1. Verzamelaar

Vrijdagavond, 1 augustus 2014, hier met zes volwassenen gegeten.

We hebben het allemaal als slecht ervaren d.w.z. het eten was matig en de bediening en sfeer waren ronduit slecht!!

- Zeer rumoerige zaak
    - Een personeelslid zit aan een tafeltje, midden in de zaak geld te tellen (portemonnee bediening) en loopt enkele keren weg en laat al het geld liggen..
    - Bij het opnemen van de bestelling is er onverwachts een probleempje.. "oeps de helft van de bestelling is al digitaal verstuurd.. even opnieuw.."
    - Bij het serveren van de voorgerechten blijkt de dagsoep een hele andere dan vooraf aangegeven; geen Thaise kippensoep maar uiensoep.. dus maar een andere laten bezorgen.
    - Vragen of alles naar wens is heeft men nog niet van gehoord.
    - Personeel laat dienblad met viltjes vallen, stoot servies op de bar om (kop heet water voor thee), laat achter de bar van alles vallen en staan wat schaapachtig te lachen.
    - Vier meiden (personeel) staan zeer luidruchtig te kletsen aan de bar.
    - Hoofdrechten smaakten matig, (niet goed gebakken en weinig saus) echter men komt niet vragen of alles naar wens is en of we nog wat frietjes o.i.d. bij willen bestellen. Naar drankjes wordt ook niet meer gevraagd.

Kortom; De Beurs was ooit voor ons DE zaak van Oirschot, maar voorlopig even niet.

Tip: je kunt wel allemaal heel jong personeel in je zaak laten werk (lekker goedkoop) maar realiseer je wel dat dit niet ten goede komt van je zaak! Laat ook wat ouder personeel werken en laat zelf je gezicht ook eens zien...