1. Gijs 386 punten

De Gulle Graef.
    Het is, als je de recensies moet geloven, zou de Gulle Graef één van de beste restaurants van Hilversum moeten zijn.
    Helaas hebben wij daar zaterdagavond 19 juni niet veel van gemerkt.
    De bediening en keuken waren traag. Om half zeven aanwezig om twintig voor zeven voor gerecht en hoofdgerecht besteld. Om kwart over zeven werd voorgerecht geserveerd en om kwart over acht een te koud hoofdgerecht van matige kwaliteit. De mogelijkheid van de kaart om bij te bestellen, wat wel de bedoeling was, daar hebben wij maar geen gebruik meer van gemaakt.
    Werd door een ongeïnteresseerde bediening trouwens ook niet meer naar gevraagd.
    Een opmerking van uit ons gezelschap daarover werd afgedaan met, als antwoord, het was erg druk vanavond en daar moet u begrip voor hebben.
    Van die drukte hebben wij niet veel gemerkt mede omdat de bediening meerdere momenten stond te niksen.
    Nee Gulle Graef in het vervolg beter jullie best doen want zaterdagavond scoorde u geen enkele voldoende.

4,5