1. Met 2 volwassene en 2 kinderen gegeten.
    Het duurde al lang voordat er drinken werd opgenomen. Toen ze dat gedaan hadden duurde het ook nog lang voordat ze op kwamen nemen voor het eten.
    Toen we na lange tijd besteld hadden kwamen ze later zeggen dat er 2 gerechten al op waren. Het voorgerecht werd geserveerd en het brood wat ook al besteld was bleef nog even weg. Toen het hoofdgerecht gebracht werd was dat ook nog fout vriendelijk gevraagd dat de steppegras apart geserveerd kon worden. Maar ook dit lukte vandaag niet. Al met al een teleurstelling. En dan de eigenaar nog zeggen had je geen honger meer jongen. Toen maar even aangegeven dat er al het een en ander was fout gegaan. Maar daar werd verder geen gehoor aangegeven. Erg jammer. Alleen wil je de rekening niet meenemen om in te lijsten. Iets minder fouten maken en wat minder grapjes maken misschien gaat het dan de volgende keer wat beter. Voor ons even geen zuiderklip meer.