter versiering was er chocolade saus en van die spikkeltjes.

Het eten is van een goede kwaliteit en erg smaakvol.

Ik heb bij het voorgerecht een Indiase mango lassi gedronken, deze maken ze zelf. Het is een heerlijk yoghurt drink, een beetje smoothi achtig. Smaakt erg goed bij pittig eten.

Bij het hoofdgerecht had ik een droge witte huiswijn. Weet niet welke wijn maar hij was zeer zacht van smaak.

De bediening is er vriendelijk, je wordt door iedereen begroet bij binnenkomst en als je gaat houden ze netjes de deur voor je open.Ze kunnen je erg goed helpen bij de keuze van een gerecht en leggen ook goed de verschillen uit.

Door de drukte in het restaurant moesten wij bij binnenkomst 5 a 10 min wachten tot onze tafel gereed was. We hadden niet gereserveerd. Wij kregen aan de bar een drankje van het huis en wat papadums, een indiase snack. Dit is heel attent.

18. Heerlijk gegeten! Het eten is goed gekruid en zeer smaakvol. De bediening is zeer beleefd en luisteren goed naar je wensen.

19. Deze week hebben we heerlijk gegeten bij Kohinoor of India. Ze hadden een hele leuke actie voor een 3 gangen menu voor maar €18,50 p.p. Alle gerechten waren goed gekruid en van een prima kwaliteit. De service is uitstekend.

20. Laatst weer eens bij Kohinoor in arnhem gegeten, moet zeggen dat het eten ontzettend goed heeft gesmaakt, na navraag te hebben gedaan werd me gemeld dat er een nieuwe eigenaar en een nieuwe kok is en dat was ook echt te merken, verse produkten en lekkere indiase currysmaak, ook pittig als je der om vraagt. Al met al ben ik zeer tevreden weg gegaan! Ga zo door zou ik zeggen en ik kom gauw weer eten.

21. Een 2e recensie van ons. Wij hebben hier weer een aantal keren gegeten en we zijn nog steeds erg positief. Het eten is elke keer heerlijk en de service goed. De laatste keer hebben we ons met 4 personen laten verrassen door de kok met een 3 gangen menu met specifieke wensen. Hier is goed naar geluisterd en het was wederom fantastisch. Koffie/thee of zelfs een borrel na kregen we van het huis....

22. Ik kom de laatste maanden weer vaker (gemiddeld 1 x per week) in Kohinoor, want nu is het eten weer goed in Kohinoor !
    Ook het interieur heeft een opfrisbeurt gehad.
    De bediening is netjes en correct.
    De koks 'durven' te spelen met de curries en kunnen het indien gewenst helemaal aanpassen aan uw wensen (extra uien, pittiger of juist milder, etc).
    Het buffet op donderdag is een goede showcase en is een uitstekende gelegenheid om dit restaurant (weer) eens uit te proberen, voor een heel erg mooie prijs. Hier maak ik dan ook vaak gebruik van :-))) !
    Vooral de Tandoori Mixed Grill is een aanrader.
    Mijn favoriete a la carte gerechten blijven:
    Murgh Madras (pittige curry met kip, ik laat het vaak extra pittiger maken)
    Murgh Saagwala (medium pittige curry met kip en spinazie)
    Met als zoete nagerecht: Peshwariya Naan (Verse, warme naan brood met amandel en honing)

23. Door de goede cijfers op eet.nu zijn wij afgelopen zaterdag naar de Kohinoor of India gegaan om heerlijk Indiaas te gaan eten, maar dat was een deceptie. Het eten was qua smaak vlak, geen diepgang van kruiden o.i.d., en eigenlijk was het de knoflook Naan en rijst wat smaakte. Daarnaast is de prijs en kwaliteit verhouding ook redelijk zoek. Voor 2x hoofdgerecht, knoflook naan, extra spinazie, en twee drankjes, waren wij net zoveel kwijt als de avond hiervoor bij de Thai waar wij voortreffelijk hebben gegeten met vooraf, hoofdgerecht, en meerdere drankjes.
    Aan de recensies te lezen is er kennelijk iets gebeurd vanaf de jaarwisseling 2012 in, want wij herkennen de positieve reactie helemaal niet, maar meer de reactie hieronder ook van dit jaar.
    Hier komen wij in ieder geval niet weer!

2,5
  24. Wij ( mijn vrouw en ik) bestelden ons favoriete voorgerecht met garnaaltjes a 8,50 p/p en hoofdgerecht ala chef van 18,50 euro p/p. De bediende vroeg nog, wilt u dan van alles wat, waarop wij dit beaamden incl indiaas bier (3x) en mijn vrouw 2x witte wijn. Na de maaltijd kregen wij de koffie van het huis. je zou denken 2x 8,50 en 2x 18,50 plus drank is ongeveer 60 a 70 euro.
    Bleek dat wij 104,- euro kwijt waren !
    Het bleek dat ze elk schaaltje apart in rekening hadden gebracht. Echt onfatsoenlijk!
    Nee, hier komen wij nooit meer.

3,6
  25. Om na te genieten van onze reis naar Nepal besloten wij Indiaas te gaan eten (want ja dat krijg je ook in Nepal vaak voorgeschoteld!). We besloten naar Kohinoor in Arnhem te gaan en daar hebben we geen spijt van gekregen!! Alle gerechten waren heel eigen van smaak, lekker en niet te pittig (de medium gerechten). We herkenden veel van de gerechten, dus het is wel degelijk echt Aziatisch. Het personeel heeft een duidelijke visie en is uiterst beleefd en professioneel. Zelfs mijn vriend werd bij het vertrekken in zijn jas geholpen en de deuren naar buiten werden door 2 man open gehouden terwijl we naar buiten liepen. Zo voel je je nog eens ergens te gast! Wij gaan hier zeker vaker terug, voor de prijs hoeven we het niet te laten. Aanrader!!

26. Lynn&Amir

27. Ik zou niet weten of het echt Indiaas was, maar het eten is erg lekker voor een zeer betaalbare prijs. De bediening is vriendelijk, maar de inrichting slaat werkelijk nergens op. Lijkt wel een kantine.

28. S. Hartman

Heerlijk, echt Indiaas gegeten en zeer goed van smaak. Echt goed lams vlees wat smelt op de tong. Het vers gebakken Naan brood mmmmmm. Ook fijn dat milde gerechten ook echt mild zijn en niet te scherp. Probeer de Piňa Colada en het huis gemaakte ijs eens, lekker. En tot slot zeer vriendelijke mensen en een correcte bediening.

29. De sfeer is het eerste wat je proeft en die is wat ouderwets. Veel en hard licht en de iets te aanwezige muziek. Het lijkt een beetje alsof je echt in India bent :-). Alleen de plastic tafelkleedjes ontbreken hier... Maar de prijs /kwaliteit verhouding is bijzonder gunstig. Heerlijk eten en drinken voor minder dan 25 euro pp met een zachte linzensoep, smakelijke curries in drie gradaties van scherpte en een verkoelende raitah. De service is prettig en flexibel en als je pas na zeven uur gaat eten, zit je een stuk rustiger.

30. We waren vrij vroeg in het restaurant, maar dat was geen probleem. De bediening was goed, de chef was steeds aanwezig op de achtergrond en als de bediende iets niet goed dreigde te doen, greep de chef netjes en geruisloos in. Ik vroeg om een tequila sunrise en kreeg bijna een bakje rijst. Kwestie van verkeerd verstaan, maar het werd door de chef gecorrigeerd :-) Het eten was heerlijk en goed gekruid. Veel variatie in vlees en groentesoorten. Waarschuwing als het te pittig was. Het was gewoon een goed geheel.

31. Om de vakanie af te sluiten hier gegeten met mijn 2 zoons.

Heel prettige bediening. Sfeer was iets minder Indiaas dan ik op gehoopt had. Een zeer ruime menukaart met voor iedereen wat wils. Netjes gewaarschuwd voor al te hete gerechten. Tempo van de bediening was goed. Het eten was ronduit voortreffelijk van smaak. Enig minpunt was de enorme prijs voor een grote fles Spawater die we besteld hadden en die niet op kaart stond (8 euro). Toch een hele fijne avond gehad.

32. Prima eten, prima bediening, goede prijs/kwaliteitverhouding, gezellig interieur, kortom een uitstekend restaurant. Zeker een bezoek waard.

33. Anna

Heerlijik indiaas eten. Sinds jaren dezelfde uitstekende kwaliteit.

34. Danny V

Heb al heel wat indiase restaurants gehad, maar was nog nooit bij Kohinoor geweest, maar in een woord, VOORTREFFELIJK !!!
    Lekker eten, gezellig, goede vriendelijke bediening, en had ik al gezegd "lekker eten" ???
    Aanrader !!!

Vorige pagina