Cosy by Mandy laten bezorgen?

Online eten bestellen

• Bezorgen

1. Het is een gezellig, knus zaakje en Mandy is een sociale, gezellige, enthousiaste meid, maar dat is alles wat er positief aan is. We hadden voor 4 personen gereserveerd, maar er was geen plaats voor ons. “Er zouden zo wel mensen weggaan… ” Mijn antwoord: zet een bordje gereserveerd aan de grotere tafels, zodat deze niet met 2 personen worden bevolkt! Uiteindelijk helemaal achterin het zaakje gepropt, na even wachten. Een tafeltje van ons stond in het gangpad; niemand kon er meer in of uit. Heel weinig beweegruimte en tafel stond vol accessoires, welke we maar zelf weggezet hebben. Na de eerste pot thee werd deze niet vanzelf weer aangevuld; moesten we zelf om vragen. Eerste gang was een bord met kleine zoetigheden erop, geen mooie etagère met keuzes. Veel te zoet en niet vers en/of zelf gemaakt. Daarna bijna 2 uur! Gewacht op tweede gang: tosti/sandwiches met 1 bitterbal p.p. Geen tijd meer voor derde gang, maar dat was niet erg. Het bleek een glaasje ijs met slagroom te zijn. Toilet beneden ligt direct naast keuken, waarvan de deur openstaat en je dus zo inkijkt. Geen aanrader om diverse redenen: wordt volgepropt met klanten om “goedkope” aanbiedingen te kunnen bieden. Ik betaal liever een beetje meer voor meer kwaliteit, ruimte en goede service.