1. Jan Poels

Het eten was heerlijk maar ik heb toch nog wel een paar opmerkingen.
    De sommelier vertelde mooie verhalen over de bijzondere wijnen maar het is dan wel jammer als er bij het dessert een port wordt geschonken er dan niets over de port wordt gezegd. Op mijn vraag of hij iets kon vertellen over de port zei hij: "Nou gewoon een Kopke port". dit was wel een heel erg summier en ongeïnteresseerd antwoord. Ook vonden wij (tafel van 6 personen) het glaasje port erg minimaal (krenterig) ingeschonken. Bij het verlaten van het restaurant stonden we, met onze jassen reeds aangetrokken, een beetje om ons heen te kijken om te zien of iemand van het personeel ook door had dat we met z'n zessen gingen vertrekken. Toen we uiteindelijk werden opgemerkt was de eerste reactie niet van "bedankt" maar werd de vraag gesteld of we niet vergeten waren om te betalen terwijl het geld (met fooi !) al klaar lag op de tafel.. Al met al was dat toch wel een beetje een domper en geen leuke afsluiting van de avond.

1. Dag Jan,

Bedankt voor jouw recensie, en wat jammer dat er een aantal dingen zijn gebeurd die niet normaal zijn in ons restaurant.
    Uiteraard is jouw recensie uitgebreid besproken in ons team om herhaling te voorkomen, jullie zaten bij ons tijdens een drukke zaterdag en dat mag geen excuus zijn maar had er wel mee te maken.
    Een volgende keer maken we het goed, en we hopen jullie spoedig weer te zien in Eindeloos.