1. Ik kom al jaren in dit restaurant. Het is niet 'uit-eten' maar meer aanschuiven bij eigenaren die me altijd warm begroeten. Een plek waar ze je kennen.

Het eten is smakelijk maar niet super. Er is wel genoeg variatie op de kaart maar de kaart zelf wisselt nooit. Tegenwoordig wel een wisselend weekmenu, dat is een aanwinst. De koolsalade die bij ieder gerecht gereserveerd wordt is niet altijd vers.

Waar Europa ook op kan verbeteren is het schenken van kraanwater. Dat doen ze nu alleen als je ook wijn bestelt. Dat kan toch niet meer in deze tijd.

Ondanks deze nadelen blijf ik er komen. Voor de sfeer, de ontzettend aardige eigenaren en het gevoel van thuiskomen. Als er iemand jarig is, zingt het hele restaurant voor je terwijl je gelijk ook genoeg privacy hebt.

Al met al een prima restaurant waarvan ik hoop dat het nog jaren blijft bestaan.