1. R.Labordus

Elke keer weer een smaaksensatie bij sfeerlijk. Ze doen hun naam eer aan. De sfeer is er altijd goed en het eten altijd heerlijk. Ook een zeer geschikte locatie voor een besloten feest. Wij hebben hier 's middags gelunched op onze trouwdag met al onze gasten en ook dat was wederom perfect geregeld.
    De kok is altijd bereid een woordje uitleg te geven over zijn bereidingen en de gastvrouw en het ander bedienend personeel zijn altijd zeer beleefd, kennen de details van de gerechtjes en hebben altijd een goed advies. (niet alleen qua eten of dieet maar ook qua wijn). Als ik echt moet zoeken naar een minpuntje dan is het dat het er soms wat rustig is. Het is voor hen jammer dat sprang-capelle niet zo bruisend is, want ik weet zeker dat ze dan nog meer aanloop zouden hebben. Wij gaan er in ieder geval zeker terug! Wat ook het proberen waard is zijn de huisgemaakte friandises voor bij de koffie of thee. Heerlijk! Een koekje kan zo lekker zijn als het vers is!
    Al met al kan ik niets dan lof uitspreken over deze fantastische gelegenheid. Het ziet er van binnen trouwens ook altijd fantastisch uit. Lekker sfeervol en elke week mooie verse bloemen.