Hier zie je hoe de meningen over de Eetcafe Pardoes verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Pannekoeken gegeten, kwaliteit was zoals je die je verwacht in een pannekoekenhuis. Niet zo veel keus als het gaat om bijzondere pannekoeken. Maar de bediening... zucht. Wat een drama, gelukkig kom je het niet vaak zo slecht tegen. Bij binnenkomst al niet echt het idee dat je welkom was, bedenkelijke blikken op de vraag of er nog plaats was (zaak zat lang niet vol). Bij het serveren van de drankjes werd gemorst. Ruimte zat om uit te serveren, maar we moesten de drankjes maar even doorgeven, geen probleem maar wel slordig als daar niet echt een noodzaak voor is. Van de 7 pannekoeken 2 verkeerd, de rest maar vast gaan eten want de goede pannekoeken waren niet echt warm. Smaak was zoals gezegd goed. Nagerecht 2x anders dan besteld. Ook hiervoor gold dat de smaak wel prima was. Terwijl de zaak bijna leeg was kreeg je niet de mogelijkheid de aandacht van de bediening te krijgen om de rekening te vragen. We zaten nota bene pal naast de bar... Bij het verlaten van de zaak niet even meelopen naar de deur, of tenmiste een goedenavond wensen. Volgende keer maar naar een andere eetgelegenheid, daar lopen tenminste mensen in de bediening die snappen dat je als gast behandelt wil worden als je uit eten gaat. De sfeer... tsja. Los van de bediening vond ik het er ook een beetje verlopen uitzien.

PS: Eén jongeman van de bediening viel een beetje uit de toon. Die was namelijk wèl vriendelijk en attent.

2. 18 maart even uit eten. Weer lekkere saté gegeten. Mijn vriendin had de shoarma pannenkoek was ook prima. Lekkere softijs als nagerecht was echt goed. Komen zeker vaker.

3. Gisteren hebben mijn gezin en ik een bijzonder prettige middag gehad in pannenkoekenhuis Malkenschoten. Wat ons vooral erg opviel was de prettige sfeer en de joviale bediening die snel ter plekke was. Dit zorgde bij elkaar voor een goed gevoel voordat de maaltijden zelfs maar op tafel stonden. De prijs was in mijn ogen lichtelijk hoog voor een pannnenkoekenhuis, maar toch was die prijs het zeker ook waard. De spies malkenschoten was zeer goed, daarvoor alleen al zou ik terugkomen. De pannenkoeken vielen ook erg in de smaak bij de kinderen. Aan het eind van de avond nog genoten van een ijsje, wat mij eigenlijk het best beviel van de avond! Complimenten aan de ijsmaker.
    Ik kom hier zeker nog een keer terug.

4. Vanavond met de kinderen hier gegeten. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Op deze wijze werd ook ons eten en drinken geserveerd.
    Het eten was heerlijk, wij hadden zelf schnitzel en de kinderen een pannenkoek.
    Voor de kinderen was er een leuke en ruime speelhoek.
    Wij komen zeker nog eens weer.

5. Katienke

Heerlijk gegeten! Restaurant met een leuke sfeer, inrichting en personeel. Bedankt!

6. Onderweg naar een voorstelling in Orpheus kwamen we op woensdagavond langs dit panne(n)koekenhuis. We hadden niet al teveel tijd en vroegen of we na een panne(n)koek en een drankje binnen een half uur weer buiten konden staan. De vriendelijke jonge serveerster ging het even navragen. geen probleem was het antwoord. Daar hebben ze zich ook keurig aan gehouden.
    In het nagenoeg lege restaurant, op een gezelschapje met een krijsende baby na, stonden drie dames in de bediening. Twee tafels waren nog vies maar werden bij het zitten gaan keurig schoongemaakt. Dan vraag ik me wel af hoe dat op een drukke zaterdag moet!?
    De vettige deegplakken waarover de vorige recensent het heeft troffen wij gelukkig niet. De panne(n)koek had naar mijn mening iets langer gebakken mogen worden. Dat is echter ook een kwestie van persoonlijke voorkeur. (En he, Ik wilde binnen een half uur weer buiten staan!)
    Er hing een niet thuis te brengen muffe geur in het restaurant. De aankleding van het panne(n)koekenhuis was sfeervol. Bij het bestellen van een pilsje kreeg ik de keuze tussen drie formaten.
    Ook de bediening was uiterst vriendelijk en correct.
    Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan ga ik met een gerust nog eens terug.

7. Wij vonden de pannenkoeken niet lekker: vettige deegplakken met wat groente/vlees meegebakken waar maar weinig smaak aan zat.
    De patat en kroket voor ons kind was prima, dus in dat genre zijn ze wellicht beter.
    De bestelling kwam pas erg laat, we hebben wel drie kwartier gewacht en dat vind ik lang bij zo'n eetgelegenheid. Na navraag werd ons verteld dat ze eerst verkeerde pannenkoeken hadden gebakken en dat de goede in de pan lagen.
    Rond de speelhoek hangt een rioollucht, vandaar dat ik dacht dat daar de toiletten zijn, maar die bevinden zich aan de andere kant van het pand.
    Het personeel vond ik eerst wat stuurs overkomen, maar bleek later wel aardig te zijn. Toen we eerder weg wilden en het kinderijsje wilden laten zitten bood het personeel aan om de snoepjes mee te geven voor thuis. Verder veel jonge meisjes die wat onkundig overkomen.

8. Hier nu 4x geweest voor een pannenkoek. Deze zijn heerlijk en goed te betalen! Tevens is de bediening vriendelijk en snel, je hoeft niet lang te wachten en dat is met kleine kinderen erg prettig! Leuk is ook dat de kleintjes aan het einde een presentje uit mogen kiezen!

9. lekker gegeten tegen een leuke prijs. Ik zie heel veel negatieve recensies, maar voor deze (heel schappelijke) prijs kan je echt geen 'Haute cuisine' verwachten. Wij hebben rommelpotje en kip saté gegeten en dat was heel lekker. Wij komen zeker weer.
    J.mayr

10. Harriet Bouwmeester

Ronduit slecht! De kip piri piri was niet te eten.
    Het meisje zou het doorgeven aan de kok. Maar niets geen reactie gehad. Volle mep moeten betalen. Geen compensatie, bijv. kopje koffie of andere maaltijd aanbieden of excuus. Voor ons nooit meer dit restaurant.

2,4
  11. mevr. C.C.M. van Loon

geachte ondernemer
    Bestelling 2 witte wijn droog 1 bier.
    Wijn wordt geserveerd met zoveel schuim. Terug bar.
    Te lang gewacht en excuus 'was het laatste uit de tap. Kun je ook zien wanner je het seveerd. 3 kip piri piri besteld. Daarvoor kregen we op een plakkerige tafel een mandje met bestek en een blad met attributen voor het eten van een pannekoek.
    Tijdens het wachten op de maaltijd gaat het terras worden op geruimd. Ook achter ons volop actie het vegen van de ruimte en het op luide toon doorgeven hoe het allemaal moet gebeuren.
    Door de ramen waar een zeem zijn werk nog moet doen, zag ik een man naast een andere man gaan zitten welke ook nog even hielp met het neerlaten van een parasol ( medewerker ?)
    een flesje bier drinken. Niet erg mits hij daarvoor ook een glas zou gebruiken. Dit alles heeft op mij niet de indruk gemaakt dat hier professionels bezig waren.
    De kip heeft ons goed gesmaakt.

Met vriendelijke groeten.

12. Heerlijk gegeten zondagavond!
    Goede service en bediening, leuk jong personeel, pannenkoeken waren erg lekker, niet vet en aangebrand. Vooral de ossenhaas was erg lekker mals en precies de goede hoeveelheid op het bord! En de kids hebben heerlijk gespeeld in de speelhoek!
    Wij komen zeker terug! Misschien ook wel voor een partijtje!

13. Onlangs in dit restaurant met de hele familie gegeten. Het was geen succes. De bediening was matig, veel fouten waar dan ongeïnteresseerd op werd gereageerd. De pannekoeken waren redelijk. Wat het vervelendste was, was de enorme rioollucht die in het restaurant hing. Je eetlust was direct bedorven. Toen dit door ons werd aangegeven, werd er laconiek op gereageerd dat men er ook niets aan kon doen. Niet slim! Hier kom ik dus niet nog een keer.

2,3
  14. Vanavond overheerlijke pannenkoeken gehad. We kunnen zeggen dat er niets mis is met de bediening of het eten. Pannenkoeken waren erg lekker, niet vet of droog en bovenop royaal knapperig spek. Kan het zelf niet beter.
    Onze complimenten....

15. Sander van Voorbergen

Afgelopen zondag een feestje gehouden met Oma, 90 jaar geworden en de dag van haar leven gehad! Goede sfeer, prima bediening ondanks dat we met 60 personen waren. kortom super restaurant en we komen snel weer terug!

16. Gekke Geer

Gisteren met hemelvaart met onze kids heerlijk gegeten daar!
    Personeel was zeer vriendelijk!
    Zeker een aanrader! We komen gauw terug

17. Nog nooit gegeten in zo'n slecht restaurant. Allereerst gedumpt aan een tafel bij de deur.... hele avond in de kou gezeten omdat die deur steeds open ging. Het meisje dat ons als 1e bediende deed erg haar best, maar de rest was echt waardeloos. De kinderen kregen een kleurplaat met potloodjes.... van de 20 potloodjes waren er 2 met een punt de rest was kapot, ook een puntenslijper bleek geen oplossing, nou bedankt, worden kinderen blij van. Toen de pannekoeken, werkelijk ik vond ze niet te eten. Eerst met kaas, vond m zelfs smerig. Heb m laten staan en een met appel besteld. Werd me niet in dank afgenomen.... Op die pannekoek was de appel ver te zoeken... wraak? Tja wie zal het zeggen, het leek er wel op. De kinderen hebben allebei denk ik 3 happen op.... Conclusie... ik zeg ga hier niet eten, ik ben geen lastige klant normaal gesproken, maar dit was echt ronduit het slechtste resaurant waar ik ooit ben geweest!

18. mieke de J.

Gezellig en lekker gegeten met collega`s. Er was voor ieder wat wils: pannenkoeken,maar ook vleesgerechten.
    We komen zeker terug met het team.

19. marrie

we hebben ons verbaasd over de uitgebreide menukaart.
    De bediening was prima en de pannenkoeken waren heerlijk.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar

20. Wij hebben 6 mei hier gegeten met 4 personen, wij hebben nog nooit zulke slechte pannenkoeken gehad, bah zeker geen aanrader. De pannenkoeken waren niet gaar, en het spek wordt er gewoon alleen maar boven op gelegd, wordt niet mee gebakken. Nee echt niet lekker.

3,1
  21. We hebben een fijne avond gehad.
    Heerlijk gegeten met een heerlijk toetje.
    Goede service en een fijne sfeer!
    Ook hebben de kinderen zich goed vermaakt in de speciale speelplek.
    Al met al een top avond!

22. De pannenkoeken waren heerlijk en het ijs is erg lekker.
    De bediening is super en de sfeer is heel goed. Voor de kinderen is er een mooie speelplek en een cadeautje mee naar huis is natuurlijk altijd leuk. Parkeerplek genoeg en ook nog gratis ook! Dit pannenkoeken restaurant is een aanwinst voor Apeldoorn en omgeving.

23. Een Opa en Oma

De pannenkoeken waren heerlijk en het ijs is erg lekker.
    De bediening is super en de sfeer is heel goed. Voor de kinderen is er een mooie speelplek en een cadeautje mee naar huis is natuurlijk altijd leuk. Dit pannenkoeken restaurant is een aanwinst voor Apeldoorn en omgeving.

24. Susanne Linthorst

Erg goed gegeten. Pannenkoeken waren super. Het ijs is echt een aanrader en voor kinderen is het geweldig, leuke speelruimte en ze mogen als ze naar huis gaan grabbelen en kiezen uit erg leuke kadootjes.
    De bediening is super en heel klant- en kindvriendelijk!
    We komen hier zeker vaker!

25. Graag mijn reactie,
    Het was echt heerlijk !!! Dit was ons eerste bezoek, bediening was erg vriendelijk en de inrichting een gezellige sfeer, wij hadden overheerlijke pannenkoeken en komen zeker nog terug !

26. Slechte service. Tot vandaag nog nooit ergens een opmerking gemaakt over het eten. Hier wel. Het vlees was zeker niet vers en werd koud opgedient. En wat een ontzettend slechte reactie kwam hierop. Het kwam er min of meer op neer dat het aan ons lag. De gehele bediening wist vervolgens van niks (vroeg doodleuk wederom of alles naar wens geweest was). Voor het eerst en voor het laatst dus. Geen excuses o.i.d. Zeer slecht, geen aanrader.

1,2
  27. Met twee kleinkinderen die dol zijn op pannekoeken hier gegeten. Wat een slechte pannenkoeken! Zelfs de kleintjes die normaal een hele pannekoek kunnen eten, lieten na 4 en 6 hapjes hun pannenkoek met appel staan. De pannenkoeken waren gortdroog, duidelijk voorgebakken, niet te snijden, een plak kaas was er bovenop gelegd en op een andere wat losse groenten erover gestrooid. Zeer onsmakelijk. Toen er werd gevraagd of het smaakte en wij ons commentaar gaven, werd alleen gezegd: "we zullen het doorgeven". Bij het afrekenen van de niet opgegeten pannenkoeken werd er geen enkel excuus gemaakt of compensatie gegeven. Er waren slechts twee andere tafeltjes bezet, dus aan de drukte kon het niet liggen. Wij komen hier nooit meer!

1,3
  28. Heb nog nooit zulke slechte pannekoeken gegeten, en heb het ook laten staan.
    Er zat gewoon geen smaak aan en zo droog. Zelfs onze zoon die gek van pannekoeken is en elders altijd tot de laatste kruimel het op eet, heeft hem nu voor een kwart opgegeten. Op de vraag of het gesmaakt had werd geantwoord "is het eerste wat ik hoor vandaag" en verders niets.
    Het mag de naam pannekoeken restaurant niet dragen, vind ik.
    Het is ook onmogelijk om na bestelling binnen 5 á 7 minuten je pannenkoek op tafel te hebben, dus naar mijn mening zijn ze klant en klaar en daarna gewoon belegd.
    Een cursus klantvriendelijkheid zou ook niet weg zijn!!!

1,7
  29. Bediening vriendelijk en behulpzaam, op de menukaart staat bij plates 200 gram ossenhaas van de gril, duidelijk dat alles geserveerd wordt op een plate, wij kozen voor een ander menu en bestelde 300 gram ossehaas, reus van de grill, helaas waren dit 3 spiesjes, salade en patat op een plate, dit staat niet vermeld op de menukaart en wij gingen er vanuit dat de ossenhaas uit 1 stuk bestond, teleurgesteld waren wij, van de 3 spiesjes was er 1 echt goed, 1 matig, 1 te ver door gegaard. Gevraagd aan de bediening, antwoord was dat er altijd geserveerd wordt op een plate, dus de menukaart is niet duidelijk en persoonlijk vindt ik het misleidend. De bediening wilde het vlees wel aan de keuken laten zien, maar dat vond ik niet nodig, het was te eten, beslist geen kwaliteit, nogmaals erg jammer, wij kregen wel een drankje aangeboden, wat ik overgens erg netjes vond.
    Ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit van het eten wat er verder op het menukaart staat, ookal zijn de vleesgerechten waarschijnlijk bijzaak, ook dan moet je kwaliteit leveren.
    Ga je er eten, vraag hoe het geserveerd om teleurstelling te voorkomen.
    Op het personeel heb ik geen opmerkingen, zij deden hun werk en bleven vriendelijk.

30. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitgebreide keuze op de kaart! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Top!
    Zeker een aanrader voor zowel lunch als diner!

31. Weet niet wat andere mensen vinden, maar de pannenkoeken smaakten heerlijk. Echt een aanrader om een keer terug te komen, en de sfeer is hartelijk, de pannenkoeken zijn heerlijk vers gebakken en goed van smaak. Ik kom binnenkort zeker terug en raad iedereen deze zaak aan groeten Aart.

32. Leuke sfeer alleen de pannenkoek was te dramatisch voor woorden. Compleet smaakloos en overduidelijk kant en klaar. Pannenkoek ham kaas maken ze door er 3 plakken voorverpakte kaas en ham uit de supermarkt op te gooien. Echt te smerig! Stokbroodje kruidenboter was lekker, maar aan de prijs voor eur 4,50. De reactie van de serveerster na ons negatieve antwoord op de vraag of het had gesmaakt was ook mooi. "ok, ik zal het doorgeven". Verder hebben we er niks meer over gehoord. Ze hebben overigens wel een uitgebreide kaart, dus wellicht is de rest beter. Voor de pannenkoeken zeker niet heen gaan!

2,1
  33. Remco leskens

Bij binnenkomst was er al verbazing dat we kwamen eten! En dat bleek, Zeer slecht gegeten! Nog nooit van zulke slecht kant en klare pannekoeken gegeten! Bediening was amateuristisch, arrogant en onvriendelijk. En prijs/kwaliteits verhouding waren ver te zoeken had gedacht dat ik geld toe zou krijgen!

34. Lekker tentje om heerlijke pannenkoeken te eten. Menukaart is uitgebreid maar toch voor de pannenkoeken gegaan. Heerlijk, enig minpuntje dat we er wat lang op moesten wachten ondanks dat t rustig was.

35. Vanavond met z'n drieën gegeten. Pannenkoek kaas met appel was lekker. Het rommelpotje en spies malkenschoten waren ook super. Als toetje krijg je een soort van dik softijs, lekker! Echt een tip om nog eens te gaan eten!

36. Wij hebben lekker gegeten, alleen duurde het lang eer dat we eten kregen, maar wat je kreeg was goed.

37. Heerlijke gegeten met z'n tienen. Snelle en vriendelijke bediening. Leuke ruimte voor de kinderen!!

38. Van de week hier wezen eten alles is veranderd hier. Eten was top en bediening ook goede sfeer.
    Ga hier zeker weer naar toe .

39. Onverwachts zagen we dit gezellige eettentje langs onze route! Je kan er heerlijk lunchen voor niet te veel geld. En je krijgt behoorlijk veel op je bord. De sfeer en de service is top. Mochten we weer in de buurt komen, gaan we zeker weer langs!

Vorige pagina