1. Absoluut niet klant-vriendelijk restaurant. Dit is helaas niet gebaseerd op een enkele ervaring, maar zelfs 2.

De eerste maal wilden wij reserveren, maar was dit volgens de bediening absoluut niet nodig. De bewuste dag aangekomen bij het restaurant zat alles vol, en moesten wij maar genoegen nemen met een tafeltje vrijwel naast het toilet. Na vriendelijk gevraagd te hebben of we geen andere plek konden krijgen en de daarbij behorende ongeïnteresseerde reactie van het personeel zijn wij opgestaan en ergens anders gaan eten.

Vandaag wilden wij nogmaals een poging wagen bij de Belhamel, ditmaal wel met reservering, maar ook nu zag men ons liever gaan dan komen. Op zeer klantonvriendelijke wijze werd ons duidelijk gemaakt dat men al een groep van 24 gasten had (is dat veel in zo'n restaurant?) en dat we dan al helemaal niet moesten vragen om een andere plek dan die naast het toilet.

Wij gaan voortaan ergens anders eten, wat jammer is, omdat het eten best goed is.