1. Guido 25 punten

We gingen met 2 gezinnen en 4 jongen kinderen hier op woensdagavond eten omdat er een mooie speeltuin bij is. Op de parkeerplaats lag troep (o.a luiers) en stond een verweerde Jeep met kapot zeil en schimmel op de stoelen. Buiten hing ook een spandoek voor een aspergermenu dus dat wilde we wel eens proeven, dat was er echter niet meer en waren ze vergeten weg te halen.
    We moesten heel lang op het eten wachten en verschillende keren vragen waar het een en ander bleef. Wat ons opviel was dat er in de veranda die om het restaurant zit gewoon (massaal) gerookt werd terwijl dit gewoon binnen is. Wettelijk zouden deze mensen dus niet bedient mogen worden en ik had het dus ook te doen met het (jonge) personeel. Mijn vrouw had zelfs in het niet-rokers gedeelte last van de rook, niet van deze tijd volgens ons.
    Het eten was lekker maar wij zijn niet gewend om alleen vlees of vis te eten dus vroeg mijn vrouw of er groenten bij zitten. Dit werd bevestigd er zou een salade bij zitten. Dit bleek 1 klein kommetje verlebberde sla te zijn voor 4 personen, ook 1 klein schaaltje met friet moesten wij delen. Toen we hier een melding over maakte volgde een nog kleiner schaaltje met friet maar iets groens bleef verder uit. Bij het afrekenen zei mijn vrouw dat ze dit jammer vond, de reactie was dat hun ervaring was dat de meeste mensen het toch niet opeten dus moet je er zelf maar om vragen...

5,9