1. Fam. Hamburg

Restaurant 1 week geleden geopend. Mooie, smaakvolle en trendy inrichting. Ondanks de grootte van het restaurant voelt het toch intiem aan door het gebruik van mooie sfeerverlichting. Op deze avond zat de zaak tjokvol. Bediening is erg enthousiast en vriendelijk, maar is soms nog zoekende. Over het eten waren wij zeer enthousiast, zeer ruime keuze en alles kakelvers ! Leuk dat je ook kan zien hoe alles bereid wordt. Alleen de soepen hadden wat ons betreft wat hoger op smaak gemogen ( waren vrij vlak). Bestellen aan tafel met de tablet werkte nog niet helemaal vlekkeloos. Gerechten kwamen wel snel en correct door. Nadeel van het concept met de tablet is dat de tafelgenoten op elkaar moeten wachten om een keuze te maken. Misschien op tafel ook een menukaartje neerleggen met de gerechtjes of een app ontwikkelen voor smartphones met afbeeldingen van de gerechtjes ? Kengzo is een echte aanwinst voor Waalwijk en omgeving. Wij hadden een topavond en zullen er nog vaker gaan eten. Aanrader!