1. Freetschuur is de beste omschrijving. Heeft ook niets met gezond of lekker eten te maken, 2 gram sla en 1 verdwaald schijfje augurk, en het vlees van de hamburger komt van een ongelukkig dier wat allerlei groeihormonen heeft gekregen… ik was weer een beetje dom zoals Maxima dat noemt en heb zo’n vieze hamburger gegeten met een soort van plastic broodje. Gaan we niet meer doen omdat die rotzooi in je lichaam komt en het verstandig is om zorgvuldig met je eigen lichaam om te springen.

Vorige recensies van Ron Donkers

• Wat dom van mij......ben ik afgelopen week bij McDonalds geweest. Het lijkt wel of het broodje kunstmatig gemaakt is (een soort van eetbaar plastic), als je onderweg een hamburger wil gaan eten (ik heb wel eens die behoefte) kan je beter naar de concurrent gaan. Is ook een ongezellige tent maar de hamburgers smaken tenminste nog naar iets.

4,3