Hier zie je hoe de meningen over de Eetcafé Twins verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. ten Voorde

We hadden om 18u gereserveerd. We zaten eerst buiten maar wouden graag binnen eten. Dit werd zonder probleem geregeld. Het is wel erg krap binnen. Je zit lekker dichtbij je buren, ook wel knus ;)
    Het duurde erg lang voordat het eten op tafel stond en voordat de vieze borden weer uitgehaald werden. We hadden gekozen voor het 3 gangen keuzemenu. Uiteindelijk hebben we besloten het toetje over te slaan omdat het echt te lang duurde allemaal. Hier werd netjes mee omgegaan en we werden met de prijs gecompenseerd.
    Het eten was echt heerlijk! Complimenten voor de chef!

2. Lekker gegeten met goede service.

3. dolo

voor gastronomen niet geschikt, maar de "gewone" man/vrouw kan er heerlijk eten voor een schappelijke prijs. ok, tafeltjes dicht tegen elkaar, maar op de een of andere manier niet storend. wachttijden bij grote drukte lang. toilet beneden voor mensen die niet goed kunnen lopen, moeilijk. medewerkers weliswar vriendelijk , maar niet echt benaderbaar, waarschijnlijk door drukte. voor ons het toprestaurant bij de korenmarkt, ook al gezien prijs/kwaliteitsverhouding.

4. Annet en rens

Heerlijk gegeten
    Vriendelijke bediening

5. Wat een hartelijk welkom. Zaak was met ons erbij lekker vol. Rustige sfeer, geen stress Vriendelijkheid en heerlijk gegeten. Aanrader!

6. Aardige bediening, leuke (wel drukke) ambiance en het eten was heerlijk, Prijs/kwaliteit zeer goed. Helaas wonen we niet in de buurt anders gingen we er nog veel vaker heen. Een aanrader!

7. Lekker gegeten. Veel keuze, ook voor vegetariërs. Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Fleur lowik

Gister super gezellig gegeten! Todde bediening en goeie prijs! Tot de volgende keer.

9. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Vonden alleen een beetje raar dat we apart het te betalen bedrag zagen en daarnaast de korting maar niet het totaalbedrag. 🤔 Een beetje vreemd gevoel hielden we er aan over. Iets om bij herhalend bezoek veranderd te zien.

10. Geen aanrader wat mij betreft. Hygiëne laat te wensen over en het duurt veel te lang voordat gerechten worden uitgeserveerd. Kwaliteit van het vlees is goed, sappige kip, mooi gebakken biefstuk en vleestrio. Sommige borden waren mooi opgemaakt, anderen minder. Ik kreeg niet precies wat er op het menu staat omschreven.
    Het was volle bak, dus voor een eetcafé was het nog redelijk, maar ze konden het eigenlijk niet aan. Bediening deed haar best, maar daar ging ook het een en ander mis. Ik denk dat het wel goed gaat als het erg rustig is. Sfeer was matig, er was een constante brom te horen van een of ander apparaat en er gaat steeds een lamp aan en uit boven de bar (waarschijnlijk als de keuken roept). Deze lamp is te erg aanwezig en storend.

11. We zijn nu reeds enkele jaren klant bij Twins en altijd weer is het gezellig en het eten fantastisch. Doordat men je langzamerhand wat beter begint te kennen, wordt men ook wat vrijer naar elkaar toe, en is het ook niet alleen lekker om er te eten, maar is de gezelligheid ook een plus geworden.

Dus al met al een aanrader voor iedereen die van lekker en gezellig eten houd.

12. Gigi borst

Eten was goed, het duurde veel te lang. Een uur voordat onze gerechten gereserveerd werden. Bij de bestelling van drie maaltijdsalade, werd na enig aandringen, ons verteld dat er van een van de salade geen tonijn was (bij vorige bezoek aan de restaurant gebeurde hetzelfde... erg vervelend).
    Daardoor waren genoodzaakt om snel te eten, we moesten naar de bioscoop.

13. Gerrie Odijk

Wij hebben heerlijk gegeten. Leuk zitten in de erker boven. Soms wat veel tijd tussen de gerechten. Prima!

14. Hadden om 19.30 gereserveerd en om 20.00 nog geen tafel vrij met 3 wachtenden voor ons. Als je er wat van zegt krijg je het antwoord "Ik kan er niks aan doen en het is druk." Lang moeten wachten op het eten en drinken en chagrijnige bediening. Het eten smaakte wel goed en uiteindelijk het eerste drankje gratis gekregen. Maar niet voor herhaling vatbaar.

15. Wij zaten aan een tafel boven wat we minder gezellig vonden.
    Ook moest mijn man 2 keer vragen om een biertje dat was jammer.
    Maar het eten was erg lekker!

16. Zeer slecht gegeten. Alles komt kant en klaar uit een pakje. Champignons met een komijnsaus. Dit is gewoon een plak komijnenkaas laten smelten. Bediening ook totaal niet geinterreseerd. Nemen de bestelling op en als ze terug aan tafel komen, weten ze al niet meer wie wat besteld heeft en dat voor een tafel van 2 personen...

Zonde van het geld.

17. Fam Velthuizen

Leuk personeel en heel goed en lekker gegeten, alles ziet er verzorgd en netjes uit.

18. Voorheen dacht ik het te hebben ontdekt. Twee keer heerlijk gegeten met vrienden bij Twins. Nu deze keer hadden we AH bonnen mee, dat veranderde de zaak volledig. Dat we een speciale kaart voor die actie kregen, kan ik me wel indenken.
    Maar de carpaccio vooraf was smaakloos. En van mijn dochter was de biefstuk volledig doorbakken, dus taai. Aangezien we geen tijd hadden om de klacht te bespreken, omdat we maar zeer weinig tijd hadden voor de film nog, hebben we dat niet gedaan. Dus zoals ik al vaker heb meegemaakt als tevreden klant bij een geliefd restaurant, moet je er niet komen als je genieten wilt van een actie waaraan ze meedoen.
    Jammer, want ook nu weer geen vertrouwen in de volgende keer.

19. We zaten boven met nog 1 bezet tafeltje, niet echt gezellig.
    Vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit.

6,3
  20. Prima gegeten. Alleen een 4 gangen diner dachten wij dat je ook echt 4 gangen krijgt maar dat was een kaal kopje koffie. Blij dat we beneden een plaatsje hadden want boven lijkt ons niet gezellig om te zitten met z'n tweeën. Prima en vriendelijke bediening.

21. Lawaaierig, (te) kleine tafeltjes, kleine porties eten hoofdgerecht

22. Tafels zitten erg dicht op elkaar. Kaart verandert al jaren niet. Vegetarische champignons met kaas gevraagd en er zat toch vlees door. Pasta redelijk maar niet bijzonder en het nagerecht ook. Te duur voor deze kwaliteit van eten.

23. Het eten was erg goed, 't is er klein, maar wel gezellig. Alleen boven, de stoelen zaten op den duur niet zo lekker. Vriendelijk personeel.

24. gastvrij,leuke bediening,en heerlijk gegeten.

25. Prima gegeten en uitstekende bediening.

26. Wij hadden een tapasbon en hebben hier heerlijk van gegeten, kregen een ruim aanbod van verschillende lekkernijen geserveerd aan tafel. Echt een aanrader voor een gezellig avondje!

27. Sigrid Matthijssen

Wij hebben er gegeten met de AH actie en een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst bleek er geen tafeltje voor ons te zijn. Na 5 min kregen wij een tafel en toen 10 min later een andere tafel vrij werd gevraagd of wij daar plaats wilden nemen. Het was een gezelliger plekje dus prima!
    Ik vond het allemaal wel vol en chaotisch ogen.

Het duurde het even voor wij ons eerste gerecht kregen. Het eten was goed op temperatuur en opzich lekker, maar zowel de championen soep en pasta waren bedekt onder een dikke krokante kaas laag wat een beetje veel was.
    De bediening was vriendelijk en bediende op precies de juiste momenten!

28. fera timisela

Wij hadden wat te vieren.
    Met de VVV-dinerbon kon je alleen kiezen voor drie-gangenmenu, maar we wilden á la carte. Navraag gedaan, voor deze avond hebben ze een uitzondering gemaakt!
    Helemaal toppie.
    We hadden het gezellig, alles was oké.
    Voor herhaling vatbaar.

29. Wij hadden voor onze verjaardag een bon gekregen van Giftforyou voor een etentje (hoofdgerecht). Deze bon kostte de gever € 37,- . Bij het reserveren werd ons gezegd dat wij voor € 8,50 / persoon extra voorgerecht en toetje mochten nemen. Bij aankomst nog eens geïnformeerd en ja dat kon.
    Wij kregen de kaart van het driegangenmenu aangereikt (niet de à la carte kaart) en mochten daar ons voorgerecht, hoofdgerecht en toetje uit kiezen. Nu even een rekensommetje. Als we geen bon hebben dan had ons dat gekost: 2x een 3-gangenmenu = €43,-.
    Wij hadden een bon van € 37,- en moesten extra betalen 2 x € 8,50 en dat is samen € 54,- dus € 11,- teveel.
    Onbegrijpelijk. En als slotakkoord stonden het voorgerecht en toetje ook nog eens voor een losse à la carte prijs op de rekening, dus was de rekening nog een stuk hoger. Dat werd wel gecorrigeerd na mijn opmerking maar ik had niet het gevoel dat het een vergissing was.

Resumé: Het etentje wat een uitje zou moeten zijn werd er een met een vervelende nasmaak. En dat kwam nu eens niet van het eten want dat was alleszins redelijk. Als potentiële klant werd ik iemand die er echt niet meer kom.

Jammer.

30. Marian Oskam

Vrijdag 11-11-2016 gereserveerd om 19.30 uur voor 4 personen. Aangekomen was er geen tafel voor ons beschikbaar. Bediening gaf geen gehoor aan onze vraag hoe lang het nog zou duren.

We stonden opgepropt naast tafel van etende gasten en zijn even later maar naar een ander restaurant vertrokken waar we wel gastvrij werden ontvangen en direct een tafeltje kregen aangeboden. Voor Twins is er nog wat te leren! Jammer.

Marian

31. Leuk, gezellig, leuk en vriendelijk personeel. Lekker gegeten!!

32. J F van Leeuwen

Zaterdag 5 november
    Wij hadden een reservering om 7 uur de tafeltjes waren nog niet klaar ruim een kwartier buiten moeten wachten in de kou,binnen is er geen plaats voor.
    eindelijk was er plaats maar boven dit was zo vol dat het heel erg rumoerig was en als er iets zal gebeuren was er alleen maar een smalle trap waar alles doorheen moet.
    Het was abnormaal druk hierdoor was het personeel gestrest en had weinig aandacht voor de klanten er werden bestellingen vergeten ,het duurde lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht, het was moeilijk om personeel te bereiken om iets te bestellen.
    Aan het eten mankeerde niets dat was zoals verwacht goed.
    maar de vraag om water werd er een klein flesje water met 1 glas neergezet
    Wij zullen zeker nog eens naar Twins gaan maar dan willen we niet mee boven zitten

33. Paula Mus

Heerlijk gegeten. Gastvrij en ongedwongen sfeer. Gezellig en topbediening. Voor herhaling vatbaar.

34. Prima eten en goede sfeer, personeel was alleen iedere keer heel gehaast en gaf geen menu of vroeg of we nog wat wilden drinken.

35. Willem Post

Wij hebben van vrienden twee keer een bon gekregen van € 21.50 plus een bon voor een karaf wijn van €12.50. Jullie mogen van de dure kaart eten, dus niet van de social deal kaart. Dat zei hij uitdrukkelijk erbij. Wij hebben zelf afgelopen zomer gemerkt dat er verschil is tussen de twee kaarten. Wat schetst onze verbazing, er was geen enkel verschil tussen onze maaltijd en social deal. Mijn vriend wilde ons extra verwennen, had daar 2 keer € 21.50 en een karaf wijn voor over en nu blijkt dat hij ons ook 2 keer een social deal bon had kunnen geven. Hij voelt zich hier niet prettig bij, omdat hij iets meer wilde geven dan Social Deal.

36. Mutsenclub

Om 17:00 gaat de zaak open en wij waren er om 16:40. Werden hartelijk ontvangen en konden plaatsnemen. Heerlijk gegeten en de wijn was ook lekker. Bijzonder vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

37. Vanavond heerlijk gegeten bij Café Twins in Arnhem. Wat een gezellig, knus café en wat een vriendelijke bediening. Wij hebben genoten en het eten was heerlijk, bedankt! Voor nu en nog eens.

38. Super lekker gegeten, ondanks kortingsbon AH. Prima keuze uit verschillende gerechten. Ook de bediening was top, dank je wel Peter!

39. Dinsdagavond heerlijk gegeten bij Twins, vriendelijk en gastvrij ontvangst, en ook tijdens het eten super service, sfeervolle ambiance, echt een aanrader en kom zeker nog eens een keer eten,

40. Lekker eten! Alles ook goed warm en wordt vriendelijk geserveerd. Heerlijke tomatensoep, spareribs en garnalen. Daarnaast het is leuk om verrast te worden tijdens de onbeperkte tapas, wat ook helemaal niet zo duur is. Oh, en voor de mensen die ervan houden (zoals ik) draaien ze lekker veel oude hits uit de jaren 80 en 90. Mijn vriendin en ik komen zeker nog een keer terug!

41. Hadden via de AH-actie gereserveerd, het was prachtig weer, dus heerlijk buiten gegeten, ondanks dat het heel druk was, was de bediening toch vlot en vriendelijk. Mijn partner had een tilapia gerecht besteld, en ik een pasta
    schotel, vooral de vegetarische pastaschotel was heel uitgebreid en lekker (een echte aanrader), ook de tilapia viel goed in de smaak bij mijn partner. Als nagerecht hadden wij allebei een CoupeTwins besteld, die met veel vertoon werd geserveerd.

Kortom een heerlijke culinaire avond gehad, wij komen zeker weer terug!

42. Naar aanleiding van de prima recensies en de naam Twins (wij hebben namelijk tweelingdochters) hebben wij gekozen om met ons gezin (twee volwassenen en drie jonge kinderen, waaronder dus onze tweeling van 3 jaar) bij dit eetcafé zondag 18 september te eten.

We werden prima ontvangen… niet heel enthousiast, maar het was oké. Vervolgens direct naar onze gereserveerde tafel begeleid, de drankjes en een mandje met vers gebakken stokbrood volgden vlot en we konden ook redelijk snel bestellen. Het viel ons wel op dat het bedienend personeel erg gehaast en gestrest oogde. Helaas bleek dit een voorbode van wat er deze avond zou gebeuren.

Na 5 kwartier wachten, waarin ons alleen het mandje stokbrood en drinken is gebracht, vroegen wij wanneer wij ons eten konden verwachten. Volgens de gastheer was de kok daar op dat moment mee bezig en zou het er ieder moment aan kunnen komen.

Na 6 kwartier hebben we een serveerster aan haar jas getrokken en gevraagd of wij nog iets te drinken konden bestellen en nogmaals gevraagd waar ons eten bleef. Op de vraag of er in ieder geval een bak met frietjes op tafel kon komen, want onze kinderen begonnen toch wel wat ongeduldig te worden, werd helaas niet gereageerd.

Een aardig ouder echtpaar zat vlak naast ons aan een tweepersoonstafeltje en heeft zelfs de bediening aangesproken met de vraag iets te regelen voor ons. Niet dat onze kinderen lastig waren, verre van dat, ze hebben zich uitstekend gedragen en hebben lief gekleurd met de door ons zelf meegebrachte kleurpotloden en kleurplaten. Helaas heeft ook hun woordje geen reactie opgeleverd.

Toen er na 7 kwartier wachten (!!!) nog geen maaltijd op tafel stond hebben wij besloten op te stappen en zijn tot grote vreugde van de kinderen, maar tot groot verdriet van ons, naar het iets verderop gelegen restaurant met de gele M gegaan waar we in no-time wel iets konden eten.

De drankjes hoefden wij niet af te rekenen, want de gastheer begreep dat wij weg wilden, maar hij kon ons niet uitleggen wat er mis is gegaan.

Wij komen hier niet meer. Jammer, want het leek ons best een leuk tentje en de gerechten geserveerd bij de andere tafeltjes zagen er smakelijk uit.

43. Gisteren uiteten geweest met mijn man bij Twins. We hadden een bon gebruikt en hebben gekozen voor tapas en het was de moeite waard. Erg lekker gegeten! En de hoeveelheid die zij serveren is perfect. Erg leuk dat ze ook aandacht besteden aan het presenteren van gerechtjes, want dat maakt het ook extra lekker. Dessert was ook super lekker! We gaan daar zeker nog vaker eten!

44. Corrie van Ekris

Erg gezellig restaurant zaten er met AH actie. Eten was prima, bediening ook erg goed. Al onze wensen werden meteen vervuld. Hadden een telefoon op tafel laten liggen, deze werd ons zelfs nog na gebracht. Perfect. Alleen de rekening die klopte niet helemaal zag ik achteraf, maar denk dat dat door de ah actie komt.

45. Gisteravond bij eetcafé Twins gegeten, n.a.v. de toch wel goeie recensies.
    Terras buiten zat vol, zoals te verwachten met dit weer. Binnen een kleine ruimte, helemaal volgepropt met tafels en stoelen, waar je slechts hoefde te fluisteren om je voor mensen aan de tafels om je heen verstaanbaar te maken.
    De ontvangst was oké. Niet echt enthousiast, maar goed.
    We kregen redelijk vlot onze drankjes. De menukaart, die je m.i. toch vlot moet krijgen liet echter weer een tijd op zich wachten. De bediening leek (waarschijnlijk door die kleine volgestouwde ruimte) gestrest en gehaast.
    Toen we uiteindelijk konden bestellen, koos mijn partner voor de gevulde kipfilet en ik voor de Surf en Turf (varkenshaas en kabeljauwfilet) met witte wijnsaus. We vonden de hoeveelheid vlees/vis/kip voldoende, maar de warme groenten bestonden uit drie kleine roosjes broccoli en een reepje paprika, er zat een puddingschaaltje sla bij om met z'n tweeën te delen evenals een zo mogelijk nog kleiner schaaltje met friet. We hadden ieder, denk ik, zo'n 10 frietjes...
    Waarschijnlijk zal het wel mogelijk geweest zijn om wat groente of friet erbij te vragen, maar gezien het lange wachten op alles, hebben we daar maar van afgezien.
    Hoe smaakte het? Afgezien van het feit dat mijn varkenshaas kurkdroog was, smaakte de rest; de kabeljauw (precies gaar, dus lekker) het beetje groente en de paar frietjes goed. Ook het wijnsausje was lekker, maar alweer... erg weinig. De sla was aangemaakt met dezelfde smakeloze mayonaise als die bij de frites zat. Er is op geen enkel moment gevraagd door het personeel of dingen naar wens waren of na afloop of het eten gesmaakt had... Totaal ongeïnteresseerd!
    Aangezien we ons bij Twins geen moment welkom hebben gevoeld, en het eten ook niet was om over naar huis te schrijven, was dit een eenmalig bezoek.

46. Prima menuutje voor 24.60. Verwacht geen luxe gerechten, maar prima gegeten in hartje Arnhem. Vooraf ragout met pasteitje, hoofd zwaardvis, groente, frietjes, dessert ijs, een beetje aardbeien etc etc

47. hetty slotboom

We hebben heel erg lekker gegeten!! De bediening was ook erg vriendelijk!!

48. Martin Meijer

Heerlijk gegeten! De eigenaar heeft weinig moeite gedaan om vriendelijk te zijn tegen over zijn gasten!! Hij kwam over als... je bent binnen en nu verdienen aan je!! Het personeel was heel erg vriendelijk.

49. John en Michelle

We hebben heerlijk gegeten! Het personeel was heel vriendelijk en deden er alles aan om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het was erg druk, maar de professionaliteit leed daar niet onder. Peter heeft ons een heerlijk "verras-me-maar-koffie" gegeven. Dikke duim en petje af. Groetjes uit Roosendaal

50. E. knippenberg

Heerlijk gegeten en een prima bediening
    Een aanrader

51. Wilhelmina

Vandaag hier gegeten met bon t.w.v.4_gangen verrassingsmenu.Eten was prima,de huiswijn kan beter voor de prijs die gevraagd wordt! Bediening prima!

52. van der graaf

Wij hebben een goede ervaring gehad bij Eetcafe Twins, het is er gezellig en het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Het eten was ook erg lekker.

53. Fam. Peeters

Heerlijk gegeten. Als je binnenkomt denk je wel even wat een volgepakte ruimte, echter het heerlijke eten maakt alles goed. Echt lekkere gerechten en vriendelijke bediening.

54. Robert Huisman

Geweldig leuk eetcafé, het personeel neemt echt de tijd voor je, het eten was op perfecte temperaturen.
    Het is wel iets klein en daardoor zit je bijna bij je buurman mee te eten. Voor de rest geen enkel minpunt!

55. Eten en drinken was prima, 1 van de 2 bedieners was zeer vriendelijk, de ander hoort niet thuis in een restaurant, haalde zo onze lege glazen weg, vroeg niet of we nog wat wilde, bij alle andere werd dit wel gedaan,3 kwartier moeten wachten op het voorgerecht en daarna hetzelfde met het hoofdgerecht en ik vond hem erg on klantvriendelijk en hij leek er een beetje lak aan te hebben, nogmaals het eten en drinken was prima, maar als je gaat uit eten verwacht je ook een goede service....eerste en laatste keer, next time voor de service liever wat anders. Kansloze ervaring.

56. Robyn Epskamp

We zijn gisteren voor mijn verjaardag er geweest, was super! De bediening was aardig en zeer gast vrij. Je voelde je er helemaal thuis. Het eten was ook echt top! Een aanrader voor ieder! Vond het ook leuk dat ik een sterstokje bij mijn dessert kreeg!
    Gauw weer terug. En voor iedereen die in Arnhem wat wilt eten: Ga daar heen!

57. Dick, Sandra en Romy Hoogveldt

Dinsdag 28-06-2016 heerlijk gegeten bij Twins. Goede kwaliteit eten en super hartelijk ontvangen. Gezellig zitten en goed eten en goede bediening, hier gaan we zeker vaker eten. Top!!

58. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

59. j.engelen

Helaas werd mijn man plotseling niet goed, waardoor wij overhaast naar huis moesten. Maar de bedienng had hier respect voor en heeft ons uitstekend geholpen. Dn de kosten voor wat wij gebruikt hadden, waren zeer minimaal... Dus klandizie staat voorop.

60. We hebben hier afgelopen zaterdag, met super mooi weer, op het terrasje gegeten. Binnen vind ik het een beetje krap en benauwd. We hadden een Gift for 2 bon voor een 3-gangen tapasmenu, we mochten echter ook voor een normaal 3-gangen menu kiezen, dit vond ik erg netjes. Uiteindelijk toch voor de tapas gegaan, die is niet echt origineel, je krijgt wat minder van de normale gerechten, zoals varkenshaas, spareribs en kipsaté. Het eten was echter lekker en de bediening was uitstekend. Ik zou hier niet snel weer tapas gaan eten, maar qua 3-gangen menu is de prijs/kwaliteit verhouding prima en daarvoor ga ik zeker terug. Ze hebben vaak aanbiedingen via Groupon en Social Deal.

61. crien

nut van allerlei actiebonnen is weer bewezen. nooit van eetcafé twins gehoord, maar door vouchers op internet toch eens gekozen voor dit restaurant. goede keus geweest, want bij ons staat eetcafé nu op de kaart.

de zaak is vrij klein en daardoor is het begrijpelijk dat de tafeltjes nogal dicht bij elkaar staan. ons stoorde het niet, maar dat kwam waarschijnlijk omdat het vrij rustig was. overigens lijkt het ons ook gezellig op het buitenterras te eten.

voorgerecht: vegetarische salade, was iets te droog, maar in ieder geval caloriearm. van de honingdressing viel weinig te proeven

hoofdgerecht: medaillons varkenshaas goed gebakken, niet te droog; gerecht tilapiafilter was een verrassing, goede vervanger voor tong

groente: zeer weinig

frites: kleine portie. als je in je eentje komt eten krijg je net zo'n groot bakje

nagerecht; dameblanche zonder warme saus, ijs smaakte verder lekker

drankjes: redelijk geprijsd, hoewel niet iedereen de huiswijn zal waarderen

mandje brood dat bij entree wordt aangeboden valt niet onder voucher

medewerkers houden zich op achtergrond, maar wel voorkomend

slotoordeel: wij komen nog eens terug

62. Uitstekend eten met goede bediening

63. Josine en Harm

We hebben een super avond gehad met lekker eten, dit was onze derde keer en het is keer op keer beter! Toppertje

64. Lars van Meerveld

Uitstekend eten en een super vriendelijke bediening. Ze hebben ons fantastisch geholpen!

65. Moeder

Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Grote keuze aan gerechten. Goede service en hele vriendelijke bediening.
    Wij komen hier zeker terug!

66. Ed Kieft

Goede gelegenheid om lekker te kunnen eten voor een redelijke prijs.

67. Heerlijk gegeten voorafgaande aan een goede film bij Pathé. Grote keuze aan gerechten van het 3 of 4 gangen keuzemenu. Prijs/kwaliteit prima. Spies ossenhaas aan te bevelen, evenals vooraf de overheerlijke salade met geitenkaas, honing en walnoten. Komen zeker terug!!

68. Ontzettend vriendelijke bediening, snelle service en prima eten!

69. Eten was heel goed en de prijs is ook heel goed. Toppie hoor!

70. Via een of andere kadobon terecht gekomen bij Twins. Het was druk, maar het eten en bediening waren keurig en snel. Ons 4jarig zoontje had de tomatensoep vooraf en frietjes met frikadel, met ijs toe. Wij de sate. Heerlijk gegeten voor relatief weinig geld! Aanradertje.

71. Het was weer heerlijk eten. Leuke bediening. Het was wel vol. Tafels staan een beetje te dicht bij elkaar. Maar op zich hebben we genoten.

72. We waren gisteren 8 maanden getrouwd en besloten om hier te gaan eten. Lekker knus met lekkere gerechten. De vleestrio was SUPER lekker. Een echte aanrader!

73. De keuze is voor een eetcafé erg ruim te noemen, en de kwaliteit is goed naar prijsverhouding. De huiswijn smaakt wel erg simpel.

74. Bert Mulder & Carine Grootenboer

Zoals wij inmiddels, na diverse bezoekjes aan Eetcafe Twins, eraveren hebben, is het steeds weer een juiste keuze gebleken er terug te komen. Het eten is er heerlijk en goed, bedienning erg vriendelijk/hartelijk. Al mag de kaart wel een keer een andere invulling krijgen wat ons betreft. We hebben inmiddels alle er op voorkomende gerechten wel eens genomen. Ook deze "maart actie" waar je als jarige in die maand gratis eet, is weer super. En dat je dan ook nog verrast gaat worden met een stukje "vuurwerk" op je toetje, maakt het af.

75. Zeer aardige bediening. Het eten is smaakvol en prijs/kwaliteit is goed.

76. Erg lekker gegeten voor een nette prijs. Alleen jammer dat het allemaal een beetje krap is.

77. Prima, lekker, verzorgd en goed rekening gehouden met allergie.

78. Heerlijk eten, gezellige sfeer, prima personeel. Een echte aanrader!

79. Zoals altijd was het gezellig druk bij Twins. We waren met z'n vieren en hadden een mooi plekje op de bank in een hoekje, waar we lekker wat privacy hadden. Het eten was prima! Door de drukte aten we pas na een uur, wat we wel jammer vonden, aangezien we wel trek hadden. Het eten was zoals altijd heel lekker. Vistriootjes en vleestriootjes waren heerlijk, de vis wat aan de weinige kant. Maar het was een geslaagde avond en dat is voldoende. Goed genoeg om vaker te gaan!

80. Een goede eetgelegenheid. Vriendelijke mensen.

81. Afgelopen week met zijn tweeën genoten van het driegangen menu bij Twins. Ruime porties en ontzettend lekker eten. Voor mij ook nog een gratis cocktail omdat het ladies night was. Echt goed geregeld dat er de keuze was tussen alcoholisch en non-alcoholisch. Wij komen dan ook zeker nog een keer terug!

82. Knus restaurant, soms iets te krap. Prijs/kwaliteit erg goed! gerechten zien er prachtig uit en ook goede porties. Makkelijk iets bij te bestellen. De gerechten smaken heerlijk, alleen jammer dat sommige ingrediënten minder goed terug te vinden zijn (maak het gerecht niet minder lekker hoor). Als je kiest voor een gerecht met knoflook en pesto verwacht je dit wel te proeven. Misschien een tip voor het restaurant.

83. Evert Verspeek

Heerlijk gegeten zoals we vaker gedaan hebben bij Twins. Ware het niet dat we één desert probleemloos konden vervangen voor iets wat niet op de menulijst stond, dan had ik service gewaardeerd op een schamel 5je. Reden; bij de reservering heb ik gevraagd om op een specifieke plaats. Helaas bleek de plaats bezet door mensen die na later bleek helemaal geen reservering hadden gedaan. Jammer dat we daar vooraf niet even van in kennis zijn gesteld. Verklaring van een medewerker; dat doen we meestal niet op zaterdag.

84. Gister, 23 januari 2016, gegeten. Het was weer erg lekker. Liep nu iets meer personeel dan de vorige keer, waardoor de wachttijden tussen de maaltijden niet zo lang waren. De gegratineerde champignons vooraf zijn erg lekker. Wel oppassen dat je tong niet brandt i.v.m. heet eten. Mij dus gebeurd. En de sate was wederom erg mals en lekker. Dame Blanche ook lekker en echte slagroom. Als de AH actie weer is gaan we zeker weer een keertje terug.

85. Super gezellige avond met lekker en goed eten. De bediening was top!

86. Sarah van Eijck

Heerlijk eten. Ik ga al voor de 10 de keer. Vooral het voorgerecht met champions erg lekker.

87. Voor Peter, goede service!

88. Prijs kwaliteit was de bom.

89. Ja was allemaal goed hoor, was als eens eerder geweest en dat beviel mij erg goed, en nu ook hoor.

90. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Prijs kwaliteit verhouding zeker goed in orde. Minpuntjes vonden wij de service (was erg gehaast de avond dat wij er waren). Na voorgerecht werden de borden weggegrist zonder te vragen of het gesmaakt had. Ook voelden we ons na het eten lichtelijk gedwongen om gelijk te gaan want ons tafeltje was alweer aan een ander groepje weggegeven. En het was vrij krap (moesten de tafel verschuiven om op de stoel plaats te kunnen nemen en er weer uit te komen).

91. 40 jaar getrouwd en bij twins geweldig gegeten. De bediening was super [peter en zijn medewerkers]. Peter bedankt voor het laten slagen van deze avond.

92. Familie Peters

Gebruik gemaakt van het 3 gangen menu verrassingspakket. Was heel goed geserveerd door vriendelijk personeel Peter en Carolien. Zeker voor herhaling vatbaar.

93. Heerlijk gegeten bij eetcafe Twins met topbediening!

94. Afgelopen week bij Twins gegeten met Groupon. Er was nog één mogelijkheid op een dag waarop we niet konden. Dit hebben we telefonisch aangegeven en om toch gebruik te kunnen maken van de groupon bon, mochten we op een andere dag komen.

In het restaurant zijn we vriendelijk ontvangen en alles liep gewoon goed. Het eten was erg lekker en de coupe Twins is een leuke verassing.

Wij komen zeker nog eens terug!

95. Marian en Herman

Donderdag 8 oktober een middagje stad gedaan en aansluitend met z'n tweeën bij de Twins een hapje gegeten. We zijn er vaker geweest en zaten op ons geliefde 2 persoons plekje in de "boven de straat hangende loge". Heerlijke carpaccio vooraf en daarna biefstuk en varkenshaasje gegeten. Peter is een goede en aardige gastheer. Ook de dames in de bediening zijn net en behulpzaam bij de presentatie van de gerechten. Je voelt je welkom en natuurlijk komen we weer terug. Marian en Herman

96. Zaterdag 3 oktober hier gegeten en ik kan alleen maar zeggen super! Ook de gastheer Peter heeft laten zien dat hij hart heeft voor zijn zaak! Ik kom hier zeer zeker nog eens terug.

97. Met de actie van AH wezen eten. Sfeer ontbrak en eten totaal niet lekker. Naast ons bestelde iemand een vis trio maar kreeg een duo. Dit gaf zij aan en kreeg toen een gamba erbij. Voor ons geen twins meer.

2,2
  98. Heerlijk en goed gegeten, vooral de runder carpaccio was erg lekker en goed van smaak. Mijn vriendin en ik werden zeer vriendelijk door de ober ontvangen en deze man deed er werkelijk alles aan om het ons naar het zin te maken. De kogelbiefstukjes waren erg lekker en precies goed gebakken met lekkere friet erbij. Mijn vriendin en ik hebben een hele fijne avond gehad en super lekker gegeten! Wij komen hier zeer zeker weer een keertje terug.

Patricia ter Heerdt

99. Wanneer ik vooraf geen recensie had gelezen was ik voorbij gelopen. Wij hadden telefonisch geboekt voor tapas. Bij binnenkomst werden we aan een grotere tafel gezet, zodat we ruimte hadden om van de tapas te genieten. Peter onze gastheer stelde zich gereserveerd op, maar werkte zeer vakkundig en ontspannen. Wij kregen goede product adviezen en leuke uitleg over de wijze van serveren van de tapas. We voelden ons gast.

Over het eten niets dan lof. Wat we kregen wisten we vooraf niet. Alle gerechtjes die op tafel kwamen waren bijzonder lekker gemaakt. Dat hier iemand aan het koken was met gevoel en liefde voor het vak, was aan de smaak te herkennen. Voor ons was deze avond zeer geslaagd. Voor ieder die dit leest; het is een aanrader.

Chef: Mahabubul Khan & gastheer: Peter bedankt voor deze fijne avond.

Piet-Hein en Jannie Megens

100. Rene Ooijman

Heerlijk gegeten en vriendelijke, snelle bediening. We komen zeker weer als we in de buurt zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina