in Rijen

Vier het leven bij Sjef's Table

1. Laurens

Top ervaring, dit hadden we ondanks goede recensies echt niet verwacht.
    Bij verschillende restaurants gegeten met sterren en aspiraties daarvoor.
    Laten we zeggen bij skef’s table doen ze daar niet voor onder. Wat een top ontvangst, origineel, goed en eerlijk eten.
    Begrijp dat een betere lokatie in het verschiet ligt, we duimen mee dat het gaat lukken.
    Dit is de eerste maar zeker niet de laatste keer. Eindelijk een goed restaurant in Rijen, goed is een understatement. Mijlenver boven de rest uit in Rijen en directe omtrek uit.
    Je kunt merken dat ze passie en plezier erin hebben.

Over het eten,
    Verassende en originele ingrediënten en combinaties, mooie opbouw, verfijnde smaken. Elke week wordt er één van de gangen vervangen, over 6 weken weer een compleet nieuw menu, we zijn nu al benieuwd.

Over de entourage, laat je niet afschrikken door de locatie, eenmaal binnen en je waant je totaal ergens anders. Persoonlijke aandacht, goed verhaal, goede verhouding in grootte.

Totaalverhaal, met de nieuwe beoogde locatie kunnen we ons in Rijen meten met de grote jongens om ons heen. En dat voor een prima prijs.

1. Super bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer