1. Afgelopen zaterdag zijn we met z'n tweeën wezen eten bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden we vrij snel geholpen en naar een tafeltje in het "opkamertje" verwezen.
    De bediening nam gelijkdenkenden drankjes op en wees mij op de bierkartel. Nu ben ik een bier genieter en koos een heerlijk donker biertje uit.
    We kregen gelijk met onze drankjes de kaart en een heerlijk plankje brood met drie verschillende smeersels. Nu waren we al een keer eerder hier wezen eten en we waren aangenaam verrast door de nieuwe kaart. Al met al hebben we weer heerlijk gegeten.
    Zeker een aanrader.

Vorige recensies van Danny

• Afgelopen week weer wezen eten in het wapen van Ameide. Deze keer een Heerlijke Maanvis op... Een zeldzame kans om deze speciale vis te mogen proeven. De vis was perfect gegaard (gestoomd) en de rijst was erg lekker. Al met al een heerlijke combinatie... Ik ga zeker weer terug komen bij dit restaurant.

• Vorige week in dit restaurant gegeten.

Mooie zaak en een gezellige sfeer.

De menukaart is mooi op elkaar afgestemd en de prijs/kwaliteits verhouding is helemaal oke.

De service is snel, vriendelijk en alert.

We gaan hier zeker terug komen.

Een aanrader voorvoor iedereen die lekker wil eten voor een redelijk betaalbare prijs.