1. Gisteren met collega's hier gegeten en ik moet zeggen dat ik bepaald niet onder de indruk was van het restaurant.

Eten & drinken: Ik had als voorgerecht minestrone soep. De soep was redelijk, maar toen ik achteraf in mijn kopje keek zag ik onder de rand nog restjes van de tomatensoep van mijn voorganger. Als hoofdgerecht had ik een Pizza Inferno, deze was wel okay. De salami had wat langer mee in de oven gemogen en ik vond hem een beetje drassig.

Service: Onze bediening was een jong meisje wat vrij ongeïnteresseerd rondliep. Op mijn vraag of mijn collega's en ik aparte rekeningen konden krijgen kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was. Later kreeg ik van de baas te horen dat dit wel kon maar dat ik dit van tevoren kenbaar had moeten maken (wat ik dus ook gedaan had!). De bediening was langzaam met het opnemen van onze bestelling. De tent zat nog niet halfvol, maar ik had het idee dat ze het niet echt aan konden.

Sfeer: Beetje kitscherige nep-Italiaanse muurschilderingen. Als je verkeert zit kijk je uit op een glazen wand naar het winkelcentrum. Felle verlichting zorgt voor weinig intieme sfeer.

Prijs/kwaliteit: Het eten was niet duur. Voorgerecht, hoofdgerecht en 2 cola's voor €18 euro. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel eens een lekkere pizza gehad voor dat geld.

Niet mijn eerste keuze om nog eens naartoe te gaan.