Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Dam 52, 1506 BG, Zaandam

1. Regelmatig hier gegeten, het eten is zeer smakelijk, niets op aan te merken. Maar de eigenaar behandelt zijn klanten alsof hij ook zonder ze kan. Afgelopen augustus met een groep van ca. 20 personen bij Pancho's gegeten, en we kregen een speciale groepskaart voorgelegd. Hierop stonden een beperkt aantal gerechten vermeld, de prijzen waren iets lager dan normaal, maar de porties waren dan ook ongeveer gehalveerd. Dit was geen probleem, aangezien men zelfs dan nog voldoende serveert. Wat schetst onze verbazing echter toen we de rekening later nakeken; men had ons de normale prijzen berekend! Op een groep van 20 personen scheelt dat snel een paar tientjes. In plaats van de fout te herstellen, kwam de eigenaar echter met allerlei argumenten (oude kaart, had sinds 1 januari 2008 niet meer gebruikt mogen worden - terwijl het personeel zei hier NIETS van te weten!-, verhoogde prijzen van grondstoffen etc.). Toen wij nadien ons geld wilden terughalen, gaf hij enkele keren niet thuis, en heeft het (pas 4 weken later!)tussen neus en lippen afgedaan met €25 in een envelop, zonder excuses. Voortaan de rekening nakijken dus!