Bistro Bootsma in Arnhem

ma 17:00 - 21:30
di Gesloten

ma 17:00 - 21:30
di Gesloten

1. Je kunt gratis voor de deur parkeren. Dat is ongeveer het enig positieve dat ik over Bistro Bootsma kan zeggen. De prijs-kwaliteit verhouding was niet best. Kleine porties, vooral het vegetarisch menu kon je in een holle kies bergen. Bij het hoofdmenu werd patat geserveerd en een schaaltje onbestemde kledder die waarschijnlijk komkommersalade moest verbeelden. We waren met een gezelschap van 21 mensen (vooraf gereserveerd!), maar de keuken kon dit duidelijk niet aan. Eens maar nooit weer!
    Oh ja, toch nog een voordeelpuntje: aan de andere kant van het plein is een cafetaria.

2. 1e kerstdag gegeten met vrienden. Keuze was beperkt. Eten ging maar weinig. Ik denk dat de keuken het niet aankon. Bediening matig. Erg dwingend met de wijn. Viel dus tegen zeker omdat wij €60 p.p moesten betalen. En erg druk. Wij gaan er niet meer naar toe. Erg jammer.

3. Marc 1673 punten

Inmiddels hebben we hier twee keer gegeten. Alles prima. Erg gecharmeerd van de vriendelijke, goedlachse bediening. Het eten is keurig in orde. Leuke acties (Sinterklaas, wat de pot schaft dag). En op maandag open! Zoals een eerdere recensent aangaf zijn de stoelen wat minder. Dat vergeet je echter snel als je hier aanschuift. Buiten het lekkere eten schenkt men ook lekkere wijn. Een aanwinst voor Arnhem-Zuid. Gratis parkeren voor de deur. Allerlei redenen om binnenkort weer eens terug te keren.

4. Hier gegeten op 1e kerstdag. Het restaurant was gezellig aangekleed, behaaglijk en alle tafels waren bezet. De bediening is heel vriendelijk en letten goed op iedere tafel. De tijd tussen de gangen door is precies goed. Het eten was met zorg bereid. Verse producten, mooi opgemaakt en ruim voldoende. Als ik een minpuntje mag noemen zijn het de stoelen, die zitten niet lekker. Heb hier nog niet gegeten met de normale menukaart, maar al wel goede dingen over gehoord. Leuk pand aan het plein in Elden, waar je ook goed kan parkeren.