Hier zie je hoe de meningen over de Mediterrance verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Diana uit Groningen

Heb net gegeten bij Mediterrance. Het was weer heerlijk. Voor mij was het niet de eerste keer. Alle keren was het weer een feest. Je wordt vriendelijk door de eigenaar begroet en hij vraagt later of alles naar wens was. De bediening is erg vriendelijk. t' Is dat ik in Groningen woon anders was ik er veel vaker heen gegaan om te eten. Het is lekker en niet duur. Ik raad ieder aan het eens te proberen.

2. "Ons all inclusive buffet bestaat uit warme en koude gerechten en is inclusief drinken. U kunt onbeperkt kiezen uit 50 soorten voor-, hoofd- en nagerechten, tapas en tevens kindvriendelijke gerechten. Daarnaast staat er een kok voor u klaar om het vlees, ter plekke, te grillen."

Dit is wat ze op de site zeggen....Wij zijn er geweest en waren de enige voor het buffet. Er waren drie bakken met fruit uit blik, een plaat met wat komkommer en tomaat, aardappelsalade en nog een soort salade. Warm zat er niet bij. Er waren twee kliekjes soep over waarschijnlijk van de lunch. Verder was een plaat carpaccio in dressing, het vlees wat niet rood maar grijs en de sla verlept. Daar waar je we ons vlees konden laten klaarmaken lagen een stuk of 10 hele kleine verkleurde bieflapjes, wat kippevlees, en een paar gamba's. Verder wat sneden groeten (champions, uien e.d.). De helft van de bakken stond leeg. Toen we er iets van zeiden, kregen we als antwoord dat we de enige waren voor het buffet en uiteindelijk kwamen ze met een schaaltje frietuurhapjes. Nagerecht lag niet bij het buffet en we konden na wel een tiramishu krijgen met ijs. We doen wel vaker een buffet maar zo slecht hebben we het nog nooit meegemaakt. Thuis hadden we nog beter gegeten.

Jammer voor de serveersters want die deden echt hun best. We hebben veel betaald voor iets wat bij een gewone pizzeria nog beter zou zijn. Bij een mederitaans buffet maak ik me een andere voorstelling.

1,2
  3. j speek

4. Wij eten regelmatig met onze kinderen van het buffet, wij zijn eigenlijk altijd tevreden.

Soms is er wel eens vlees niet zo lekker, maar dan neem je toch een nieuw stukje.
    Onbeperkt eten met wisselende gerechten, voor ons altijd heerlijk.

De bediening is gewoon vriendelijk en de eigenaar begroet ons altijd erg open en komt later aan tafel vragen of het naar wens is.

Speciaal voor mijn jongste werd er extra satesaus gemaakt en met een recent vrijgezellenfeest van mijn collega werd er een feest toetje gemaakt. Zonder een cent extra te betalen zaten we die dag een half uur extra.

Wij blijven komen.

5. Leuk restaurant in Apeldoorn. Afgelopen zaterdag gegeten. Leuke sfeer en goede bediening. Verrassende menu kaart met leuke, lekkere Italiaanse, Griekse en Turkse gerechten. Ze hebben zelfs een lunchbuffet voor maar €7,50. Binnenkort eens proberen. Het was een echt avondje uit! Een nadeel is wel dat het restaurant niet geschikt is voor minder validen, je kunt er alleen komen via de trap. Mijn moeder kan namelijk met haar rolstoel hier niet komen en dat is wel jammer. We komen snel weer terug!

6. Ik denk dat de kok die daar staat zich eens mag afvragen of die zijn vak wel verstaat: het vlees is niet goed doorbakken... Je kan geen keus maken hoeveel vlees je wilt hebben.

Koudbuffet vond ik maar matig. Zalmsalade die donker van kleur was, en daarnaast naar mijn inziens al veel te oud was, al zaten er wel gerechten bij die wel redelijk waren.

Het warmbuffet wordt niet goed opgeleverd: eten dat al te lang opgediend staat en niet goed aangevuld wordt.
    Kortom: het eten is niet warm genoeg en te oud.

Sfeer vond ik ronduit slecht. Bediening mag wat mij betreft wat aan gedaan worden, is ver benedenmaats van wat ik gewend ben.

7. OL

Na het lezen van de recensies op deze site hebben mijn vrouw en ik het toch zelf ondervonden en het is echt slecht.

We hebben van het buffet gegeten en het eten was echt ronduit slecht van kwaliteit, smaakloos, oud en slecht bereid.

Het vlees van de grill werd niet goed doorbakken, een stuk kip was half gaar, dit kan echt niet.

Ook het saladebuffet was niet goed en produkten liggen er te lang, de zalm was al donker van kleur. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ook de sfeer in het zitgedeelte is verreweg van gezellig te noemen.

Voor ons eens en nooit weer, zelden zo slecht gegeten.

8. Heel erg slecht. We hebben onbeperkt gegeten. Met kinderen!

Maar voor de kids was er weinig keus. Het eten was koud, slap en taai.

We gaan hier zeker nooit meer eten.

9. Slecht, slecht en nog eens slecht. Onhygienisch, onvriendelijke bediening BAH, nooit weer

1,1
  10. De pizza's bij het gewone restaurant raad ik af (wij hebben meerdere keren verbrande pizza's gekregen), maar er is soms ook een onbeperkt hapjesbuffet bovenin, met onbeperkt drinken. Allerlei super-lekkere hapjes uit de landen rond de Middellandse zee. De inrichting is iets minder gezellig, maar een goede sfeer maak je samen met familie en vrienden. Voor de prijs moet je het niet laten (20 euro all inn.

Vorige pagina