in Vreeland

Een sfeervol en gastvrij eetcafé in Vreeland!

1. Dit blijft één van de fijnste restaurants in de Vechtstreek! Altijd aardige, vrolijke bediening. Heerlijke, originele gerechten met eindelijk ook groente in de hoofdrol! Wel erg kleine kaart met veel ‘blijvers’ erop. Zoals de kipsaté, kibbeling en aubergine. Iets meer variatie zou ons nog vaker laten komen!

Vorige recensies van Linda

• Eigenlijk willen wij dit geheim bewaren. Deze topzaak met heerlijke, bijzondere gerechten voor een goede prijs. De fijne sfeer door de altijd lachende, vriendelijke dames maakt dat je je altijd heel welkom voelt. Als de kaart vaker zou wisselen zou ik hier zeker nóg vaker gaan eten.

• Het concept van 3 groente-, 3 vis- en 3 vleesgerechten op de kaart, die allemaal in grote of kleine portie besteld kunnen worden is perfect! Vooral de groentegerechten zijn erg creatief en origineel. Het is altijd gezellig en de bediening is altijd super attent en aardig.

• Genoeg keus in vlees, vis of vegetarisch. Alles kan in kleine of grote porties besteld worden. Mooi opgemaakte borden die immer met een stralend gezicht uitgeserveerd worden! Fijne goeie bediening is een zeldzaamheid in horecaland. Hier niet: heerlijk eten en een fijne sfeer maken Mevr. Daalder een juweel van een restaurant. Prijs/kwaliteit is hier perfect. Wij komen graag terug.

• Hele gezellige sfeer. Super attente bediening. Goeie porties: ook de kleine versie was royaal. Originele kaart (saté past er echt niet bij!) wij zouden een iets uitgebreidere wijnkaart waarderen. We hebben een hele fijne avond gehad!