1. Juliet Speijers-Lourens

8 juni voor het eerst in Coronatijd geluncht.
    Alle maatregelen werden goed opgevolgd door serveerster, alleen de meneer die de bestellingen opnam moest er weer een beetje inkomen.
    2 dingen werden niet goed doorgegeven en de 1,5m afstand houden was lastig voor hem als hij aan het praten was bij ons en vooral bij het tafeltje naast ons waar 4 mensen gewoon dicht bij elkaar zaten.

1. Beste Juliet,

Wat fijn dat u weer buiten de deur heeft kunnen lunchen na de Coronatijd!
    Wat vervelend dat er twee dingen niet goed door zijn gekomen, we zijn ook zo enthousiast dat we weer open zijn, dat we misschien even niet goed hebben opgelet. Ons excuus!

Wat betreft de 1.5m tussen de medewerkers en de gasten. De medewerkers hoeven geen 1.5m afstand te houden, dit i.v.m. met een gezondheidcheck die wij allen in het bedrijf moeten hebben bij de start van onze dienst. Daarnaast moeten wij al onze gasten vragen of zij in goede gezondheid zijn oftewel geen klachten hebben m.b.t. Corona.
    Mocht u dit toch als onprettig ervaren, wat wij snappen, kunt u dat gerust aangeven en dan houden wij er rekening mee.

Op dit moment mag één huishouden met elkaar aan een tafel zitten.
    Het één huishouden is op dit moment erg moeilijk in te schatten. Wij vragen dit aan al onze gasten en moeten hen ook geloven op hun mooie blauwe ogen. Hier zit namelijk ook een stukje zelf verantwoordelijkheid bij van de gast wat de overheid aan hen heeft gegeven.

Wij doen hard ons best om de protocollen na te leven, zodat iedereen gezond blijft en wij ook weer 'normaal' open mogen.

Ik hoop u in ieder geval snel weer te mogen ontmoeten.
    Blijf gezond!