1. Een fijne stoel, perfecte akoestiek, een inrichting die ook in New York of Barcelona had kunnen zijn. Ingetogen en duidelijk met veel smaak. De jas wordt aangenomen, maar het voelt direct als warm en niet té chique of afstandelijk. Wij namen het vijfgangen menu met bijpassend wijn c.q. alcoholvrij. We kunnen maar 1 ding zeggen: het eten is nog lekkerder dan het er uit ziet. Kleine bommetjes van smaak, geserveerd in bijzonder serviesgoed. Hier kom je niet om je grote honger te stillen, maar om je te verbazen hoe zoiets simpels als een paar kleine tomaatjes tot zoiets prachtigs én smaakvols kan worden omgetoverd. We zagen ook de gasten naast ons denken aan het uitlikken van het schaaltje.... Elke gang brengt weer de verbazing van complexe smaakexplosies, en dat gaat door tot het einde. De fijne bediening onder leiding van de gastvrouw maakt het af. Geweldig gedaan, ga zo door!