Hier zie je hoe de meningen over de O Sole Mio verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Ruud Waardenburg

Zoals vanouds weer lekker gegeten. Prijs / kwaliteit prima in orde en een vriendelijke bediening. Tot de volgende keer.

2. P. Bokhoven

Wij hebben gisteren, 18 december 2022, heerlijk gegeten. Wij komen hier vaker, soms alleen voor een pizza, maar hier is het altijd goed met een fijne bediening.

3. Wat hebben wij genoten! Dinner for 2.
    Binnen hangt er een heerlijke warme huiselijke en gezellige sfeer. Warm ontvangst door de gastheer. Een uitgebreide menukaart met veel gerechten, wij hebben heerlijk Italiaans gegeten! En het dessert vraagt om meer, om je vingers bij af te likken…
    Echt een aanrader voor heerlijk eten en een gezellige ontspannen avond. Wij komen zeker terug.

4. Caroline Pool

Heerlijke pizza’s, goede bediening en gezellige sfeer.

5. peter luttikhuizen

Fantastische Italiaanse sfeer en eten, mooie wijnen en leuke bediening.

6. Hendriksen Margreet

Gereserveerd voor mijn dochter en haar vriendinnen om de verjaardag van mijn dochter te vieren. Had gevraagd of ze een kaarsje o.i.d. in het eten konden doen als verassing dat hadden ze heel leuk gedaan. Bedankt.

7. Mare Matthee

Super service! Vriendelijk en meedenkend!

8. Lekker gegeten in een gezellige sfeer

9. Eric Delhez

Heerlijk gegeten, alles smaakte uitstekend. En een gezellige sfeer met goede bediening. Topavond gehad.

10. Philippe Koopmans

Lekker gegeten! Fijne bediening.

11. Ruud van der Horst

Heerlijk gegeten, topbediening die in was voor een grapje. 1 minpuntje, jammer dat de fles bier over datum was.

5,7
  12. Zoals een Italiaans restaurant moet zijn. Eerlijk puur en de amore. Probeer eens de ossenhaas met gorgonzola saus en knoflook pasta. Staat niet op de kaart als gerecht maar fantastisch lekker. Dikke tien.

13. Gezellige avond lekker gegeten, erg leuk personeel, volop genoten.

14. C. van der Heijden

Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke en snelle bediening. Enige minpunt is de akoestiek.

15. Zeer lekker eten voor een goede prijs/kwaliteit

16. Weer heerlijk gegeten! Deze keer hadden we allebei pizza (gecombineerd met een insalata mista), maar ook de diverse pasta's zijn geweldig lekker.
    De bediening is attent en hartelijk; wij blijven hier zeker terugkomen.

17. Gerrie de Ruiter

Het eten was lekker, de bediening was goed.

18. De wijn was voortreffelijk. De sfeer fantastisch. Je voelt je echt welkom en verwend. De antipasti op een plank is lekker met kaas, meloen met ham en buffelmozarella met tomaat en diverse vleeswaren. Buiten de kaart is er ook altijd iets culinairs voor zowel vis- als vleesliefhebber. Wij hebben genoten van de verse zeewolf en lamskotelletjes.
    Bediening is attent en hartelijk. IJs hebben we niet getest maar de koffie is natuurlijk echt italiaans goed met een limoncello erbij!

19. Het drinken werd steeds vergeten of het verkeerde werd gebracht. Wij hadden een voorgerecht besteld maar het hoofdgerecht kwam eerder en daarna zijn de pizza’s gewoon weer opgewarmd. De tiramisu was waterig van smaak net of dat hij uit de vriezer kwam. Het koekje op de slagroom was ook taai.
    Wij hebben wel eens beter gegeten bij een italiaan.

6,3
  20. E.J.Molenaar

Sfeer, veel lawaai, eten matig, dessert slecht, was niet wat bij de beschrijving stond. Op de website staat het menu wat niet meer klopt. Op de pizza's na kleine keuze. Zou het niemand aanrader om daar te gaan eten.

4,5
  21. Eric de Vos

Topavond, aardige mensen, lekker eten en goeie wijn. En wat extra’s die je daar krijgt altijd goed!

22. Heerlijk gegeten.
    Wijn was goed.
    Bediening prima.

23. Dirk en Renée

Het eten was erg lekker, goede wijn, prettige bediening. We komen er erg graag!

24. Klasien de Jong

Fantastisch lekker gegeten, zeer gezellig, kundig personeel. Ondanks de grote groep die ook aanwezig was, kwam ons eten vlot.

25. Raymond Lesparre

Onze 'vaste stek' wanneer wij Italiaans willen eten. Eten en drinken een tien, de sfeer (huiselijk, informeel) een tien, de service (attent, met humor) een tien en de prijs/kwaliteit een tien. Dank!

26. Een echte Italiaan zowel het eten als de bediening. Alles met liefde gemaakt en erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Dank voor jullie gastvrijheid.

27. Martina

Echt lekker en vers eten en top service

28. Martine De vaal

De pizza’s waren oké maar de carpaccio leek wel een taai stuk karton. Toen we dat aangaven bij de bediening werden we gelijk niet meer bediend! Veel rumoer zodat we elkaar niet meer konden verstaan. Wij gaan daar niet meer heen.

3,1
  29. Wij waren hier voor het eerst. Hadden iets te vieren. Lekker gegeten, niets mis mee. Qua sfeer vonden we het tegenvallen. Het hoofdgerecht werd vrijwel onmiddellijk na het voorgerecht opgediend, waardoor wij na 1,5 uur weer buiten stonden.

30. Mirjam Luijkx

Gezellige sfeer, prijs en kwaliteit prima! We komen er al jaren!

31. Ans Theunis

Altijd een goede kwaliteit eten. Vriendelijke bediening, met goede adviezen. Fijne sfeer.

32. Helemaal top hier! Goed eten, echt Italiaans, super bediening en gelukkig ook normale prijzen. Verwacht geen gelikte luxe inrichting maar gewoon lekker simpel en toch heel sfeervol. Ik zeg gewoon doen!

33. van Eeden

Het eten was zalig en de bediening ontzettend vriendelijk. De sfeer die het restaurant uitstraalt is heel warm en gezellig. Een echte aanrader om hier te eten.

34. Gerlinde

Bediening was niet zo vriendelijk, beetje stug. Eten was goed. Gezellig restaurant.

35. Wat een heerlijke Italiaanse pizza’s hebben wij bij O Sole Mio gegeten.
    Een pizzeria die een begrip is in Amersfoort.
    Knus en lekker eten voor een vriendelijke prijs. Bediening is super goed! Er hangt een goede en gemoedelijke sfeer. Aanrader!

36. We zijn hier nu 2x wezen eten en waren beide keren van harte welkom, zonder gedoe, gewoon heel fijn! Iedereen van het restaurant is super aardig, bereidwillig en professioneel. Heerlijk gegeten!

37. Gerard Lansink

Een geweldig restaurant, heel sfeervol. Het eten is fantastisch. En de bediening is heel vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

38. Gezellig restaurant, altijd lekker eten en vriendelijke bediening.

39. Juliette Damoiseaux

Zoals altijd heerlijke pizza’s en gezellige sfeer!

40. Jeannette

Lekker en gezellig gegeten! Vlotte bediening.

41. Voor de eerste keer naar O Solo Mio in Amersfoort. Bij binnenkomst hadden wij onze verplichte QR code in de hand maar dat hoefde niet, daar deden hun niet aan werd ons verteld. Niemand werd er gecontroleerd op hun QR code!
    Aan de tafel hebben wij onze bestelling gedaan samen een carpaccio vooraf mijn vrouw als hoofdgerecht scalloppino della casa en ik nam zoals op de menukaart stond scampi sasso 5 scampi, s in een waanzinnig lekkere knoflook gebakken (zo stond het op de kaart)
    ik ben niet zo van een slechte review schrijven maar moet helaas dit vandaag wel doen.
    De carpaccio is smakeloos en waterig een enkel pijnboom pitje en bestrooid met een matig kaasje (12.50 Euro) per stuk. En daarna kwam ons hoofdgerecht, ik had mij al helemaal verheugd op de overheerlijke scampi, s. het tegendeel was waar, de scampi, s waren zowiezo naar mij inzien uit de diepvriezer en ook nog eens veel te lang gebakken veel te stevig en kurkdroog! (25.50 Euro) en dit alles dreef in een sausje wat ik niet kon thuisbrengen wat smaak betreft, zeker geen overheerlijke knoflook! Om de gezelligheid een beetje te bewaren heb ik dit maar gelaten voor wat het was. Ondertussen heb ik kenbaar gemaakt aan een serveerster wat betreft de scampi, s, haar antwoord was ik zal het doorgeven! Al vrij snel naar het eten wilde ik naar huis. Toen we onze jas hadden aangetrokken gingen wij afrekenen. Bij de kassa heb ik nogmaals kenbaar gemaakt aan een andere serveerster over onze ervaring. Haar antwoord was ook ik zal het doorgeven en misschien wilt u een kopje koffie. Dit hebben wij niet gedaan omdat we de jassen al aan hadden en wij ook geen koffie s, avonds drinken.
    En kleine 100 euro uitgegeven en behoorlijk teleur gesteld naar huis :-(wij komen hier nooit meer!

42. Lekkier eten en tevreden over hetgeen we hebben gegeten, sfeer is ook goed.

43. Gisterenavond wezen eten nam vooraf wat mosselen uit de oven in een witte wijn saus. Hoofdgerecht was Pizza Regina. Tomaat, kaas, kreeft, zalm, garnalen etc, etc.
    Tja wat moet ik erover schrijven. 1 Woord.
    FANTASTISCH.
    Diegene die deze bedacht heeft verdiend een staande ovatie. 🙏🙏🙏

44. Heerlijk gegeten en gedronken.
    Kwamen wel erg vaak aan de tafel om te vragen of alles goed was of iets anders.

45. Zoals vanouds prima sfeer, heerlijke gerechten, vriendelijke en correcte bediening, de waardering dubbel en dwars waard 👌 Fantastisch om weer even een avondje in Amersfoort te zijn. O sole Mio als geweldige start van super sfeervolle avond, met nog het staartje van een indian summer.

46. Vertaal van English naar Nederlands

Beefsteak with mushroom sauce was very tasty! Good atmosphere and location. We satisfied.

47. Twanka Teunissen-Oortman

Wat een heerlijk familierestaurant. Bediening is vriendelijk en servicegericht. Eten is fantastisch. Een echte aanrader als je van puur en echt Italiaans eten houdt.

48. Goede service, maar de ossenhaas was helaas niet mals.

49. Best carpaccio in town!
    Pizza's altijd goed. Bediening altijd vriendelijk.

50. Jossy van Drunen

Ik woon al 44 jaar niet meer in Amersfoort maar kom zeker 1 keer per jaar voor een bezoekje en eet dan altijd bij O Solo Mio en ik geniet elke keer weer van de gezellige sfeer, de vriendelijkheid, de aandacht voor de gasten en het eten.

51. Gewoon lekker en gezellige sfeer.

52. Vriendelijke bediening, geweldige pizza en gezellig ingericht.

Absoluut een beter Italiaans dit.
    Gewoon doen!

53. Met 2 personen geweest. Beide een voorgerecht en pizza besteld. Duurde vrij lang en toen kwamen ze met de pizza’s aan. Wij zeiden dat we ook een voorgerecht hadden besteld en dat nog niet hadden gehad. Werd ons toen gevraagd of we dat nog wilden, ja dat wilden wij anders hadden we het niet besteld. Pizza’s werden mee terug genomen en aan de keuken doorgegeven dat wij ook een voorgerecht hadden. We hadden inmiddels ook 2 glazen wijn en water besteld en ook dat kwam niet, er werd wel weer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Wij gaven aan dat we dat al eerder besteld hadden maar nog niet hadden gekregen.

Het eten was op zich goed, maar de bediening werkt erg langs elkaar heen. Om de haverklap kwam er iemand vragen of het naar wens was en bij het afrekenen met pin wordt je doorverwezen naar de kassa waar dan niemand is in eerste instantie. Ook daar wordt dan weer gevraagd of alles naar wens was en als je dan zegt dat dat niet het geval is en uitlegt waarom wordt daar niet echt op gereageerd.
    Men had op z’n minst een drankje of koffie van de zaak kunnen aanbieden.

6,7
  54. Gert van den Hul

Heerlijk authentiek Italiaans gegeten bij de beste Italiaan uit Amersfoort en wijde omstreken.
    Vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

55. Natasja van Doorn

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en we konden kiezen uit 2 tafels.
    Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht was heerlijk.
    De koffie keuzes na waren ook perfect.
    We komen hier zeker nog een keer terug om lekker te eten.

56. Anke Luthart

Voor- en hoofdgerechten waren heerlijk. Goed van smaak en goed warm

57. We hebben heerlijk gegeten. Allemaal een ander en lekker gerecht. Het eten bleef goed warm. De bediening was vriendelijk en snel.

58. Doorsnee pizzeria, de buitenkant maakt een wat verlopen indruk. Binnen valt het wel mee. Jong personeel dat goed zijn/haar best doet. Na bestellen komt er al snel een broodje met kruidenboter op tafel, heel attent. Goede koffie. Pizza was absoluut niet verkeerd. Het zou de zaak ten goede komen als de buitenkant wat meer allure had.

59. Als vanouds heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

60. Zoals altijd heerlijk gegeten weer! Altijd goede sfeer, goede bediening. En goede kwaliteit.

61. frans van klingeren

Het eten was weer als vanouds, komen nhier ook al jaren.
    Nog nooit slecht gegeten daar.

62. Hanneke

Altijd gezellig en lekker bij o sole mio…

63. Elmar Services

We kwamen met een groep van 13 man eten. 2 uur van tevoren belde ik met het verzoek boven te zitten. Er was niet genoeg personeel maar hij zou kijken wat hij kon doen. Hij belde terug met goed nieuws, we konden boven, privé, zitten. Heel erg goed geregeld! Zeker zo last-minute. Heel vriendelijk personeel en je wordt je wenken bediend. Het eten is voortreffelijk! Ze hebben ons een heel fijn diner bezorgd. 10/10!

64. Annette Mosch

Na een uur wachten nog niets te eten: het eten stond wel vermeld in de computer maar de bon was kwijt. Op het aanbod: u kunt er op wachten, het is met 10 minuten klaar zijn wij niet ingegaan. Bij afrekenen stond het eten wel op de rekening. Geen enkele keer sorry of excuus!

65. Was heerlijk en relaxed.

66. Rita van Dijk

Vanavond varkensmedaillons in pepersaus gehaald. Het was heerlijk met lekkere groenten en op gebakken aardappel schijfjes. Ook lekker brood erbij en een salade echt super lekker en veel een aanrader.

67. Eten laten bezorgen. Vriendelijke jongen en snel bezorgd. Het eten was superheerlijk, lekker thuis aan tafel uiteten! Flesje wijn erbij, wat wil je nog meer. Ik raad dit zeker aan om dat te doen in deze corona tijden!

68. O Sole Mio

69. Het viel ons op dat niemand van het bediende personeel een mondkapje droeg. Je zou toch denken dat de horeca alles er aan doet om gezond en open te blijven. Vreemd. Mijn vrouw en ik vonden de pizza's niet heel bijzonder. In het verleden (we komen al bijna 30 jaar bij O Solo Mio) waren die volgens ons beter.

70. Super lekker altijd! Mooie grote pizza met heerlijke dunne bodem, lekkere huiswijn en fijne bediening. Niks op aan te merken! Gewoon lekker eten hier.

71. Lekker Italiaans eten in een goed ingerichte ruimte met relaxte maar goede bediening. Kortom aanrader.

72. Gezellig restaurant, met erg vriendelijk personeel en heerlijk eten!

73. Sfeervol restaurant, met snelle service en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit eten.

74. Lars Wilkes

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Alsof we weer even in Italië waren.

75. Dennis Dijkstra

Goede en lekkere Italiaanse gerechten en heerlijke pizza’s en wijn uit Sardinie.

76. peter luttikhuizen

Fantastische gastheren, heerlijke ambiance en fantastische keuken voor wie van sardegna houd is hier op z’n plaats

77. De pizza en tiramisu waren erg lekker. Vriendelijke medewerkers. Alleen soms waren de obers niet in de beurt dus lang moeten wachten om tweede keer drinken te kunnen vragen.

78. Greetje Koops

Eten was goed. Jammer dat halverwege een groep intimi van de eigenares luidruchtig en met totaal gebrek aan corona-regels een grote stamtafel bezetten. De gang naar de wc was hierdoor geblokt en de 1 1/2 meter-regel totaal uit het zicht.
    Veel geknuffel met personeel etc. Wil je de RIVM -regels naleven, mijd dan even O sole mio.

79. Anoniem

Wij hebben heerlijk gegeten. Gelukkig hadden we geen last van corona. We zaten niet te dicht bij andere mensen.
    De sfeer was gezellig en de bediening was vriendelijk.

80. We worden altijd super goed geholpen eten is altijd mega lekker! En niet duur! Top restaurant en ons favo plekje!:)

81. Loes Strijbos

We werden vriendelijk en aandachtsvol ontvangen, na een dag werken een waar genoegen. De glazen wijn waren niet zo supergierig gevuld zoals in sommige restaurants en het eten was heerlijk! Na de Corona-beperkingen van afgelopen periode, fijn dat dit restaurant het overleefd heeft en we er weer lekker kunnen eten!!

82. Heerlijk eten en staat altijd snel op tafel.

83. We hebben erg lekker gegeten. Ondanks de huidige corona maatregelen hier niet veel last van gehad. Het eten was er snel en was zoals gewoonlijk heerlijk.

84. Altijd super lekkere pizza's. Goede prijs/kwaliteit. Gezellige sfeer.

85. Paul D.

Heerlijk gegeten met het gezin. Gezellig restaurant en zit altijd vol. Geen toptent, maar de prijswaarde verhouding is prima. De pizza's komen snel en de bediening is vriendelijke.

86. Gewoon goed Italiaans eten. Nu voor de derde keer geweest en ook de derde keer lekker gegeten. Als het vol zit, is het wel wat lawaaiig.

87. Altijd goed en gezellig. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

88. Ik ben hier samen met 2 andere vrienden gaan eten en we hebben erg genoten. Het eten was super lekker en het restaurant had een gezellige sfeer. Het personeel was erg vriendelijk tegenover ons en we hadden ons eten best wel snel.

89. Voor een 2e keer heerlijk gegeten, klein informeel en gezellige Italiaanse sfeer, en vriendelijke bediening.

90. De pizza's zijn altijd goed bij O Sole Mio. Bediening is vlot en attent.
    Misschien wel de beste pizzeria van Amersfoort!

91. Wat is dit toch een heerlijke plek om echt lekker Italiaans te eten. Met z’n 4-en heerlijke spaghetti carbonara, tagliatelle met garnalen en courgette, pizza’s en desert gehad. Bediening vriendelijk en gastvrij. Aanrader!

92. Prima restaurant, scallopina alla gorgonzola was heerlijk.

93. Marianne van Apeldoorn

Echt lekker gegeten met een klein mannetje. Alles kwam vlot door wat belangrijk is met kind.
    Ik ga geheid terug!

94. Lekket eten en genieten van de avond.

95. Zeer gastvrij. Het eten is heerlijk! Met een prima prijs/kwaliteit.

96. gert simons

Het was al weer even terug, maar het was weer leuk om er te zijn. Heerlijk gegeten, in een gezellige setting, met vriendelijke bediening.

97. Fijne sfeer, prima keuken en vriendelijke en hulpvaardige bediening.
    Leuke avond gehad!

98. Klasse pasta

99. Lekkere pizza en vriendelijk personeel. Leuke locatie.

Vorige pagina

Volgende pagina