1. Vandaag 7-9-2013 lekker gezeten tot de rekening kwam. Er stonden heleboel dingen op die niet door ons waren besteld. In plaats van verontschuldigen zei de wat oudere dame met korte haar, grove taal (niet naar ons maar naar bedienend personeel). We schrokken hiervan. Dit soort dingen beginnend met K en eindigend met T zeg je niet tegen klanten die wekelijks komen. Al was het niet voor ons bestemd, je zegt het niet. Woede houd je achter gesloten deuren.

De wijn is hier altijd lekker en het eten ook, maar inderdaad de bediening, en zeker de oudere dame, moeten nog veel leren.

1. Mee eens wat oudere vrouw (in mijn beleving geen "dame" betreft. Zij heeft een grote mond vakker hoorbare op het terras. Weet niet wie dat is en wil echt niet weten.Maar eigenaar kan haar beter vervangen. ZEER PERSOONLIJK MENING