1. Bij binnenkomst valt direct het prachtige interieur op. Het enige minpuntje aan de sfeer is de rumoerigheid. Het is lastig elkaar te verstaan... De akoestiek is kennelijk niet helemaal top. De bediening was vlot, maar soms wel een beetje 'lomp'. Borden landden vanaf een centimeter of 5 op de tafel en wijn werd, zonder te vragen, bijgeschonken. Goed bedoeld, maar als je nog moet rijden niet altijd de bedoeling. Overigens was de bediening wel uiterst vriendelijk. Ondanks dat wij met een grotere groep waren, werd alles keurig gelijk en snel uitgeserveerd.

Het viel ook mij op dat er regelmatig mensen moesten wachten op een (gereserveerde) tafel (wij overigens met onze groep niet). Dat is, zeker op een dinsdagavond opmerkelijk (en positief), maar geeft ook aan dat er wat te krap wordt gepland.

Over de kwaliteit kan ik alleen maar positief zijn, al zijn de hoeveelheden bescheiden voor de grote eter. De prijs is in verhouding met de kwaliteit, derhalve aan de hoge kant.

Zeker een aanrader voor een wat exclusievere gelegenheid.