1. Eten is erg lekker. Alleen is het erg jammer dat als je een glas wijn over je heen krijgt (haren nat, kleding nat, lederen jasje nat, lederen tas nat, stoel nat) je een droge stoel en servet aangeboden krijgt. Het meisje (serveerster) liet weten dat ze net nieuw was in dit restaurant, en zei sorry. atuurlijk word ik niet boos op haar. Het was niet slim een glas wijn van achter langs te willen serveren. Maar zoals gezegd was zij nog maar net werkzaam in het restaurant. Wat ik wel erg teleurstellend vind is dat de bazin mee grapt dat het gelukkig geen rode wijn was.

Toen wij betaald hadden en richting uitgang liepen wenste de bazin ons een "fijne avond". Het was fijn geweest als zij had geïnformeerd of de vlekken onopvallend opgedroogd waren. En een drankje van de zaak lijkt mij niet te groots om aan te bieden voor het ongemak (je zit lekker nat te dineren!).

Jammer... zeker omdat ik zéér mild gereageerd heb op het ongeluk. Gemiste kans.